HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

13.10.04. 002.jpg~ Szerencsére nem rólunk szólnak a rossz hírek, csak a blogunkról ~

 

Sajnos rossz híreket kaptam tegnap szegény FREEBLOG jövőjéről :
a jelenlegi állapot alighanem csak ideiglenes, és annak köszönhető,
hogy sokan elköltöztek a blogjaikkal,
keletkezett némi üres hely az öreg szervereken.
Így sikerülhetett kijavítani valami hibát,
mi által most lehetségessé vált új bejegyzések írása -
de alapvetően nem változott semmi.
Legalábbis erre lehet következtetni abból,
hogy mindenkit mentésre és menekülésre buzdít a FACEBOOK-on
egy bennfentesnek mondható, vélhetően jól értesült leányzó.
Én a FB-on nem vagyok fönt, kedves barátomtól kaptam az infót.

Igazában sejtettem, hogy ez még nem a végleges föltámadás,
hisz a Főoldalon nem változott semmi :
tavaszi bejegyzések díszelegnek az ajánlóban,
és kint van még az „új alkatrészre várunk” szöveg is.
Mégis örültem a váratlan csodának, hogy írhatok a régi blogomba -
és változatlanul hiszem, hogy előbb-utóbb lesz igazi föltámadás,
nem tűnhet el nyomtalanul a FREEBLOG,
ami fénykorában tényleg a legnagyobb magyar blogszolgáltató volt,
nem csak a fejléc szövege állította ezt, ma már kissé tragikomikusan.

Részemről tényleg csodának és ajándéknak éltem meg a (vélt) föltámadást :
lelkem mélyén valahogy úgy képzeltem,
hogy a régi blogom föléledésével majd visszajön a régi életünk is,
vagy annak legalább egy pici kis darabkája :
előkerülnek a régi olvasók, és talán kommentek is születnek végre,
hisz a FREEBLOG-on sokkal egyszerűbb hozzászólni a mesékhez,
mint a CSIVICSUVI-blogban, a BLOG.HU-n.

Hatalmasat tévedtem, természetesen.
Túlélésért kapálózom egy halott portál halott blogjában,
néhány hasonlóan elszánt és naiv sorstársammal együtt -
a csönd pedig még nagyobb körülöttem, mint a CSIVICSUVI-blogban volt.
Hiába írtam már új mesét a madárkákról, hiába tettem ki róluk tündéri filmeket :
nem néz minket a kutya sem, hisz nem is vagyunk láthatók semmilyen listában,
nem is tudja senki, hogy létezünk.
Aki meg mégis betéved hozzánk, hallgat, mint a sült hal,
még véletlenül sincs véleménye, hiába nincs regisztrációhoz kötve a kommentelés.

Ezt az egyet soha nem voltam képes megérteni :
hogy minek olvas blogot az, aki soha, semmihez nem kíván hozzászólni.
Ha csak úgy betéved, és nem azt találja, amit várt, azt megértem -
de mit kezdjek azzal, aki napi vendég nálam, mégse szólal meg soha ?
Emlékszem, Csipike halálának éjszakáján felbukkant egy lány a részvétével,
és azzal kezdte a mondókáját, hogy évek óta olvas minket.

Még a gyász döbbent sokkjában is hatalmasan feldühödtem,
és legszívesebben elküldtem volna melegebb éghajlatra,
hogy ha évekig hallgatott, ne jöjjön elő a vérszagra sem.
Persze nem küldtem el – de azóta sem értem ezt a rejtőzködő mentalitást.

Talán tényleg abba kéne hagyni az egészet…
Mindegy, hogy melyik portál : nincs értelme blogot írni kuka olvasóknak.
A régiek mind eltűntek : meghaltak a madárkáik (vagy ők maguk),
átrendeződött az életük, el vannak foglalva, nincs idejük blogokban kvaterkázni.
(És persze tűnt el olyan is, akit én tiltottam ki,
mert a hozzászólásaival a blogomat is lejáratta volna, nem csak saját magát.)

Állítólag az embernek hétévente újra kéne kezdenie az életét…
Pár nap múlva lesz hét éve, hogy elkezdtem írni a BABAGÁJ-BLOG-ot,
ami aztán tökéletesen ki is töltötte az életemet, a főszereplőivel együtt.
Alig vártam, hogy végre nyugdíjas lehessek,
és ne kelljen törődnöm a világon semmi mással, a blogon és a madárkákon kívül.
Aztán még föl se fogtam, el se hittem, hogy tényleg enyém a világ,
máris meghalt Csipike, nem sokkal utána pedig Csupika is.
Az ő halálukat követte a FREEBLOG-é – én meg itt maradtam árván,
pótbloggal és pótmadarakkal, a régi életünk romjain.

Most itt tartunk.
Makacsul nem akarok mást,
makacsul hiszem, hogy lesz még egyszer FREEBLOG,
lesz még egyszer igazi blogom, napi ötven kommenttel, ahogy régen volt -
és lesznek még talán IGAZI madárkáim is, akik pici koruktól vannak velem,
első perctől együtt, ahogy Csipike és Csupika.
(Csak az életem lesz már túl rövid egy újabb bloghoz és újabb párocskához…
De azért álmodozni lehet róla.)

Ezt a bejegyzést beteszem majd mind a két blogba, hisz mindkettőbe illik.
Aki a CSIVICSUVI-ban olvassa, szíveskedjen átsétálni a CSICSU CSALÁD-ba :
csak rá kell kattintani, ott van az elérhetősége jobb oldalon, lent,
a hosszú sárga számláló alatt, a „Madaras blogok” dobozában.

Amíg a FREEBLOG él és működik, ott keressétek az újabb meséket,
mert az a mi igazi blogunk, nem a CSIVICSUVI.
Előbb-utóbb megtörténhet, hogy vissza kell majd térnünk a BLOG.HU-ra
(sőt sajnos szinte bizonyos, hogy így lesz),
de legalább addig hadd éljen a CSICSU CSALÁD, amíg működik a FREEBLOG !

 

(2013)

Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :








6 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R Andi 2013.10.10. 19:39:07

Vannak bizony olyan olvasók, akik soha nem szólalnak meg, de azért olvasnak. Kár elítélni őket.
Én egyszer, kíváncsiságból kitaláltam egy történetet megrendezett képekkel is illusztrálva. Akkor megszólaltak sokan. Némelyek az ép elmém miatt aggódtak, mások undorítónak tartották, volt aki arra kért, hogy legalább a képeket vegyem le, mert ők nagyon szerették idáig az írásaimat, de ezek után félve kattintanak rám.
Ne keresd a sztorit, már nem látható, mert levettem. Csak kísérletnek szántam, és nem győztem magyarázkodni. Azt hittem, mindenki, vagy majdnem mindenki rá fog jönni a csalásra. Hogy aligha történhetett úgy meg a dolog. De a reagálások azt mutatták, hogy túl hitelesre sikeredett.

Nagyon sajnálom, hogy nem támadt fel véglegesen a freeblog.
Én eleinte el sem akartam hinni, hogy létezhet olyan, hogy örökre eltűnik sok - sok blog. Azt hittem, csak a blog gazdája tudja törölni önmagát.
De miután annyian írták, hogy egyszer csak minden el fog tűnni, én is mentettem óvatosságból, bár nem akartam elhinni, hogy ez lehetséges.
Látod, ezért vagyok most annyira óvatos. nem naplózok ott tovább, legalábbis egy jó darabig nem.
Neked is azt ajánlom, hogy ne ott folytasd tovább. Vagy ide is, oda is írd a "meséidet", ha nagyon ragaszkodsz a freebloghoz.
De addig is gyorsan linkeld be ezt a blogodat. Valószínűleg én is azt teszem majd.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.10.10. 20:00:55

Mit értesz azon, hogy linkeljem be ezt a blogomat?

És miért itt nézel, miért itt írsz nekem, édes-drága Andikám -
mikor én megveszek azért, hogy végre a FREEBLOG-ban is szülessenek kommentek, hét hónap után?
Itt is örülök neked, hát persze - de NEM EZT akarom használni, amíg él a FREEBLOG!
Később úgyis vissza kell majd jönni ide, valószínűleg -
de nekem a másik az igazi blogom!!!
Még akkor is, ha ez sokkal csinosabb...

Kéééérlek, Andika: menj szépen a FREEBLOG-ra!
Meg se nézted még a madárkáim filmjeit az előző mesében...
Vagy igen?

Hallottam már hasonló történetet, mint ez a blogos próba.
Főiskolás koromban volt egy barátnőm, akinek az anyukája ugyanott tanított.
(De nem egyszerre jártunk a főiskolára, ő jóval idősebb volt nálam.)
Egyszer a leányzónak eszébe jutott,
hogy leméri a pletyka terjedési sebességét a főiskolán.
Töredelmesen bevallotta csak EGYETLEN évfolyamtársának
(persze nem volt igaz, távolról sem),
hogy ő minden reggel bedob egy felest, mielőtt eljön otthonról.
Aztán várta, hogy mennyi idő múlva tudja meg az anyukája.
Már nem emlékszem pontosan, de talán két vagy három hétbe telt,
míg elérte a mamát a pletyka - ki tudja, milyen tekervényes utakon. :-))

TheFurgeurge 2013.10.12. 17:36:34

Heló! :) Nem tudom rémlek -e még, de Szotyi biztos eszedbe jut. Bocsánat hogy nem írtam a blogot és nem is válaszoltam, ne aggódj Szotyi jól van! :) Kisebb változásokkal...

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.10.12. 18:14:14

Szia, Fürge!
Persze, hogy emlékszem rád.
Nagyon sokszor gondoltam Szotyikára meg a félbe hagyott blogodra -
és bizony biztos voltam benne, hogy tragédia történt szegény kis madárral.
Őszintén szólva... most sem vagyok meggyőzve az ellenkezőjéről. :-((

Miért hagytad abba a blogot?
Miért tüntettél el mindent, ami korábban született?
Hiszen egész jól indult...
Biztosan elfoglalt vagy, de egy bloghoz nem kell nagyon sok idő,
ha nem pakolod úgy tele képekkel, mint én.

Hogy elhiggyem Szotyikád létezését és megfelelő állapotát,
ahhoz képeket kéne látnom - ne haragudj!
Egyik percről a másikra abbahagyni egy nagy lelkesedéssel beindított,
még alig létező blogot,
és eltűnni egy fiatal, nemrégiben vásárolt madárkával...
háááát... ez bizony nem sok jóra enged következtetni.

TheFurgeurge 2013.10.12. 18:45:08

Szotyika most nem itt az íróasztalom mellett ül. Sokat kell tanulnom ezért nem nagyon volt idő sajnos rá, de nem is ez a fő ok hiszen időt tudnák rá szakítani ám nem gondoltam rá hogy mennyire rossz helye lesz itt, nem neki, nekem volt rossz ugyanis akár hányszor leültem a számítógép elé a por ellepett mindent, a hangfalakat, a monitort, az egész íróasztalt. Tudom hogy hát takarítani kell, ezzel nem is lenne gond viszont ez itt olyan hely ahol nem szedhetem szét minden nap az egész íróasztalt hogy letakarítsam. Olyan hely kellett volna neki ahol koszol, de körülötte könnyebben össze lehet takarítani.

A helyzet az hogy nekem/nekünk már régebb óta vannak Hullámosaink de egész más körülmények között. Kint van egy kisebb nagyobb madárházuk, eddig ketten voltak. Nos Szotyika hozzájuk költözött ki. Először féltem nem fogják e bántani, de nagyon jól vannak, ugyanis egy idős, egy felnőtt és egy "gyerek" papagáj van együtt, meg van a rangsor. Nagyon boldogok. Nekem is és Szotyikának is így jobb. A telet pedig meleg helyen vészelik át egy eb társaságában! :) Persze a kutya nem tudja őket bántani.

Majd küldök képet! Jól vannak. Ne aggódj.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.10.12. 19:11:02

Szegény Szotyika...
De azért biztos kint is jó neki, két másik madárkával.
Bár azt nem nagyon értem, minek a madárka, ha nem lehet veled...

Az én gazfickóim hatalmas kalitkája itt van a gépem asztalától úgy hetven centire
(és nem vagyok egy pedáns házitündér, nem takarítok naponta),
de semmi gondot nem okoz a por, ami keletkezik körülöttük.
Pedig az asztalom olyan sötét barna, hogy majdnem fekete, meglátszik rajta minden.

Nagyon sajnálom Szotyikát - de hát te tudod, hogy mit vállalsz és mit nem.
Csak jobb lett volna, ha előre gondolod át. :-((

Légy szíves, gyere át a másik blogomba
(itt a bejegyzésben megtalálod a módját),
mert ezt most nem szeretném használni.
Amíg él a FREEBLOG, szívesebben írok az IGAZI blogunkba.
Ott kommentelni is egyszerűbb, mert nem kell hozzá bejelentkezni.
(Legalul találod a kommentelés lehetőséget, a sok csili-vili életkor-számláló alatt.)
süti beállítások módosítása