HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Pár nappal ezelőtt az alábbi, KISSÉ megkésett levelet küldtem
a VEGA nevezetű fürtös köles magyarországi forgalmazójának :
 
Kedves VEGA-Munkatársak !
 
Ezt a levelet még az év elején meg kellett volna írnom –
hogy miért nem tettem, azt nem tudom megmagyarázni.
Valahogy annyira el voltam keseredve,
hogy végül nem reklamáltam sem Önöknél, sem az INTERSPAR-ban,
pedig hetekig őrizgettem az öt csomag VEGA fürtös kölest,
amit aztán szépen ki kellett dobnom, mivel hogy nyüves volt.
Talán nem mind – de miután két zacskóban is fölfedeztem a nyüveket,
a többit már nem mertem odaadni a madárkáimnak, gondolván,
hogy ahol felütötte a fejét a nyű, ott alighanem fertőzött az egész állomány.
(Hogy amit látok a mellékelt képen, az nyű, azt nem én ismertem föl,
hanem egy vidéki ismerősöm, aki régebben termesztett kölest.)
*
15_01_24_017xxx.JPG
 
Azóta se mertem VEGA kölest venni a két kis hullámosomnak –
ami igen nagy baj, számomra szinte tragédia,
mert egyetlen cég sincs, akinek a kölese fölérne az Önökével :
imádta a két madárkám a VEGA kölest (hosszú hónapokig csakis azt ették),
én meg imádtam, hogy nem jelent külön gondot a beszerzés,
mert megvehetem a köleskét is az INTERSPAR-ban, a saját szükségleteimmel együtt.
 
 
Mostanában megint nagy gondban vagyok,
mert hetek (vagy hónapok) óta nem tudok elfogadható kölest szerezni a madárkáimnak,
ők viszont létezni se tudnak a köleskéjük nélkül.
A PANZI volt még nagyjából megfelelő,
de hosszabb ideje jelentősen romlott a minősége, ronda sötét, gusztustalan,
nem szívesen adom a picinyeimnek, és ők sincsenek elragadtatva tőle.
FRESSNAPF sajnos nincs a közelemben
(rozzant vénasszony vagyok, majdnem vak, nehezen közlekedem),
az általam néha látogatott CBA pedig újabban nem árul fürtös kölest,
pedig ott is elég szép volt a RIGA nevű termék.
*
12_12_26_igy_jart_szegeny_koleske.jpg
 
Bánatomban tegnap megint nézegettem,
sűrű nosztalgiában, az INTERSPAR VEGA kölesét.
Látom, hogy kicsit változott a csomagolás,
maguk a fürtök pedig ugyanolyan álomszépek,
mint tavaly voltak, a nyüves malőr előtt –
ám megvenni mégse mertem egetlen csomagot sem.
Gondoltam, előbb írok Önöknek,
és megkérdezem, hogy egyáltalán értesültek-e az év elején a nyüves problémáról
(hátha más vevő nem volt ilyen tesze-tosza, mint én),
és ha igen, tettek-e valamit ellene.
Elfogyott-e már az a készlet, amiből akkor vásárolhattam,
és tudják-e ígérni nekem, hogy ha visszatérek az Önök köleskéjéhez,
nem fogok csalódni megint, és nem okozok semmi bajt a madárkáimnak ?
Boldogan venném a VEGÁ-t, mert ennél gyönyörűbb kölest sehol se kapok,
ráadásul a beszerzése is roppant kényelmes. Volna. Ha meg merném venni.
 
Válaszukat izgatottan várom, két kis szárnyas gazfickómmal együtt :
 
B.Á.,
nyugdíjas gyógypedagógus Zuglóból
*
13_04_09_nem_adok_belole_csuvikanak.jpg
 
A válasz ma érkezett, és (bár idemásolni nincs jogom)
higgyétek el nekem becsszóra, hogy igen kedves, segítőkész levélke.
Azt írja az illetékes uraság, hogy nem tudtak a problémáról,
mert nem jelezte feléjük senki.
(Fene a hülye fejemet meg a lustaságomat !)
Most viszont átvizsgálták a készletet a levelem hatására,
és nem találtak nyüveset a köleskéik között.
Arra tippelnek, hogy talán tárolási probléma okozhatta a fertőzést.
*
13_04_09_szerencsere_van_masik.jpg
 
Hogy ez így volt vagy másképp, azt én megítélni nem tudom –
viszont reménykedem abban, hogy talán elfogyott már a januári készlet,
és a jelenlegi talán szerencsésebb adag, bárhonnan is származik.
Úgyhogy holnap már meg is veszem a “kísérleti” zacskókat.
Tényleg hatalmas öröm és könnyebbség lenne,
ha újra VEGA kölessel etethetném a madárkáimat.
*
14_01_08_a_kulso_fele_biztos_jobb.jpg
 
Ennyiért azonban nem ragadtam volna billentyűket, hogy ezt elmeséljem :
a lényeg még csak most jön, happy end-nek.
A VEGÁ-s uraság ugyanis felajánlotta, hogy ha megadom a címemet,
szívesen küldenek pár csomag köleskét a picinyeimnek,
hogy saját szememmel győződhessek meg a hibátlan voltukról.
Természetesen nem fogadtam el
(nem azért írtam a levelet, hogy extra előnyöket sírjak ki magamnak),
de olybá veszem, mintha megkaptuk volna azt a csomagot,
és örökre szívembe zártam (még jobban) a VEGÁ-t.
*
14_08_12_ejszakai_koles_reggel.JPG
 
Úgyhogy itt van a vége a januári mesének
(amelyben a nyüves köles miatt sírdogáltam) :
igaz, hogy akkor ki kellett dobnom az öt csomag világszép kölest,
de íme, most kaphatnék helyettük másikat, ha elfogadnám.
A forgalmazó nagyvonalú és tisztességes -
ez pedig sokkal fontosabb, mint a kárba ment köles.
(Nem is mind ment kárba, mert egy részét megették a cinkék.)
*
14_09_23_az_esti_szertartasaink_fenypontja.JPG
*
-
*
(2015)
Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :
*

*
*
*





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása