HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

25.
március

311. MOZI

csivicsuvi  |  2 komment
Jól elvitte szegény blogot az átkozott márciusi nyár meg a képes vendégkönyv !
Utóbbin majd’ egy hétig kotlottam éjjel-nappal, míg úgy-ahogy összeállt -
ily módon sikerült legalább az értelmes tevékenység látszatát keltenem,
mivel megmozdulni nem volt sem erőm, se kedvem a szokatlan melegben.
Napokig föl se álltam a gép mellől, és közben a madárkákra is alig figyeltem,
pedig kár, mert annyit még így is felfogtam, hogy lett volna mit mesélni róluk.
*
17_03_24_010.JPG
 
Ha mást nem, legalább a késő esti csavargásukat illett volna megörökítenem,
ami még vasárnap történt (ma péntek van, illetve már igazában szombat),
és a vendégkönyvben be is számoltam róla, rögtön frissiben.
De az még a régi, “képtelen” vendégkönyv volt,
ahol nem tudtam megmutatni az egyetlen képecskét,
amit utolsó pillanatban sikerült lőnöm Csuvika nem mindennapi produkciójáról.
*
17_03_24_026.JPG
 
Útban a mászókáról hazafelé, a fotelra érkezett szegénykém,
csakhogy nem volt fölszerelve az onnan kivezető (még sose próbált) járdája,
mert este nyolc után (akkor kegyeskedett kirepülni) már nem vacakoltam vele.
Eddig még akárhányszor fölszereltem, sose landolt a fotelon -
hát naná, hogy pont vasárnap sikerült, mikor nem volt ott a járdának szánt bot.
 
Bántam persze nagyon, de akkor már mindegy volt :
Csuvika ott ült a fotelban, a járdája meg sehol.
Akkor most mi legyen ?
Hamarjában el se tudtam képzelni, mert annak nemigen örültem volna,
ha este kilenc körül még visszarepül a mászókára, jobb megoldás híján.
 
Bíztam az okos kis fejében (meg abban, hogy ő is bízik bennem),
és megkíséreltem a majdnem lehetetlent :
kezdtem neki magyarázni, hogy ne féljen a kezemtől, mert segíteni szeretnék,
és nagy óvatosan ráfektettem a fotelra a jól ismert kötéllétráját.
Biztos voltam benne, hogy közben majd ijedtében elrepül, de eszébe se jutott.
Kivárta szép nyugodtan, míg eligazítom a létráját, és úgy iszkolt rajta hazafelé,
mintha teljesen megszokott dolog lenne, hogy a fotelból is az a kivezető út.
Én meg átkoztam magam, hogy miért nem készítettem elő a fényképezőgépet,
hisz a létra végét elengedni nem mertem (nem volt mihez rögzíteni),
viszont azt sem akartam, hogy ilyen pillanatokból kimaradjon az utókor.
Végül tényleg csak az utolsó lépések egyikét sikerült megörökítenem,
hisz addig nem léphettem oda a masinámért, míg tartanom kellett Csuvikát.
Csak akkor mertem elengedni a kötelet, mikor ő már eléggé fönt volt ahhoz,
hogy a mázsás feneke ne rántsa ki a fotelból a létráját.
Nagy kár, hogy nem videó született erről a produkcióról, mert tündéri lett volna.
*
17_03_24_026a.JPG
 
Van viszont videó két nappal későbbről, amikor föl volt szerelve a fotelra az ág,
következésképpen (Murphy törvénye) Csuvikának nem sikerült oda érkeznie.
Maradt a kötéllétra, amit már láttatok néhányszor, de most is aranyos.
*

 
Ugyanezen a napon megörökítettem egy nem túl sikeres mászóka-mászást is :
ez már a második vagy harmadik volt aznap, Csuvika kicsit elfáradt.
Az előző mászásairól sajnos csak képek készültek, pedig fordítva kellett volna, 
mert akkor még pillanatok alatt fölszaladt a legfölső emeletre.
De azért ez a filmecske is aranyos – főleg a vége, amikor Csivike jön segíteni.
*

 
Ma este a Nagy Enyelgést akartam megint filmre venni, de nem sikerült,
mert még kezembe se fogtam a fényképezőgépet, csak léptem egyet az irányába,
és az én vesékbe látó madárkáim máris szétrebbentek.
Sebaj – ha már kezemben volt a gép, gondoltam, megörökítem a zabzabálást.
Ez sem egészen így lett, mert Csuvika nem akart a masinám előtt enni,
így elvonult hátra, a zöld etetőhöz, amiben amúgy is a kedvenc magkeveréke van.
Csivikét a kamera nem zavarta, az viszont igen, hogy Csuvika biztos jobbat eszik.
Nosza, ment is hamarosan elzavarni – és ebből lett aztán egy édes kis filmecske.
Csuvika továbbra se mert odajönni a zabhoz (pedig próbálta szegénykém).
viszont kitalált helyette valami egészen mást. Nézzétek csak :
*

 
Aztán később mégis meglett az enyelgős filmecske is.
Nem nagy durranás, meg elég sötét is – de annyira édes ez a csöppnyi kis lovag,
ahogy teljes odaadással, pici szíve minden melegével kényezteti az ő Csivikéjét.
Sose hittem volna, hogy az én kajla és makrancos,
öntörvényű és erőszakos Csuvikámból valaha ilyen imádnivaló kis angyal lesz.
*

 
Mára érjétek be ennyivel – csak hogy mégis adjunk valami életjelet magunkról.
Hosszabban mesélni valahogy már nincs kedvem, így hajnali fél háromkor...
És még hol vannak a képek meg a filmek ! Alvás megint nem nagyon lesz.
*
17_03_24_014.JPG
 
 
 
(2017)
 
 





2 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi701 2017.03.25. 11:38:23

Kedves Ági néni!

Nagyon aranyos képeket, videókat készítettél a kis drágáidról.:)
Csuvika nagyon ügyesen fölmászott a kötéllétrán, Csivi pipi már ott várta őt a kalitka ajtóban.

A mászókáig is milyen ügyesen eljutott a segítségeddel. Biztos értette, amit mondtál neki. Csivike milyen édes volt, hogy amikor Csuvicsek már nem tudott feljebb menni, ő mászott le hozzá.:)

Nálunk is úgy van, hogy a jószágok úgy gondolják, biztos az a jobb, amit a másik eszik, ismerem ezt.:)

Csuvi Lovag hogy szereti Csivi pipit! Nagyon édesek!:)

Szép napot a Csicsu-családnak!
Ildi

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.03.25. 11:41:42

@Ildi701: Köszönjük, Ildikém.
Azt elfelejtettem hozzátenni, hogy amint leraktam a fényképezőgépet a kezemből,
Csuvika rögtön fölmászott simán a mászóka tetejére. :-))
süti beállítások módosítása