HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

*

csivi_hat_felirat.jpg

*

csivi_hat_ovalis.jpg

*

csivi_hat_kerek.jpg

*

*

(2018)






5 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

druszika 2018.02.28. 10:18:56

Édes, Drága Csivi Pipi!
Szép és boldog hatodik születésnapot kívánok Neked. Legyen nagyon szép ünneped ezen a hideg, havas napon.
Kívánom, hogy még nagyon sokáig éltessen a Madár Gondviselés, gondtalanságban, nyugalomban, Csuvika és Mamikád örömére is.
Nagyon szép köszöntő oldalt kaptál a rengeteg virággal díszítve, szuper fotókkal, különösen a repülés kitárt szárnyakkal.
Sok szeretettel küldök millió puszit a gyönyörű, okos fejecskédre.
Drusza

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2018.02.28. 12:30:09

@druszika: Köszönöm a jó kívánságokat, Drága Drusza -
azt meg különösen köszönöm, hogy ilyen szokatlan időpontban odaültél a géphez a kedvemért.

Nagyon szeretem, hogy születésnapom van,
mert a Mami azt ígérte, hogy ma egész nap nem csinál semmit, csak engem kényeztet.
Csak hát a délelőttöt ellopta belőle, majdnem teljes egészében.
Nézd csak meg a vendégkönyvben, mikor feküdt le az éjjel (azaz hogy reggel),
így tizenegy óra is bőven elmúlt, mire végre lekerültek rólunk az éjszakai takarók.
Mert persze előbb a galambkákat kellett megetetnie.... Pedig nekik nincs is születésnapjuk.
Aztán meg a szellőztetési cirkusz... azt nagyon nem szeretem, mert borzasztó sokáig tart.
De most már itt van végre tényleg a születésnapom.

A repülős képet én adtam ajándékba a Maminak, még négy nappal ezelőtt, hogy ő is örüljön valaminek.
És erre mi történt ?
Észre se vette a buta, hogy micsoda kincset kapott tőlem, és hosszasan pampogott nekem,
hogy miért nem engedtem magam lefényképezni az ágakon – ő azt szerette volna.
Hogy helyette milyen szuper, repülős képet lőtt rólam, azt csak jóval később látta,
és nem győzött örvendezni, hogy ekkora meglepetést csináltam neki.
Mert egyáltalán nem repültem ki a képből (ahogy ő gondolta), sőt éppen belerepültem,
mert egy repülős kép sokkal különlegesebb, mint egy ágas, amin csak üldögélek.
Hát így adjon az ember (illetve madár) ajándékot a Maminak...

Remélem, a születésnapom nálad is jó nap lesz, Drága Drusza.
Még egyszer köszönöm a köszöntést,
és millió csőrpuszit küldök, Csuvikával együtt :

Csivike

druszika 2018.02.28. 20:34:58

Szívesen köszöntöttem a szülinapost, örültem az elérkezett ünnepnek. Remélem, hogy jól telik a születésnap. Nagyon jó, hogy eljött ez a hatodik is, egészségben, röpködésben és kívánom, hogy ilyen szép évek jöjjenek ezután is. Nagyon szuper a repülős kép Csivikéről, rögtön láttam, hogy ez természetfotóként is megállná a helyét. Különösen tetszik, hogy alulról fényképezted és így minden porcikája látszik a repülő Csivikének. Tényleg egy különleges kép lett.
A köszöntő oldal gyönyörűre sikerült. Tudtam én, hogy semmiféle ócskaság nem látható rajta. Az a rengeteg szép és színes virág csodálatos.
Szegény galambkák most nagyon fázhatnak. Gondoltam én is, hogy veszek a Sparban magot kinti madaraknak, és kiszórom a a zsebemből a réten, de nem kaptam, üres volt a polca. Nem is tudtam,hogy örüljek-e, vagy bánkódjak miatta. Az nem jó, hogy nem kaptam, az viszont jó, hogy felvásárolták a kinti madárkáknak.
Remélem, hogy ma nem reggel fogtok aludni térni, hanem normál időben. Habár az nagyon régen volt, hogy nem hajnalban feküdtetek le.
Csivike születésnapja nálam is jól telik, ki sem dugtam ma az orromat.
Pihenjétek ki az ünnep előtti sok munkát.
Sok puszi Nektek.
Drusza

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2018.03.01. 18:40:56

@druszika: Drága Drusza - most készült el a szülinapos mese,
eltötyögtem az időt, nincs itt válasz, ne haragudj !

Az új mese meg még nem látható, mert a képek egyelőre sehol sincsenek.
De majd előbb-utóbb minden a helyére kerül.
Addig is millió pussssz - megint egy rohanás volt az egész nap.

druszika 2018.03.01. 19:26:45

Elfoglalom magamat az új mese elkészültéig, főleg a fotók nézegetésével. Mostani kedvenc képem Csivike szárnyalása. Nem győzöm csodálni az a fotót, olyan gyönyörűséges.
Remélem, hogy jól sikerült az ünnepnap. Tudom, hogy kapunk róla mesét, én türelmes vagyok. Talán már nyugodtabb napok jönnek, rátok férne.
Puszillak Benneteket.
süti beállítások módosítása