HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

13.03.19. 001.jpgNézzétek csak, hol várt engem ma délután az én kis ördögfiókám, amikor megjöttem a vásárlásból ! Ha nem is az új hintát fedezte föl (annyira jó kislány bizonyára nem voltam, hogy ekkora kegyben legyen részem), de igenis kipróbált egy régit, amin szintén nemigen csücsült még senki, pedig évek óta ott lóg a helyén. Csipikéék is inkább csak a másikat használták, a játszó kalitka felőli oldalon : ezt a külsőt valahogy kerülték mindig, mintha riasztaná őket a mélység, madár létükre. Ugyanis ez a hinta közel esik a szekrény széléhez.

13.03.19. 002a.jpgCsivike a mászóka tetején csücsült, mikor beléptem a szobába, ám ahogy megláttam Csuvikát a sose használt hintán, és disznó módon azonnal elkezdtem fényképezni (ami a hazatérésemnek nem éppen barátságos jelzése), ő is rögtön felfogta, hogy itt most valami szokatlan történt, és Csuvika került a figyelem középpontjába, tisztára érthetetlen módon. Egy Csivi Madár pedig nem maradhat ki semmiből, még ha utálja is a vakut. Azt ugyanis még jobban utálja, ha nem ő a főszereplő, bármiről van is szó

13.03.19. 005b.jpgÍgy aztán pici tündérem is felfüggesztette szunyókálását, és rögtön ott termett Csuvi fölött az ágon. Megpróbálta leszórni őt a hintáról, hogy ne legyen tovább miről áradoznom. Fölülről gondolta megoldani a feladatot, mivel sem a kötélen lemászni nem volt bátorsága, sem az nem jutott eszébe, hogy lentről, a szekrény tetejéről kéne fölugrania, ha ő is hintázni szeretne. Bár vélhetően nem is erről volt szó : nem vágyott ő lengedezni, csak azt elégelte meg, hogy Csuvika agyon van dicsérve, vele meg momentán nem törődik senki.

13.03.19. 007a.jpgBorzasztóan sajnálom, hogy nem váltottam videóra a képek helyett (bár úgyse lett volna jó, azzal a géppel, ami a kezemben volt), ugyanis Banyácskám fölülről kezdte rángatni a hinta madzagját a kis csőrével, és addig-addig mesterkedett, míg Csuvika valóban megelégelte a dolgot, és elrepült a hintáról. A vakut még csak kivédte valahogy szegénykém (volt annyi esze, hogy hátat fordított nekem), de hogy a villogás mellé még ráncigálják is, azt már erősen zokon vette. Csivike persze nem foglalta el az ily módon szabaddá tett hintácskát : ő csak azt akarta elérni, hogy Csuvi se üljön rajta. Vagy nem bírta kitalálni szegénykém, hogy hogyan és merről lehetne megközelíteni a hintát… Nem tudom, mivel nem láttam, Csuvikának vajon hogyan sikerült. Alighanem a szekrény tetejéről ugorhatott rá.

Mindenesetre tündéri édesek voltak délután, amikor hazaértem.

13.03.19. 009b.jpgDélelőtt írtam a FREEBLOG hiba-elhárítóinak, és kértem őket, hogy legalább jelezzék a Főoldalon a problémát, hisz lassan egy hete nem lehet új mesét írni, és az ember nem tudja, hogy akkor most mire számíthat. Bár persze ezt nyilván nem tudják a szegény hiba-elhárítók se. Estére ki is került egy csík a Főoldalra, hogy keresik a hibát a szerveren.

Mi meg eltűntünk a Főoldalról – de hát örökre nem maradhattunk a kirakatban, kint voltunk több mint egy hétig. Talán épp ennek a hibának köszönhetően felejtettek ott minket ilyen hosszú időre.
Nem igazán él már szegény FREEBLOG, nem hozott annyi látogatót a kirakat, mint amennyit még pár éve hozott volna – de azért vagy ötvenen biztos jöttek a Főoldalról. Manapság már ennyinek is örülni kell. (Bár persze könnyen lehet, hogy másokat jóval többen néznek, még most is.)

13.03.19. 014.jpgIgen bánatos vagyok a FREEBLOG haldoklása miatt, mert hiába szeretem ezt a kis tartalék blogot is, hiába tudom, hogy sokkal jobban néz ki, mint a másik (ráadásul én kreáltam hozzá a sablont, amit magam se vagyok képes elhinni) : nem tudok megbékélni vele, hogy itt nem választhatom meg a betűk méretét, mert csak kétféle létezik, kicsi meg nagy. Ez volna a nagy, amit láttok – de hát ez nekem kicsi ! Egyrészt nem is látom (ez a kisebbik baj, hisz WORD-ben írom a meséket, nem a szerkesztő oldalon), másrészt egészen más hosszúságú bekezdéseket kíván ez az oldal, mint a másik. Bennem meg már maguktól úgy fogalmazódnak a mondatok, hogy a harmadik vagy negyedik sor végére kerüljön a pont. Próbálom átállítani magam az itteni méretre, de reménytelen : eddig csak azt értem el vele, hogy elment a kedvem az írástól, és félbehagytam a mesét délután. Mostanra viszont megbékéltem a helyzettel, és úgy döntöttem, hogy fütyülök a sortörésekre : írom, ahogy eddig, aztán majd utólag kiigazítom. Szeretek puzlizni a szavakkal, addig cserélgetni-rakosgatni őket, míg végül pont megfelelő hosszúságú lesz a mondat. Csak hát ez sok idő...

13.03.19. 022.jpg

De azért drukkoljatok, hogy föléledjen még a jó öreg FREEBLOG !
Akárhogy is : mégiscsak az az igazi… Bár előbb-utóbb biztos ez is "igazi" lenne.

UTÓIRAT

Nem ezekről a betűkről beszéltem, amikor kicsinek tituláltam őket.
Mire kész lett WORD-ben a bejegyzés,
az itteni szerkangyal teljesítette a délelőtti kérésemet, és csiribú-csiribá :
most már hajlandó benyelni a szerkesztő oldalam a máshol megírt szöveget, színnel, betűtípussal és (nagyjából) betűmérettel együtt.
Nem tudtam róla, hogy máris megoldódott a gondom,
ugyanis válasz nem érkezett a sirámaimra, csak megoldás.
Újabban mindig így van : válasz nem jön, de a kéréseim szinte azonnal teljesülnek.
Éljen a BLOG.HU - de azért éljen még a FREEBLOG is !

13.03.19. 006a.jpg

(2013)






Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása