HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

13.09.17. 088.jpg~ Megmutattam a Maminak, honnan hullott legutóbb a forgács a frissen takarított tálcára ~

 

Ma sem szolgálhatok eget rengető hírekkel, de azért elmesélem nektek, mit kaptam ajándékba, kissé megkésve, százezredik születésnapomra a madárkáimtól. Az volt az ajándékom, hogy tegnap végre kegyeskedtek fölfedezni a SAJÁT ajándékaikat, amiket még Csuvika itthon létének négyszázadik napjára prezentáltam nekik, péntek tizenharmadikán. Továbbá zokszó nélkül hagyták magukat fényképezni is, ebből az alkalomból. Ma pedig ráadásul még azt is megmutatta Csivikém, hogy honnan került a titokzatos forgács a frissen suvickolt tálcára, a legutóbbi kalitkazuhanyozás után.

Így aztán egész békésen telik most ez a frontos-szeles, időváltozós napunk.

13.09.17. 066.jpgA bal első sarokbot fölé beszerelt két kis rágicsát Csuvika kezdte elsőként gyilkolni tegnap, mint eredeti tulajdonos (mert hisz igazában ő kapta), és annyira belemerült a munkába, olyan önfeledt örömmel gyötörte az ágacskákat, mintha valami különleges kincset talált volna, amire mindig is vágyott. Igaz, hogy három napja ott díszelegtek az orra előtt ugyanezek a kincsek, és három napig semmi se jutott az eszébe róluk – de hát Istenkém : most jött el az ideje, hogy megtalálja őket és használni kezdje szépen

Persze rögtön előkaptam a masinámat, hogy megörökítsem Csuvicsek örömét nektek meg a hálás utókornak – ám ezzel sajnos véget is vetettem Kék Hercegem boldog randalírozásának. Kivételesen most nem ő sértődött meg a vaku villogásától (annyira elmerült a játékban, hogy szinte észre sem vette), hanem Csivikének tűnt fel, hogy valami történik a bal sarokban, amiben nem ő a főszereplő. Ilyesmit pedig soha nem tűrhet egy Csivi Madár ! Mi az, hogy a buta Mami Csuvikára pocsékolja el a képeket, és még lelkendezik is hozzá ?! Még hogy Csuvika ügyes meg aranyos !! Hát hiszen itt van ŐŐŐŐ – őt miért nem fényképezi senki ? Botrány, hogy Csuvika villog helyette !

13.09.17. 070.jpgNem is késlekedett áldott lelkű Boszitündérem : jött rögtön nagy dérrel-dúrral, hogy rendet csináljon. Szegény kis Csuvikám meg se várta, míg házsártos imádottja odaér a közelébe : tudta, hogy mi vár rá, jobbnak látta időben menekülőre fogni. Csivi Banya pedig felháborodott képpel, fontoskodva foglalta el Csuvika helyét a sarokboton, mint aki csak szolgálati kötelességét teljesíti, bár nincs különösebben ínyére a dolog. Azt hittem, majd ő kezdi produkálni magát (hisz előfordult már ilyen, többször is), hogy inkább őt fényképezzem és őt dicsérjem – ámde tévedtem. Ült Banyácskám komoly képpel a sarokboton, és nem csinált a világon semmit, csak őrizte a helyet meg a rágni való ágakat. Nehogy már Csuvika cincálja szét őket teljesen ! Akkor ő mit fog rágni, ha majd úgy hozza a kedve ? Meg különben is… milyen dolog az, hogy Csuvika csak úgy JÓL ÉRZI MAGÁT, nélküle ?
Nem azért zavarta el, hogy ő játszhasson a helyén, hanem azért, hogy ne játsszon Csuvika se. Ilyen egy áldott lélek a mi Csivi Banyánk. Mi meg pont ilyennek imádjuk.

13.09.17. 089.jpgMint már említettem az elején, ma megmutatta nekem Őnagysága, honnan varázsolta a sok szép, barna forgácsot a kalitka alatti, hatalmas tálcára (valójában egy IKEÁ-s doboztető), amikor éppen frissen volt lezuhanyozva. Magamtól nem bírtam rájönni, pedig hát észrevehettem volna, ha nem lennék olyan sasszem, mint amilyen vagyok. Igaz, most már könnyebb látni a lerágott kéreg helyét, mert délelőtt igen sokat dolgozott rajta Csivikém. Bizony, a kakasülő kifelé nyúló vége az áldozat – amire igazában gyanakodtam már akkor is, amikor nyomoztam a forgács eredete után, de akkor még nem bírtam fölfedezni a hiányt. A kakasülő egy kis görbe meggyfaág : hámozva is majdnem ugyanolyan sötétbarna, mint kéreggel, így nem könnyű észrevenni a különbséget, ha valaki olyan remek szemekkel bír, mint én.

13.09.17. 090.jpgSzorgalmas kis tündérkém ma ugyanúgy járt Csuvikával, mint Csuvika tegnap ővele : szintén félbe kellett hagynia elmélyült munkálkodását, mert lánglelkű lovagja megzavarta. Csak éppen az indítékai voltak egészen mások. Csuvika nem irigy és nem féltékeny, nem sajnálta Csivikétől sem a rágni valót, sem az elismerést – viszont nagyjából csőrre esett neki Csivike hátsó fele, ahogy a leányzó szorgoskodott, és erről eszébe jutott, hogy a körül a kis popó körül talán neki is akadna dolga. Így hát próbált illedelmesen kopogtatni Csivike hátsója fölött, a hátán, hogy oda szeretne egy kicsit ráugrani, és megtartani végre a nászéjszakát, akár mindjárt délelőtt. Csivi meg azt se tudta, hova meneküljön. Nem győzött háborogni, hogy ő most el van foglalva, láthatja Csuvika, hogy mennyi a dolga. Csuvika látta is – csak elege van már szegénykének az ő elfoglalt barátnőjéből, aki soha nem ér rá hozzámenni feleségül, mert folyton egyéb tennivalói akadnak, amik mind fontosabbak, mint a fészekrakás.

13.09.17. 027.jpg
Így aztán hármunk közül csak én jöttem ki elégedetten ebből a kis jelenetből. Csivi mérgelődött, hogy föl kellett függesztenie a kakasülő pusztítását, Csuvika magába roskadt, hogy megint nem sikerült elcsábítania Csivit – én pedig örültem a képeknek, amiket ugyan még ki se szedtem a gépből, de nagyon remélem, hogy édesek lesznek.

13.09.17. 096.jpg

(2013)

Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :






9 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R Andi 2013.09.18. 11:53:45

Boldog születésnapot!

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.09.18. 12:09:35

Jaj, ne mááááá!
Nem ez volt a lényeg. :-)) De köszönöm.

Nem sikeredett valami boldogra, mert pont a szülinapom hétvégéjén derült ki a barátnőm kutyájáról, hogy nagyon beteg. Ha netán el kell altatni (ami sajnos nem kizárt), akkor már minden születésnapomról (ha lesznek még) csak ő fog eszembe jutni. :-((

boroka59 2013.09.19. 15:23:34

Kedves Csivicsuvi!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget. Töprengő barátom átadta az üzenetet. Nagyon aranyosak a papagájok. Nekünk kutyáink vannak.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.09.19. 15:37:07

Nagyon szívesen, Boróka.
Sajnos én nem tudok nálad kommentelni, mivel nem engedsz be akárkit a blogodba. :-))
Igyekszem minél kevesebb közösségi oldalon szerepelni,
így nem vagyok tagja egyik társulatnak sem azok közül, akik hozzád beléphetnek.
Tudom, hogy hozzám sem egyszerű bejutni (legnagyobb bánatomra) -
de hát ez nem az én döntésem. Így kívánja a BLOG.HU.

Kutyuskákhoz én lusta és kényelmes vagyok, sajnos.
Madárkáim is csak vénségemre lettek (amit most már nagyon bánok),
de igazában nem is lettek volna boldogok mellettem,
amíg a munkám volt a legfontosabb az életemben.
Nyugdíjasként jobban tud figyelni az ember az állatkáira -
csak akkor meg már fennáll a veszély, hogy árván hagyja őket.
(Bár ez sajnos megtörténhet fiatalabb korban is...)

Örülök, hogy meglátogattál minket. Ha gondolod, gyere máskor is! :-))

boroka59 2013.09.19. 16:24:47

@csivicsuvi: Átállítottam a blogomba látogatás lehetőségeit. Így remélem be fogsz tudni kommentelni, ha akarsz! Természetesen szívesen olvaslak máskor is. Szeretem az állatokról szóló történeteket.
Köszönöm még egyszer a segítségedet.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.09.19. 18:56:46

Ez jó hír, Boróka, köszönöm.

Most éppen abban mesterkedem (egyelőre csekély sikerrel),
hogy valahogyan elérhetővé tegyem az elhalálozott blogjaim bejegyzéseit.
WORD-ben olvasva is több volna a semminél - jobb híján. :-((

Ahova már el vannak mentve biztonsági okokból, az egy nagyon jó(nak tűnő),
könnyen kezelhető felhő-program (DROP BOX), de a megosztásra másikat szeretnék.
Keresgélés közben ráakadtam egy olyanra, ami szintén szupernek tűnik (JUST CLOUD),
ám ha telepítem a gépemre, ő automatikusan leszív róla minden elérhető fájlt,
mint a képekből a PICASSA.
Ettől én megriadtam, végül is nem telepítettem -
mert azt én szeretném eldönteni, hogy mit tárolok ki tudja hol, és mit nem.
Nem mintha volna nálam bármi érdekes vagy titkos - de mégis.
Úgyhogy te is vigyázz, ha esetleg felhő-programot keresel:
az se jó, ha TÚL JÓ. :-)) Legalábbis szerintem.

Pedig sajnálom, mert ez egy nagyon jó kis program (ámerikai),
korlátlan ideig tárol bármilyen adatmennyiséget, ingyen -
ám én nem szeretném kiadni a kezemből az irányítást.
Valamit viszont kéne találnom, ami alkalmas nekem.
Csak mindig közbejön valami, ami miatt föl kell függesztenem a kutakodást.

Megyek is mindjárt hozzád, és kiélvezem, hogy be tudok lépni. :-))

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.09.19. 19:07:03

Nem stimmel, Boróka...
Továbbra sem lehet belépni hozzád névvel és URL-lel.
Minden ugyanúgy van, ahogy eddig volt. :-((

boroka59 2013.09.19. 19:15:33

Ismét állítottam rajta. Remélem így már jó lesz. Kérlek ha sikerrel jársz, akkor hagyj üzenetet!

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.09.19. 19:46:52

Igen, most már sikerült nyomot hagynom.
Érdemben nem mondtam semmit, mert nagyon bele vagyok veszve a fájl-megosztó keresésbe.
Bosszant, amikor TUDOM, hogy létezik valahol egy jó megoldás,
csak nem vagyok képes rátalálni. :-))
süti beállítások módosítása