HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Az este megkönyörültem Csuvikán (én marha),
mert mire a lefekvésig jutottunk, egész jó kedve kerekedett szegénykémnek,
végre hallottam a szokott hangerővel, nagyjából vidáman csivitelni.
Az időjósok nem jeleztek éjszakára esőt, mára meg napsütést ígértek :
gondoltam, legyen meg a kedve szegény kicsikémnek,
ne kínozzam akkor is a kis ketrecben való altatással, amikor nem muszáj.
Bár persze ez így rosszabb, mint a minden esti átköltöztetés,
mert ha hol itt, hol ott alszik, nem tudja mihez tartani magát,
félni fog az estéktől, mert a bizonytalanság a biztos rossznál is rosszabb.
 
Mindenesetre megszavaztam szegénykémnek a kakasülős éjszakát,
hadd örüljön, hogy nem kell a kergetőzés rémületét kiállnia lefekvés előtt.
Remek ötlet volt : amit megspóroltam neki este, azt kamatostul megkapta éjjel.
Fél három körül riadtam fel a puffanására :
szerencsére nem aludtam mélyen, mert kettőkor mentem ki a legkisebb helyiségbe.
Így rögtön fölkapcsoltam a kislámpámat, és ugrottam ki az ágyból,
még mielőtt Csuvika segítségért kezdett volna kiabálni a sötétben.
Kiabált aztán szegénykém másért :
pont azért, hogy ne akarjak segíteni, hagyjam őt visszamászni a kakasülőre.
Csak hát persze a visszamászás nem ment :
még a földszintre se tudott fölvergődni hős vitézem, nemhogy a padlásra.
Mégiscsak ott kötött ki, amitől meg akartam kímélni ezen az éjszakán :
a szállító ketrecben, amit utál, pedig igazán pompás kis hálószoba.
Amikor már benne van, legtöbbször nem is tiltakozik ellene,
csak az odajutás nehéz, mert ő sose volt egy tenyérbe bújós, hízelgős madárka,
menekül a kezemtől, én meg rosszul látok, nehezen fogom be.
 
Igazában próbának (is) szántam ezt a tegnapi éjszakát :
magamnak akartam bizonyítani, hogy nem gonoszság a kis ketrecben altatás,
nem (csak) az én kényelmemet szolgálja, hogy átrakom oda szegény kicsikémet.
A bizonyság sajnos meglett, és nem is kérdés, hogy ma is átköltözünk.
Csuvika reggel jókedvűen ébredt, a nap első felében kutya baja se volt,
ám délutánra fokozatosan lekókadt, elhallgatott. vacsorázni sem akart megint.
Az imént pedig, míg én pötyögtem ezt a beszámolót, le is zuhant a kalitka fenekébe.
Állítólag holnap megint esni fog : igaz lehet, mert Csuvika máris szenved tőle.
Úgyhogy ma se lesz vidám az esti készülődés,
de talán az éjszaka nyugalmasabbra sikeredik.
 
 19_11_12_004.JPG
 
 
19.11.11.





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása