HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

 

Na nézzétek : Csuvika elárulta ma délután, hogyan közelíti meg a pár napja fölfedezett hintát. Azt hittem, lentről ugrik rá, a szekrény tetejéről, de nem : az szerinte túlságosan egyszerű volna. Inkább föntről, az ágakról közelít, mert úgy bonyolultabb, ő pedig ügyes madár, aki szereti a kihívásokat. - hát még a bátorságáról zengedezett dicshimnuszokat !

 

 

Aztán más újság nincs is.

Borzasztóan bánatos idővel ünnepeljük a tavasz első napját, de mostanra legalább egy kicsit már föléledtek szegény madárkák. Tegnap komolyan a frászt hozták rám egész nap a viselkedésükkel, mert nemhogy Csivike, de még a virgonc Csuvika is úgy lekonyult a készülődő esőtől, hogy én már azt se tudtam, milyen tragédiát vizionáljak magamnak.

13.03.21. 011 jav.jpg

Ráadásul bántott is a lelkiismeret, mert tegnapra virradóra fél három körül sikerült ágyba kerülnöm (ha nem később), így a madárkák sem alhatták ki magukat rendesen, én meg emiatt külön aggódtam, és szórtam az átkot a saját fejemre, hogy talán a rövidre sikerült éjszaka viselte meg őket ennyire.

13.03.21. 034.jpgSzegény pici tündérem nem repült ki egész nap egyáltalán, nélküle meg Csuvikának se volt sok kedve az ágakon randalírozni, ő is gyakran és sokáig ücsörgött a kalitkában. Ráadásul még hallgatott is, mint akinek súlyos gondok nyomják a vállát, és megszólalni sincs kedve. Pedig egy csöndes Csuvika nálunk már tényleg a vég… annyira ritka eset, hogy nem karattyol.

Biztosra vettem (mert én meg kissé zakkant vagyok, ugyebár, ha a madárkákról van szó), hogy Csivinek valami komoly baja van, vagy készül lenni, amiről Csuvika már tud, de én még nem. Talán elakadt benne a tojás… vagy megint kezdődik nála a tavalyi takonykór – másképp mitől gubbasztana reggeltől estig ?

13.03.21. 048a 3.jpgHogy a kis orrán, csőrén nyomát se látom semmi trutyinak, meg hogy boldogan jön a kezemre zabot nassolni, ha hívom, az nem bírt meggátolni az aggódásban. Fejembe vettem, hogy Csivi beteg, és ettől fogva nem hittem a saját szememnek se, csak rágtam magam, hogy akkor most mi lesz.

Aztán persze nem lett semmi.
Estére megjött az eső, én meg rögtön tudtam, mi baja a madárkámnak.

13.03.21. 007.jpgAz utolsó bekezdést nem sikerült egy szuszra leírnom, mert Őnagysága hazarepült a kalitkába. Éktelen sírásra fakadt a kakasülőn, és rázogatta a rácsos labdát, mint régebben Csupika, ha inni akart. Nem is hagyta abba, míg föl nem ugrottam, hogy fölemeljem a vizes edényt, és belemártsam a labdát. Hogy ez megtörtént, Csivikém ivott egy nagyot, és abbahagyta a panaszkodást. Talán tizenöt centivel van alatta a vizecske, ahhoz képest, ahol ücsörög. Azt hiszitek, lemegy odáig, ha megszomjazik ? Hát nem ! Azért van a Szárnyatlan Rabszolga, hogy kiszolgálja Őnagyságát, ne neki kelljen fáradni.

Később (igazán kivételesen) szerettem volna minél hamarabb túljutni a vacsoraosztáson, hogy befejezhessem végre ezt a nyúlfarknyi mesét itt - ám Csivi Kisasszony erről is másként határozott. Amint fölálltam a gép mellől, Őcsivisége azonnal fölsorakozott a zabevős botján, és majd' orra bukott, annyira csapkodott lefelé a kis csőrével a nagy semmibe, hogy oda kéri a tenyeremet, de gyorsan. Megérezte a kis disznó, hogy most az egyszer nincs hozzá türelmem, és büntetésből vagy félórán keresztül hancúrozott a tenyeremben, leszórva közben az összes zabot a mérgesen sivákoló Csuvika orra elől.

Így megy ez, kérem... ember tervez, madár végez.

13.03.21. 031.jpg

(2013)

 






13 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KapitányG 2013.03.23. 13:48:48

OFF, majd töröld, csak mondani akarom: Ha "szünetet tart" a blogom, az nem az én elhatározásom. Én is csak az előbb láttam, hogy szünetet tartok...

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.03.23. 14:51:00

Na mi a manó... Akkor még rólam is kiderülhet ugyanez. :-))
Muszáj törölnöm a kommentedet?
Úgy örülök neki, hogy idetaláltál!
Bizonyára ez a jutalom azért, hogy órákig takarítottam.
Pedig nem is akartam, csak így hozta az élet. :-))

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.03.23. 15:03:47

Jaj, de sajnálom, Kedves Kapitány ! Tényleg "szünetet tartasz"...
Próbáltam máshonnan is belépni, de ott is csak ezt mondja. :-((
Írtál már a hiba-elhárítóknak ?

Végignéztem az összes blogot a Főoldalon : még van egy, a tiéden kívül, ami nem jön be. Ő nem szünetet tart, csak egyszerűen nincs meg.
Tiszta szerencse, hogy Csuvikám éppen kikerült a kirakatból, amikor Te bekerültél. :-)) Biztos ő is elveszett volna most.
Remélem, nem tart sokáig ez a "szünet".

KapitányG 2013.03.23. 17:48:46

Hát majd meglátjuk, mi lesz ennek a vége :(
Egyelőre nem írtam, majd ha újra elindul a freeblog.
Be sem tudok jelentkezni a blogomba, azzal, hogy "szünetet tartok", egész egyszerűen "kiléptetődtem".
Dehogy muszáj törölnöd a kommentet, csak azért gondoltam, hogy talán törölnöd kéne, mert itt nagyon off.
Este valamikor majd benézek megint.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.03.23. 20:10:32

Én viszont jeleztem a problémát helyetted, Kedves Kapitány.
Ugyanis találtam még egy blogot a Főoldalon, ami nem elérhető.
Elég snassz, hogy olyasmi díszeleg a kirakatban, ami nincs is. :-((
Tudom, hogy van most a FREEBLOG-nak elég baja - de talán szerencsénk lesz, és elolvassa valaki a levelemet. Bár a hétvége nem nekünk dolgozik, sajnos.
Roppant bánatos leszek, ha egészen hétfőig nem tudok belépni hozzád.
Látod... nem hoztam neked szerencsét. :-((

KapitányG 2013.03.24. 07:05:48

Ha a Nesztelencsiga blogra gondolsz, az elköltözött...
nesztelencsiga.hu/
Köszönöm, hogy jelezted a problémát - azon mulatok, hogy tulajdonképpen még írni sem tudok a hibaelhárításnak, nincs letöltve a gépemre az Outlook, nem is szeretném letölteni, így aztán a mélcímet sem tudom, hova lehetne írni.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.03.24. 10:23:33

Nincs OUTLOOK-od? Azt bánhatod! Ég és föld az OUTLOOK-ból vagy az ingyenes levelezőkből irkálni!
Nekem is van négy vagy öt ingyenes kis címem (mert a közösségi oldalakon sosem adom meg az "igazit"), de a levelezésemet az OUTLOOK-ból bonyolítom, sőt a meséket is abban írom a bloghoz. Létezni se tudnék nélküle.
(Egyébként címjegyzék az ingyenes levelezőkben is van. :-))

A FREEBLOG Főoldalának az alján, az impresszumban megtalálsz minden címet, belinkelve, amire szükséged lehet.
Sajnos, még mindig "szünetelsz". :-((

KapitányG 2013.03.24. 10:50:03

Igen, csak ha rákattintok a hibabejelentés linkjére, az outlook-varázsló jelentkezik...
Csak a gmail-t használom, illetve van egy upc-s postafiókom, arra három-négy naponként ránézek, de nagyjából ennyi. Ehhez nekem nem kell outlook. Hajdanán használtam, a upc (akkor még chello) és a freemail mellett, de kiirtottam, mert egyrészt külön macera volt, hogy töröljem a fölösleget chello szerveréről, másrészt azt untam meg, hogy időnként megbolondult, és hatszázadjára is letöltötte ugyanazokat a leveleket.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.03.24. 12:06:37

Az enyém ilyet sose csinál. (Szintén CHELLO és OFFICE OUTLOOK.)
Az igaz, hogy időnként bele kell mászni magába a CHELLO-ba, rendet csinálni. :-))
Itt van a hibaelhárítók címe :
nemmukodik@freeblog.hu

Rákerestem a nevedre Gugli Barátunknál, és döbbenten láttam, hogy nem Gábor vagy Géza vagy, hanem Gabriella. : )) Valamiért úgy gondoltam, hogy férfiú rejtőzködik a nicked mögött - talán éppen a vezetéknév hangsúlyozása miatt.
Elnézést az eddigi "kapitányozásért": egy nőt sose szólítanék a vezetéknevén.
Férfit is csak azért, mert ez a "Kapitány" akkor is jó kis nick, ha nem azonos a vezetékneveddel. :-))

KapitányG 2013.03.24. 12:46:41

:)))
Köszönöm a mélcímet!

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.03.25. 18:51:14

Írtam a FÖLÉLEDT blogodba, Kedves Kapitány.
(Mégiscsak Kapitány - mert már ezt szoktam meg. :-)))

KapitányG 2013.03.26. 14:01:54

A Kapitány nevű nyúl emlékezetem szerint a Pilátusban szerepel.
(Kavarom, hogy mire hol kéne válaszolnom... sajnos, nem nagyon van időm válaszolni, sűrű hetem van.)

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.03.26. 16:14:10

Igazad lehet, alighanem tényleg a Pilátus.
Teljesen mindegy, mire hol válaszolsz : itt is, ott is én vagyok én. :-))
Már említetted, hogy nehéz hét elébe nézel : remélem, túléled baj nélkül.
süti beállítások módosítása