HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

 

Fogadja szeretettel Csuvi Lovag képeslapját
minden szárnyas és szárnyatlan, kétlábú és négylábú hölgyemény !

 

Nőnap 2014 alap szöveges 2 jav.png

(2014)

Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :






15 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R Andi 2014.03.08. 20:20:21

:)))
Már azt hittem, hogy e nevezetes nap alkalmából Csivike rakott egy tojást.

R Andi 2014.03.08. 20:23:23

Egye fene, én megosztom neked!

R Andi 2014.03.08. 20:24:39

látsz valami változást?

R Andi 2014.03.08. 20:30:58

Vajon miért marad le a fb-n a kép teteje, meg az alja? Nem értem. De ha rákattintanak, akkor előjön majd a blogod.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2014.03.08. 20:42:22

Köszi, Andi - aranyos vagy. Nem látok semmi változást.
Azt hittem, megjelenik majd a számocska a kis ikon mellett,
hogy hányan osztottatok meg. :-((

Ne is mondd a tojást !
Borzasztóan el vagyok keseredve :
délután jött válasz egy régebbi levelemre Legszakértőbb Szakértőmtől,
és megerősített abban a feltevésemben, hogy a trichomonas okozhat meddőséget.
Márpedig Csivikének volt ilyen fertőzése : azzal hoztam el a tenyésztőtől.
Szinte bizonyos, hogy meddő szegénykém - hisz öreg már az első tojáshoz.
Akkor pedig mi lesz velünk ?
Én nem bánnám - de mi lesz Csuvikával ?
Állandó kínban és vágyakozásban fogja leélni a kis életét ?
Milyen élet lesz ez így neki ???
Hisz akkora kis bika, hogy három asszony is kevés volna szegénykémnek !

Bele sem akarok gondolni... még túl friss ez a döbbenet.
Mit ér így a madárkáim élete ? Hogy csak úgy vannak, maguknak... :-((

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2014.03.08. 21:13:21

Úgy látszik, a megosztást nem számolja... Pedig mintha másoknál láttam volna olyat.
Most betettem egy lájkocskát is, hogy nagyobb legyen a parádé.
Csak próba... ha túl sokáig díszeleg a nulla, majd kiveszem.
Persze ha ehhez is külön be kell lépni a FB-ra, akkor elég macerás...
Akkora fáradságot nem is ér egy mese. :-))

R Andi 2014.03.08. 22:47:18

Nálam, ahogy bekapcsolom a gépet, a facebook is be van kapcsolva, mert így egyszerűbb, és főleg olcsóbb beszélgetni,mint mobilon. lájkoltam,de fb-t nem mutatja, csak ha nálad kattintok.

A trichomonas szerintem olyan betegség, ami kizárólag közösüléssel terjed. Lánykoromban nekem is volt. Nincs itt valami tévedés?

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2014.03.08. 23:41:37

Sajnos nem tévedés, Andi. :-((
Én sem akartam hinni a fülemnek, amikor meghallottam a trichomonast meg a KLION-t
(bár teljesen nem voltam képben, de rémlett,
hogy az egyik nem kifejezetten madárbetegség, a másik meg nem madárgyógyszer),
de később megtudtam (lehet, pont a dokitól - már nem emlékszem),
hogy nagyobb madárállományokban mindenhol jelen van a trichomonas.
Márpedig ahonnan Csivikét hoztuk, ott igencsak sok madár van...

Az egész szörnyű kirándulást elolvashatod
(a kezelőlapot is láthatod, meg Csivike állapotát képeken),
ha megnézed a CSICSU CSALÁD tartalomjegyzékét,
és 2012 augusztusának közepén elolvasod a GÁZ című bejegyzést.
Sajnos itt belinkelni nem tudom,
de a tartalomjegyzék ott van jobb oldalon, legfölül.
Olvasási (nem webes) elrendezésben tárolja a meséket SKY DRIVE,
így nagy üres helyek vannak a lapok alján a képek miatt.
Többször is úgy látszik, mintha már vége lenne.
De csak akkor van vége, ha letekertél egészen a monitor aljáig a csúszkával.

A lájkocskáknak hatalmasan örültem -
bár szerintem nem is volt itt négy ember, míg lefektettem a madárkákat. :-))
Legalább egy biztosan te voltál - köszönjük szépen.

R Andi 2014.03.09. 08:06:45

Én, a saját lájkomnál megnéztem a látogatók számát. Akkor volt 44.
Amikor visszajöttem, 46, és 4 lájk! kicsit furcsálltam én is, mert 1 embertől csak egyet fogad el általában.

Ezek szerint akkor maga a tojás fertőződik mára mama hasában.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2014.03.09. 11:41:21

Madaraknál alighanem másképp működik ez a dolog, Andi.
Ha megnézted a GÁZ című bejegyzést, láthattad,
hogy a közös evéstől, ivástól, csőrözéstől lettek eltiltva a madárkáim.
Sőt később (mikor már jó ideje szenvedtünk a külön kalitkával)
azt mondta a doki, hogy akár össze is engedhetem őket,
mert igazában nem szabadna azonos légtérben lenniük.
(Ezen kicsit csodálkoztam, mert először mást mondott : azt, amit leírtam a GÁZ-ban.)

Most egy picikét (tényleg csak egy picit) utánanéztem a témának,
és azt találtam, hogy (legalábbis galamboknál) a trichomonas jelen van a begyben,
csak arra kell vigyázni, hogy ne szaporodjon el túlságosan.
Sőt még az is fontos, hogy valamennyi azért legyen,
mert a szülők át kell adják a begytejjel az utódoknak, hogy kialakuljon a védettségük.

www.pigeonbooks.com/index.php?r=26&c=95&l=hu

Hogy meddőséget okozhat, azt egyelőre nem olvastam sehol,
de mondom : csak felületesen néztem utána.

Hogy a számlálók hogyan működnek, az számomra is rejtély.
Megfigyeltem már a saját olvasottság-számlálómnál is, hogy néha kettőt ugrik.
De nem mindig - hogy ne legyen olyan egyszerű. :-))

R Andi 2014.03.10. 20:39:08

Engem is azzal ijesztgetett akkoriban az orvos, hogy okozhat meddőséget. Szerencsére nem jött be a jóslata.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2014.03.10. 22:55:24

Nagy kérdés, hogy madárnál mit jelent a meddőség...
Mert ha azt, hogy szegény kicsi tündérem soha nem fog tojni, akkor legalább annyit nyertem a dologgal,
hogy nem kell őt féltenem a tojás.elakadástól.
De ha tojni mégiscsak tud, viszont meddők lesznek a tojások,
az igazi tragédia volna, mert hiába szenvedne szegénykém,
nekem meg ugyanúgy maradna a frász, hogy nem akad-e el benne a tojás.
Készülök írni a dokinak - de még nem bírtam rávenni magam.
Mindenesetre nagyon el vagyok keseredve -
és nagyon megvan a véleményem Csivike tenyésztőjéről.
Én ragaszkodtam hozzá, mert azt hittem, nála biztosabb madár- lelőhely a világon nincs.
Ennyit a jó hírnévről meg a személyes szimpátiáról...

Közben láttam a galambokról szóló cikknél,
hogy mégiscsak belinkelődnek ide a külső oldalak.
Megpróbálom betenni a GÁZ című mesét,
mert látom, valaki már az igazi blogban kereste, ami ugye nem elérhető.
Kíváncsi vagyok, működik-e tényleg a dolog.
Ha nem, akkor be lehet másolni a címsorba a linket - remélem, úgy használható.

sdrv.ms/16qNnhd

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2014.03.10. 23:01:45

Örömmel látom, hogy két hiba is benne maradt a szövegemben -
de a BLOG.HU-n nem lehet javítani, csak törölni a kommenteket.
A guta üt meg tőle.
Bocsánat, de két mellényúlás miatt nem kezdem elölről az egészet. :-((
Ennyivel is jobb volt szegény öreg FREEBLOG...

R Andi 2014.03.11. 08:50:25

Ezen dühöngök én is, hogy vagy törlöm az egészet, vagy úgy kell hagynom, mert javítani nem lehet.
Egyébként én voltam a régi blogodban, de aztán rájöttem, hogy másutt kell keresnem. Nem okozott problémát.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2014.03.11. 11:01:28

Úgy adódott, hogy éppen rákérdeztem erre a problémára, az egyik szerkesztő blogjában.
Ő azzal érvelt, hogy az igazi moderálás lehetősége alkalmat adna visszaélésekre is,
vagyis módomban állna nem csak a helyesírási hibákat, de magát a tartalmat is változtatni.
El kell ismernem, hogy igaza van -
és egészen elkeseredtem a felismeréstől, hogy mennyire nem illek én már ebbe a világba.
Míg élek, eszembe nem jutott volna, hogy akár át is írhatok egy kommentet...
Nálam ugyan (szinte) mindegy - de hát vannak komolyabb blogok is,
amik nem madárkákról szólnak, és a hozzászólásnak is tétje van meg felelőssége.
süti beállítások módosítása