HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

Csuvika tegnap este (azaz már éjjel) az alábbi levelet küldte a tenyésztőjének :

Névtelen 14.08.10..jpg

Szia, Leander-Mami !
 
Hamarabb akartam írni neked,
hogy akkor kapd meg a levelemet, amikor még aktuális –
de hát sajnos nem sikerült.
A Mami elvacakolta az időt mindenféle butasággal,
és nem ért rá arra, hogy tollba (azaz billentyűkbe) mondjam neki a mondókámat.
Most már Csivikém alszik, én pedig a takaró alól diktálom a Maminak a levelet.
Nálunk még szombat van, mert mindig addig tart a nap, míg a Mami is el nem megy aludni
– vagyis általában hajnalig.
*
14.08.09 005aw.jpg
 
Elvileg nagy nap volt a mai,
mert pontosan két évvel ezelőtt jöttem haza tőled az én Csivikémhez,
és ezt meg kellett (volna) ünnepelni.
Gyakorlatilag viszont egyelőre csak takarítást és hasonló szörnyűségeket kaptam :
a Mami holnapra halasztotta az ünneplést, pedig ez nem szép dolog.
Ünnep akkor van, amikor van – nem pedig akkor, amikor ráérünk megtartani.
De hát én hiába beszélek :
egy ilyen hatalmas szárnyatlannal nem veheti fel a harcot egy magamfajta kismadár.
Azért biztosan jó lesz az az ünnep holnap is...
Már alig várom !
Nyilván kapok majd reggel tojásos rudat, estére meg almás tojást,
mert nálunk mindig ebből áll az ünneplés.
*
14.08.10 017w.JPG
*
Régebben még kaptam mindenféle ajándékot is,
de azokból folyton csak baj lett, mert megijedtem tőlük,
a Mami meg zokon vette, hogy nem örülök semminek.
Pedig örültem, csak később, nem mindjárt első látásra.
Most meg már tudom, hogy akkor van ünnep, ha tojásos rúd kerül a kalitkába.
Azt imádjuk mindketten, Csivikémmel együtt, és attól soha nem ijedünk meg.
Sajnos ritkán van ünnep, máskor meg nem kapunk tojásos rudat,
mert a Mami szerint nem egészséges.
*
14.08.10 007w.JPG
*
14.08.12 037w.jpg*
14.08.12 055w.jpg
*
Igazában azért most is kaptam VOLNA valódi ajándékot is,
illetve együtt kaptuk volna Csivikémmel, a második házassági évfordulónkra.
(Házasság ugyan még mindig nincs, de attól évforduló még lehet.)
Új lámpácskákat akart nekünk ajándékozni a Mami,
a kalitkánk melletti falra, mert a régieket még hónapokkal ezelőtt tönkretette.
Vett is összesen két pár új lámpát (úgyhogy a jó szándék megvolt benne),
de végül mégiscsak a régiek lettek felújítva, mert az újak közül egyik se vált be.
Erről olvashatsz a blogunkban, LÁMPASZÉDELGŐ címen, ha érdekel a dolog –
mindenesetre ennyi ajándékot igenis kaptam már a hazajövetelem évfordulójára :
hogy újra világítanak a kalitkánk melletti kislámpák,
amik hónapok óta nem működtek, sőt később el is tűntek.
*
14.08.09 025w.JPG
 
De hol vannak a kislámpák az én igazi ajándékomtól ???
 
Az igazi ajándékot Csivikémtől kaptam, már tegnap este –
biztos azért, mert hallotta a Mamitól, hogy ma az én napom lesz,
és engem most ünnepelni kell.
Sőt ma este is jött még a repeta –
ami viszont már annyira szép volt, hogy el sem akartam hinni.
Feleségül ugyan még mindig nem jött hozzám, sajnos –
de most megint nagyon reménykedem, mert annyira kedves volt hozzám az én Csivikém,
amilyennek hosszú hónapok óta nem láttam.
Sőt igazában soha, csak egészen pici korunkban,
nem sokkal azután, hogy hazajöttem tőled, Leander-Mami.
*
14.08.09 009aw.jpg
 
Nem azt mondom, hogy soha egy puszit se kapok tőle,
vagy soha nem hajlandó velem csőrözni –
de olyan már madáremlékezet óta nem fordult elő,
hogy félórákig hagyta volna magát kényeztetni, és elfogadta volna tőlem az etetést.
Most pedig igen !!! Tegnap is, meg ma is !
Millió puszit kaptam tőle, nem hagyott ott, nem menekült előlem –
sőt bújt hozzám és tekergette a kis fejét, hogy hol mindenhol vakargassam még.
Ugyanis vedlik szegény drágaságom, és ilyenkor viszket mindene.
De azért vedlett ő már máskor is, mégsem engedte, hogy kényeztessem.
Most viszont teljesen úgy viselkedik velem,
mintha neki se volna ellenére mindaz, amit én már olyan régóta szeretnék.
Pedig már kezdtem beletörődni, hogy Csivikém sose fog megszeretni engem,
és be kell érnem a bojtocskámmal helyette, egy életen át.
Most megint reménykedem, hogy talán nem így lesz.
*
14.08.09 011w.jpg
 
Ha Csivikém mégiscsak hajlandó lenne elfogadni engem párjának,
nem volna nálam boldogabb madárka széles e világon !
Ezt az egyet leszámítva nincs itt rossz dolgom –
bár néha egy kicsit fáraszt, hogy én vagyok az ész a családban,
és mindenre nekem kell odafigyelnem, ha azt akarom, hogy rend legyen.
Csivikémnek mindig minden úgy jó, ahogy éppen van,
a Mami meg... hogy is mondjam, hogy szalonképes legyen...
szóval a Mami egyre szétszórtabb,
mindent összekever vagy elfelejt, ha én nem vigyázok rá.
Én szoktam figyelmeztetni pontban fél hatkor, hogy hozza már a vacsorát,
én kiabálok este kilenc körül, hogy zárja el végre a gépet és jöjjön lefektetni minket,
én repülöm körbe százszor is a fejét, míg meg nem érti, hogy mit akarok,
ha elfelejti visszaszerelni a lépcsőinket a kalitka ajtajára,
miután benyúlt valamiért és levette a lépcsőket, hogy beférjen a keze.
Nem mintha lépcsők nélkül nem tudnék kimászni vagy bemászni –
de lépcsővel sokkal kényelmesebb, és különben is : rendnek kell lenni.
*
13.07.11. 030aw 14.08.10..jpg
 
De azért ne aggódj miattam, Leander-Mami :
azt hiszem, kerülhettem volna rosszabb helyre is.
Enni-inni mindig van mit bőven, a szobában egész nap szabadon vagyunk,
és a doktor bácsihoz is rendszeresen elvisz minket a Mami,
hogy levágassa a karmocskáimat.
Most már sajnos kéthavonta járunk, mert nagyon gyorsan növesztem őket.
A Mami szerint negyvenhatos lábam van –
és hát a karmaim is hatalmasak, nem csak a lábaim.
De így is nagyon szép fiú vagyok –
legalábbis a Mamitól folyton ezt hallom, sőt a doktor bácsitól is.
Bár már inkább Csivikémtől hallanám !
*
Szép fiú vagyok 14.08.10..png
 
Te már két éve nem láttál, Leander-Mami,
de ha látnál, valószínűleg meg lennél velem elégedve.
Ne félj, nem hozok rád szégyent :
okos és jó madárka vagyok, a Mami szerint büszke lehetsz rám.
Mindenesetre köszönöm, hogy két hónapos koromig neveltél engem,
és millió csőrpuszit küldünk neked, Csivikémmel együtt.
Meg persze az Anyukámnak és Apukámnak is, ha megvannak még...
Nem tudnál róluk képet küldeni ? Néha szívesen nézegetném őket...
 
Csuvika
*
*
Csuvika kettő.png*
(2014)
Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :
*
*
*





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása