HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

 

14.09.02 028w.JPGRettenthetetlen madárkáim vagy két-három órája röpködnek zokogva a két szekrény teteje meg a kalitkájuk között : nem találják helyüket, mert NEM MERNEK rárepülni az imádott mászókájukra. Égig ér a keserűség, átkoznak ezerrel, amiért a délutáni takarítás közben el mertem rontani, használhatatlanná mertem tenni az ő legkedvesebb tanyájukat. Mert ugyebár hogyan is képzelhettem, hogy az a mászóka még akkor is mászóka marad, ha én orvul felkötözök rá további két kis rácsos labdát, az eddig is meglévő labdapár mellé ? Csakis egy szárnyatlan gondolhat akkora butaságot, hogy okos és elővigyázatos madarak majd ész nélkül rárepülnek egy olyan mászókára, amin váratlanul megjelent egy új labda ! Sőt nem is egy, hanem mindjárt kettő ! Mi rá a garancia, hogy ettől még a régi mászóka ugyanaz maradt, ami eddig volt ? Jobb az ilyesmivel vigyázni : ki tudja, micsoda csel sül ki abból a két új valamiből, ami labdának látszik ugyan, de sose lehet tudni... Akkor már inkább a sírás és messzire elkerülés – pedig mászóka nélkül mit sem ér az egész szoba.
 
Most itt tartunk : a sírás-rívásnál. Pedig én csak jót akartam – és nem is magamtól jutott eszembe, hogy újabb rácsos labdákkal ékesítsem föl ma délután az imádott mászókát.
 
14.08.31 027w.JPGPár nappal ezelőtt ámulva fedeztem föl este, hogy a madárkák két kis rácsos labdája lent hever a padlón, a mászóka alatt. Azt hittem, a spárgáját rágták el a szorgos pici csőröcskék, mert hogy netán másképp is leszerelhették a helyéről, azt el se tudtam képzelni.
Márpedig a spárga ép volt.
Hogy kinek sikerült így is lerángatnia, nem tudom (inkább Csivikémre gyanakszom), de a teljesítmény egészen elképesztő, hisz a labdácskák madzagját legalább tíz centis darabon kell fölfelé húzni az ágon, ahhoz, hogy lepottyanjon. Hittem is meg nem is, hogy ez valamelyiküknek sikerülhetett, de hát a két labda lent volt, a madzagjuk egyben, másképp biztos nem történhetett a dolog. Valahogy nem is méláztam rajta, annyira valószínűtlen volt az eset.
 
14.09.02 001w.JPGMásnap délelőtt azonban kénytelen voltam visszatérni a labdácskák rejtélyéhez, mert egyszer csak durr : valami koppant. Megint nem láttam, ki volt az elkövető, csak a csattanásra kaptam oda a fejemet – és bizony a labdácskák megint a padlón díszelegtek. A madzagjuk pedig megint maradt épségben – vagyis valaki igenis megtette velük azt a madártestnyi utat, ami szükséges ahhoz, hogy a végén a madzagot le tudja húzni az ágról. Ámulva és vigyorogva gratuláltam mindkét lehetséges elkövetőnek, a labdákat pedig visszaakasztottam a helyükre. Térültem-fordultam, valamiért kimentem a konyhába : mire pár perc múlva visszajöttem, a két kis labda megint a padlón heverészett, ám ezúttal már a szoba közepén. Vagyis nyilván feldühítettem az én kis röplabdás erőművészemet azzal, hogy makacsul folyton visszarakom az ágra a labdát, és dühében elhajította szegénykém olyan messzire, amilyenre csak bírta. Én meg pont lemaradtam a mutatványról... Micsoda veszteség !
 
14.09.02 008w.JPGA gyanú mindenesetre megerősödött bennem, hogy Csivi Boszikám lehet a tettes, mert Csuvi Gyerek nem olyan kis pukkancs, mint ő. Persze azért esküdni nem mernék a dologra – de az tény, hogy Csivikémet sikerült megörökítenem később, a spárgával folytatott kemény harca közben. Csak hát a fényképezkedést sajnos ő is eléggé úúútálja , így ott is hagyta rögtön a labdácskákat meg a mászókát, amint észlelte, hogy miben sántikálok a rusnya masinámmal.
*
 
14.09.02 019w.JPGMár akkor megfordult a fejemben (ez talán tegnapelőtt lehetett), hogy kéne helyet keresni további labdácskák számára a mászókán : hadd dobálják szegénykéim, ha egyszer örömet okoz nekik, legalább addig elfoglalják magukat valami olyasmivel, aminek garantáltan siker a vége. Csak arra nem számítottam (pedig százszámra vannak hasonló élményeim), hogy az új labdácskák nem örömet és lelkesedést, hanem félelmet és elkeseredést gerjesztenek majd a picinyke kis oroszlánszívekben. Viszonylag elfogadható helyet csak az egyik labdának sikerült találnom, a másikat már inkább csak kínomban akasztottam föl akárhova – de bíztam benne, hogy az esztétikai szempontok nem gátolják majd labdagyilkoló kis gazfickóim örömét. Hát nem is gátolták – mivel ugye közelébe se mentek a mászókának, mióta befejeztem a takarítást. Pedig máskor azon munkálkodnak szinte reggeltől estig – most viszont csak sírnak és átkozódnak, hogy ezt is elrontottam, a jó kis mászókát, mint már annyi mást.
*
14.09.02 021w.JPG
 
A gödénységet csak azért említettem meg a címben, hogy később majd vissza tudjam keresni könnyen a videót, ha ilyesmi kerül szóba – valójában ez csak egy villanás, vagy talán még annak is kevés. Megint a vakutól való félelem döntötte dugába a reményeimet : a masinám láttán ezúttal Csivike volt az, aki sértetten szoborrá merevedett, és nemhogy inni, de mozdulni se volt hajlandó, míg kezemben látta a gépemet. Pedig annyira édesen vedeltek vállvetve a kezemben tartott itatóból, míg oda nem léptem a fényképezőért – nekem meg olyan régen fáj a fogam egy ilyen gödényes kis filmecskére. Mert hogy az én madárkáim már megint nem olvassák a szakirodalmat, és fogalmuk sincs róla, hogy egy rendes hullámos papagáj alig iszik : ők bizony vedelnek minden este, boldogan, többször is egymás után – de csakis a kezemben tartott edénykéből. Meg persze a kakasülő fölött leledző vékony kis ágról és a rácsos labdáról, amiről imádják lenyalogatni a vízcseppeket.
*

*
*
(2014)
Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :
*





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása