HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Az alábbi levelet tegnapelőtt írtam a madárkáim kedvenc eleségei forgalmazójának :
 
PRESTIGE alapeleség 14.10.29..jpgKedves ANIDIS-Munkatársak !
 
Több mint nyolc éve élek együtt két hullámos papagájjal (sajnos, már nem az első párral), és szinte kezdettől fogva kizárólag PRESTIGE (illetve VERSELE LAGA) termékekkel etetem őket. Magam is úgy találom, meg más madarasok is állítják, hogy ennél a márkánál jobb és megbízhatóbb nem található széles e hazában. Ezért is állok most döbbenten a legújabb tapasztalataim előtt.
 
Az este fölbontottam egy hullámos alapeleséget (olyat, mint ami a mellékelt képen látható), és megütközve észleltem, miközben öntöttem át a zacskóból a tároló edénybe, hogy bizony büdös és dohos. Dobhattam rögtön a szemétbe – illetve, amit még nem öntöttem át, azt gondosan összecsomagoltam, hogy ma visszavigyem oda, ahol a múlt hónapban vettem. Bár persze világos, hogy kedvenc állatos boltom teljesen ártatlan ebben az ügyben, hisz a szavatossága szerint 2016-ig ehető ez a magkeverék.
 
Vissza is vittem ma szépen, és kértem helyette másikat – ám most már okosabb voltam, és helyben felbontottuk a zacskót, nehogy megint romlottat hozzak el. És milyen igazam volt – sajnos... A ma felbontott adag ugyanolyan dohos és büdös volt, mint a tegnapi, amit a múlt hónapban vásároltam. Így most már két zacskónyi alapeleség várja az üzletben (illetve az egyik csak egy fél, mivel a felét kidobtam), hogy a legközelebbi kiszállításnál az Önök képviselője megszagolja a magokat, és kártalanítsa értük az üzlet tulajdonosát.
 
14.10.10 011w.jpgJelenleg az egyik zacskóban az én pénzecském úszik, a másikban a boltosé – ám ahhoz azért kissé drága ez a magkeverék, hogy az árát csak úgy kidobjuk az ablakon. (A mellékelt kép elég régi, már nem annyi az ára, mint ami azon látható.) Igyekszem a madárkáimnak mindenből a legjobbat adni, de nyugdíjasként nemigen engedhetem meg magamnak, hogy használhatatlan eleségre dobáljam ki a pénzemet. A legnagyobb bánatom pedig az, hogy hiába buktunk mindketten 860 Ft-ot a boltos hölggyel, Csivikémnek még mindig nincs mit jóízűen ennie. Ugyanis neki pont ez a keverék a kedvence. Hiába van mellette a PREMIUM és a CLASSIC, ha ő épp ezt az alapeleséget szereti. Már az este is nagyon sírt szegényke, hogy nem a megszokott eleséget találta a neki rendelt tálkában. Nem vagyok gondatlan gazdi, soha nem szokott kifogyni nálunk semmilyen eleség – de hát én abban a biztos tudatban éltem, hogy van egy kilónyi, bontatlan zacskó alapeleségünk. Aztán kiderült, hogy nincs – sőt újat vennem se sikerült.
 
Mivel etessem a madárkákat, ha már a PRESTIGE eleségekben sem lehet bízni ? Az egy dolog, hogy ezeket szokták meg és ezeket szeretik – de hol találok ezekhez foghatót ?
 
Nagyon el vagyok keseredve – és nagyon bízom benne, hogy ez csak valami különleges baleset, ami soha többé nem fordulhat elő. Továbbá abban is nagyon bízom, hogy Önök megtalálják a módját, hogy kártalanítsák kedvenc állatos boltomat, és rajta keresztül engem is. Eddig a PRESTIGE-ben még sose kellett csalódnom – remélem, most se kell.
 
Köszönöm, hogy végigolvasták a levelemet, a választ pedig érdeklődve várom : B.Á.
 
Tegnap délutánra meg is jött a válasz, amit idemásolni nincs jogom, de azonnal helyre állította a PRESTIGE-be és a magyarországi forgalmazójába vetett, régi bizalmamat.
Az illetékes uraság sajnálja a velem történteket, és biztosít róla, hogy még ezen a héten személyesen keresi fel az üzletet, és hozza a cserecsomagokat az alapeleségből. Vagyis nem esik csorba a PRESTIGE presztízsén – de azért csak szagolgassátok szorgosan a magkeverékeket, mielőtt szervíroznátok őket a madárkáitoknak ! Az ördög nem alszik...
*
14. október valahány 008w.jpg
*
(2014)
Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :
*
**
*





4 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evanagyi 2014.10.29. 19:58:08

Gratulalok Szarnyatlan!!! A megszokott elegans, tenyszeru reklamacioval orvosoltad a problemat. Ugyes vagyOrulok, hogy nem kellett csalodni a markaban, bizony resen kell lenni mindenfele aruval amit veszunk, legyen az etel , emberi vagy allati, vagy barmi mas. Sajnos en nezek tv-t, eszmeletlen, hogy miket mutatnak, az ember azt sem tudhja, hogy mit vegyen mar.
Hala az egnek, es neked Agika ugyesen megoldodott madarkad elelmezese, sot talan meg kartalanitast is kapsz, csak par nap kell nelkuloznie a megszokott eleseget az apronepnek..

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2014.10.29. 20:43:05

Nem kell már nélkülöznie, Arany Évanagyi, mert tegnap vettem újabb adagot.
Így mulat egy magyar nyugger ! :-))
Egyrészt addig még nem jött be az ANIDIS válasza, míg itthon voltam a vásárlás előtt,
másrészt nincs kizárva, hogy a válasz ismeretében is megvettem volna.
Nehogy már Csivi Őnagyságának búslakodnia kelljen még pár napig !
Bár szerintem a félkilós kis CLASSIC eleség szinte szóról szóra ugyanolyan, mint ez az alap,
de hát a madárkák látják a különbséget, csak én nem.
A CLASSIC Csuvika kedvence, az alapeleség meg Csivié. (A PREMIUM meg mindkettőé.)

Úgyhogy megvettem tegnap a következő kilócskát, az ÁRKÁD állatos boltjában.
Előre szóltam, hogy helyben föl fogom bontani, és ha dohos, máris kérem vissza az árát.
Ebből nem is lett volna gond, rábólintott a pénztáros hölgyike.
Végül elhoztam, amit fölbontottam - de nem teljes nyugalomban.
Ez a zacskó se tökéletes - valahogy határeset.
Nem mondhattam rá, hogy egyértelműen dohos - de azért nem is olyan, mint lennie kéne.
Azzal csitítgattam magam, hogy biztos csak agyamra ment a két dohos zacskó,
és ha nem szagolgatnám direkt, mint valami kopó, semmi gyanúsat nem észlelnék rajta.
Remélem, nem lesz belőle baj...
A biztonság kedvéért az este még nem adtam belőle Csivikének, hanem nyitva hagytam mind a két tároló edényt, hogy szellőzzenek.
(Minden eleségnek van egy nagy tárolója a spájzban, meg egy kicsi, napi használatra.)
Mára aztán már semmi gyanúsat nem éreztem az üvegekben, hiába szaglásztam.

Nem kell ahhoz tévét nézni, elég újságot olvasni, hogy értesülj a szörnyűségekről.
A magam vonatkozásában ez olyan nagyon nem érdekel (a disznó se tudja, mitől hízik),
a madárkák takarmányozására viszont nagyon is odafigyelek.

Mit csinál az az édes, drága, imádni való Csipuskád ?
Légy szíves, kézbesíts pár puszit arra az okos fejére ! Mondd neki, hogy én küldöm !

Sajnos hamarosan föl kell állnom innen (pedig csak most ültem le),
mert Csuvika mindjárt hazarepül, és kezdődik az esti műsorunk.
Most már visszajöttetek ti is az én időmbe, megszűnt az egy órányi eltérés köztünk.
De aztán majd jövök, ha lefektettem a gyerkőcöket.
(Az kábé másfél óra - kérdés csupán, hogy mikor kezdhetjük. Arról Csuvika dönt. :-)))

evanagyi 2014.11.02. 00:01:59

En meg mindig a Fressnapf-ban vasarolok kajat Csipuskanak. Altalaban meg vagyok elegedve a minoseggel.Igyekszem nem elkenyeztetni a dragamat kajaugyben sem, igy ha kevesbe jo a minoseg, o nem valogat. Nincs is kulonosebben alakama, csak a gyumolccsel. Abbol viszont nagyon sokat dobok ki, bar neha ernek meglepetesek is.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2014.11.02. 01:16:23

Mennék én is szívesen a FRESSNAPF-ba, de iszonyú messze van tőlem.
Illetve légvonalban nincs is messze, de repülni nem tudok.
A közlekedés meg nagyon rossz odáig, kétszer kell átszállnom, míg célhoz érek.
Metró, villamos, busz - és egyik ritkábban jár, mint a másik.
Te ezt nem tudod - de ne is tudd meg, milyen katasztrófa újabban a BKV.
(Bár én kocsival még ennyit se mászkálnék, mert megütne a guta a dugóktól.)

Az eleségek minőségével mindeddig nekem se volt bajom.
Talán egyszer fordult elő hasonló eset, az olcsó kis CLASSIC-kal.
Olyat viszont ne mondj, hogy Csipuska nem válogat, ha "kevésbé jó a minőség",
mert nyilvánvalóan romlott, dohos és büdös magokat bizonyára nem adsz neki.
Itt nem arról volt szó, hogy "kevésbé jó a minőség",
hanem bűzlött az egész konyha, miután kidobtam a romlott magokat.

Tegnap egyébként hazahoztam a cserecsomagot.
Az meg azért fog megromlani, mert föl van bontva (ellenőrizték a minőségét),
én viszont közben vettem az ÁRKÁD-ban másikat.
Így ez a cserecsomag majd csak valamikor decemberben kerül sorra - ha nem januárban.

Az én kicsikéim alighanem el vannak kényeztetve az eleségeikkel -
bár nem nagyon hagyják magukat kényeztetni. :-))
Csuvikának (aki egy evőgép) az olcsó kis CLASSIC a kedvence, Csivike meg alig eszik.
Én tényleg nem is értem, min él ez a lány, mert hihetetlenül keveset fogyaszt.

A gyümölcsöt ne is mondd !
Elég sokat tüsténkedtem ma, estére baromira elfáradtam :
majdnem belepusztultam, hogy jaj Istenem, még almás tojást is kell készítenem.
Igazi hősnek éreztem magam, hogy ez is meglett - és erre mi történt ?
A madárkáim köszönték szépen, nem kérték.
Alig pár falatot ettek belőle - máskor meg meg vannak őrülve érte.
Ritkán kapják (kéthetenként), így általában örülnek neki, és degeszre zabálják magukat.
Ma meg semmi. Pedig finom volt az alma - legalábbis szerintem.

Igazában nincsenek nagyon oda az almáért ezek a mostani picinyeim.
Nem is adok nekik, csak egy héten egyszer, mert annál gyakrabban nem kérik.
De még így is előfordul (pláne a "sima" almával), hogy dobhatom ki szinte az egészet.
Viszont az almás tojás nyerő szokott lenni - ma meg mégse kérték azt sem. :-((
süti beállítások módosítása