HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

 14_12_11_034w.jpg

Boldogan jelentem, hogy két hatalmas öröme is volt a mai napnak : egyrészt túl vagyunk  a karácsonyi készülődés legfélelmetesebb feladatán, az ilyenkor (is) esedékes orvos-látogatáson, másrészt a mi csuda doktor bácsink nem csak Csuvikámat szabadította meg a túl hosszúra nőtt karmocskáitól, hanem sikeresen kigyógyította nyúlszívű pincurkáimat a frissenmosottmászóka-fóbiájukból is. Ennél nagyobb öröm pedig tényleg nem érhetett volna az utóbbi napokban, mivel az én drágáim három napja csak sírtak és szenvedtek, de rá nem röppentek volna világ kincséért sem a fényesre csiszatolt mászókájukra, amire bizonyos játékokat nem pont ugyanoda akasztottam vissza a zuhanyozás után, mint ahol előtte voltak. Ezt pedig akkora traumaként élték meg az én rigolyás kis zsarnokaim, hogy inkább lemondtak a legkedvesebb tanyájukról, de nem bírtak megbocsájtani nekem egy ilyen hallatlan rendbontást, hogy képes voltam változtatni a játékok régi elrendezésén.
*
14_12_11_016w.jpg
 
14_12_11_053w.jpgVagy nem tudom, mi lehetett a baj, hisz régen történtek már ennél sokkal-sokkal nagyobb változások is a mászókán. Például egyszerre likvidáltam róla az összes színes kis műanyag játékot, és csak fa maradt meg kötél, ami tényleg alapjaiban változtatta meg az addigi összképet - mégse tiltották el magukat tőle napokra a madárkák. Valami lehet most rajta, ami riasztja őket... Én egy kövér bodzaágra gyanakszom, ami jóval vastagabb a többinél. (Bárcsak volna belőle több – de sajnos nincs.) Direkt arra akasztottam a kisebb kötélhintát, aminek a bojtját Csuvika annyira imádja – gondolván, hogy a jó kis vastag ág majd jót tesz az uraság negyvenhatos lábának : ezt talán ő sem éri át, tudja rajta koptatni a karmait. De hát egyelőre nem koptatja, mert a mászóka csak a hazaérkezés hatalmas örömében lett hamarjában meglátogatva, azóta megint nem repült rá senki madárfia, már órák óta.
*
14_12_11_066w1.jpg
 
Nem baj : azért így már legalább remélni lehet, hogy előbb-utóbb majd csak birtokba veszik megint a hűtlen tulajdonosok. Sejtettem, hogy így lesz : szegény kis Kopasz Kék Hercegemet pirongattam is vele tegnap este, hogy ma bezzeg majd rárepülne boldogan, akár a megváltozott mászókára is, amikor nem lehet, mert menni kell a doktor bácsihoz.
*
14_12_11_048w.jpgÍgy is lett, szinte szó szerint : két perce se volt, hogy kiszabadultak a szállító ketrecből, amikor végre hazaértünk, és máris a mászóka legmagasabb ágán kukorékolt mind a kettő. Gyorsan le is fényképeztem őket – lehet, hogy pont ezt nem lett volna szabad cselekednem. Bár nem a vaku villogására hagyták el később a mászókát : nem is csináltam róluk, csak két képet. Nyilván ennyi is sok volt – de hát a nagy pillanatokat muszáj megörökítenem. Ez pedig ilyen pillanat volt, amikor megbocsájtották a szegény mászóka változásait, három nap után.
 
14_12_11_044w.jpgDélelőtt az indulásunk meglepően jól alakult : a madárkák begyűjtése két percig se tartott, ma nem sokat szenvedtünk a kergetőzéssel. Csivi máskor is simán hagyja magát megfogni, de most Csuvikám se sokáig menekült, mert nincs formában szegénykém : súlyosan vedlik, és ez nyilván megviseli, bármilyen vagány fiú. Azért az ujjamat megkóstolta rendesen, már csak elvből is, de látszott rajta, hogy nincs igazán harcos hangulatban. Az utazást most ő viselte jobban (legnagyobb ámulatomra) : amikor kicsomagoltam őket a váróban a millió takaró közül, Hős Vitézem gyönyörűen ült a boton, ahogy egy jól nevelt madárkához illik, Csivikém viszont lógott a rácson, és beletelt vagy negyedórába, mire erről le tudtam beszélni. Szokatlan lehetett szegénykémnek, hogy útközben nem láthatott és a hangomat sem igen hallotta, ugyanis olyan hideg volt a metrón meg a villamoson is, hogy nem mertem kitakarni őket. Eddig viszont mindig úgy volt, hogy a járműveken láttak engem, és folyton beszéltem hozzájuk, nyugtatgattam őket. A közel egy órás bezártság a szűkös és sötét, téliesített ketrecben alighanem halálra rémisztette Csivikét, így most ő akart menekülni.
 
14_12_11_037w.jpgA közlekedéssel most oda-vissza szerencsénk volt, bár ez aztán a rendelőben kicsit visszájára fordult : mivel jó nagy rátartással indultunk, a megbeszélt időpontnál sokkal korábban érkeztünk – Miklós viszont körülbelül ugyanannyival jött később, mint amennyivel mi hamarabb. Így majdnem egy órán át várakoztunk – de nem bántam kicsit sem, mert hiszen már ott voltunk, megérkeztünk épségben, ehhez képest nem számított, hogy várni kell. Legalább volt alkalmam megcsodálni és lefényképezni a karácsonyra feldíszített várót. Bár ezzel megint nem volt igazán szerencsém, mert idén nem sikeredett olyan hangulatosra, mint tavaly : most nincsenek égőcskék, és így azért nem az igazi. (Mondom én, akinek már két éve nem volt egy fia égőcskéje sem a karácsonyfán... De idén lesz – ha igaz.) Tavaly ilyenkor viszont nem vittem fényképezőgépet, így a meseszép váró csak az emlékeimben él, más nem maradt róla. Most pont azért vittem a gépet, hogy megörökítsem – de hát idén nem annyira gyönyörű. Majd talán jövőre – ha megérjük.
*
14_12_11_046w.jpg
 
Miklós alaposan megszemlélte a madárkákat, Csivikének még a kis popóját is megnézte külön, mert mondtam neki, hogy tegnap láttam először olyannak a fenekét, mintha készen állna a párosodásra. Miklós nem talált rajta semmi különöset, viszont talált egy-két nagy karmocskát, amit a Kisasszonynak is lenyisszantott, noha én őt csak társaságnak vittem, mert neki pici a lába (meg szerencsésebb a genetikája), nemigen nőnek nagyra a karmai.
 
14_12_11_057w.jpgÉrdekes módon Miklós Doktor úgy találta, hogy Csuvika a kövérebb a két madárka közül (persze jóval nagyobb is, mint Csivi), én meg folyton azon aggódom, hogy Kék Hercegem túl sovány, Pici Tündérem meg túl gömbölyű. De Miklós szerint pont jók súlyban, mind a ketten.
 
Hazafelé már repültünk, nem is a földön jártunk, hogy ezen a Nagy Kiránduláson is túl vagyunk végre. Nagyon szeretjük a doktor bácsinkat meg az egész rendelőt, igazán szívesen látogatjuk őket (pláne így, hogy nincsen semmi baj) – csak az oda vezető út ne volna, meg előtte itthon a befogás ! És persze az aggodalom : télen, hogy megfáznak, nyáron, hogy megfőnek útközben szegény pindurkáim. De talán nem fáztak meg – és akkor most úgy márciusig nyugodtak lehetünk, nem kell csavarogni. (Csak el ne kiabáljam !!!)
*
*
*
(2014)
Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :
*
*
*





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása