HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

csivennium_glitter_5_lepkes_2.gif

MERT BIZONY EZER NAPJA VAN ITTHON
AZ ÉN KIS TÜNDÉRBOSZORKÁNYOM

Meg is kérem mindjárt,
hogy mesélje el nektek ő maga a mai napját.

csivi_keretben_15_02_12.jpg

 

Az ezredik napom ünneplése már tegnap este elkezdődött,
mert a Mami azt mondta, hogy az ünnephez az előestéje is hozzátartozik.
Kaptam három nagy csomag PRESTIGE kölest,
a saját súlyomnak több mint a hússzorosát,
hogy egy ideig biztosan ne maradjunk köleske nélkül.
Sajnos magukat a zacskókat elfelejtette lefényképezni a buta Mami
(pedig nagyon szépek voltak),
így csak a műanyag ládában tudom megmutatni nektek, hogy milyen gazdag lettem.
*
15_02_12_045.JPG
 
Borzasztóan örültem a szép új köleskémnek,
ám enni sajnos elég sokáig nem tudtam belőle, mert Csuvika nem engedte.
Mindenáron ő akart etetni engem, ami nagyon kedves tőle -
de hát én a köleskét is szeretem.
Így egy kicsit sajnos összekaptunk Csuvikával,
hiába mondta neki a Mami, hogy engem most ünnepelni kéne, nem pedig bosszantani.
*
15_02_12_049.JPG
 
Le is másztam inkább a sarokbotra, hogy ne legyen vita,
mert ott nem fér mellém Csuvika.
*
15_02_12_053.JPG
 
Ő meg fölül szemezgette ugyanazt a fürtöt, amit én alul.
*
15_02_12_067.JPG
 
Reggel a Mami nem szerelte le a kalitkáról az éjszakai köleskéket,
és ebből rögtön tudtam, hogy tényleg ünnep van.
                      *
15_02_12_068.JPG
 
Azt kaptam tőle ajándékba a kölesfürtök mellé,
hogy szabad volt őket kedvem szerint cincálnom és szétdobálnom.
*
15_02_12_081.JPG
 
Csuvika persze most is udvarolni akart volna inkább,
mert ő még a kölesre is féltékeny, ha nem vele foglalkozom -
de elzavartam szegényt, hogy ne legyen utamban.
A Mami meg pont nem találta el a megfelelő pillanatot a masinájával.
*
15_02_12_073.JPG
 
Nincs is jobb játék a világon, mint a köleskopasztás !
Teleszórtam szépen a kalitka alatti tálcát meg a padlót,
de a Mami egyáltalán nem haragudott érte.
Azt mondta, részéről az extra söprögetés is az ajándékom része.
*
15_02_12_084.JPG
 
Kicsit később megérkezett a kalitkába a másik ajándékom, a tojásos rúd.
Észrevettétek már, milyen édes kis kép van a doboz hátulján,
mióta változott a VITAKRAFT tojásos rúdjának a csomagolása ?
Két kis hullámos baltával (vagy mivel) veri szét a rudat.
Egy zöld kislány meg egy kék fiúcska – éppen úgy, mint nálunk.
A Mami le is fényképezte – csak hát nagyon picike a kép, nem lett igazán jó.
*
15_02_12_090.JPG
 
Itt pedig végre az ajándékom !!!
Kevés dolog van a világon, amit jobban szeretek, mint a tojásos rudat !
Kár, hogy olyan ritkán van ünnep...
*
15_02_12_096.JPG
 
Délután új játékot találtam ki magamnak :
lemásztam az odúcskámhoz, és le akartam szerelni mellőle a létrákat.
Ez persze nagy zajjal járt, így sajnos a Mami észrevette, és jött fényképezni.
Azaz csak jött volna, ha Csuvika nem figyelmeztet időben a veszélyre.
Én voltaképpen nem nagyon bánom a vaku villogását,
de Csuvika vigyáz rám és szemmel tart :
akkorát ordított a szekrény tetején, amikor a Mami elindult felém a géppel,
hogy ijedtemben rögtön otthagytam a létrákat.
Így már csak egy boton ülve kaphatott le szegény Mami,
nem mutattam meg neki, hogyan kell létrát szerelni.
Amúgy is meg vagyok sértve ezek miatt a létrácskák miatt,
mert képtelenség ledobni őket, én meg nagyon nem szeretek kudarcot vallani.
*
15_02_12_100.JPG
 
De azért létradobálás nélkül is jó nap volt a mai.
A Mami egész nap mondogatja,
hogy szeretne még kétezredik meg háromezredik napot is velem.
Hááááát... én majd igyekszem, de ígérni nem ígérek semmit.
Rábízom inkább a Papagáj-Gondviselésre – mást úgysem tehetek.
*
*
*
(2015)
Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :
*
*
*
*
             -

 






Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása