HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
15_06_01_001.JPGJaj, de nehezemre esik most a saját picikéimről írni, mikor a galambkákkal van tele a fejem, miattuk tör a frász éjjel-nappal, szinte szó szerint a rosszullétig. Pedig hát butaság, hisz érdemben nemigen tehetek értük semmit, a sehova sem vezető aggódáson kívül. Meg Tubiapuban is bízhatnék jobban, hiszen a tavalyi gyerkőceit is sikeresen fölnevelte, bizonyára idén is tudja a dolgát. Mégis a szívem szakad meg szegény kis pincurkáimért, akik (úgy tűnik) már a fészekből is ki vannak üldözve, és kénytelenek Csipiék sírocskája mögött meghúzni magukat. Ma ki se jöttek egész nap arról a szűk és kényelmetlen kis folyosóról... Most adtam egy kis soron kívüli nasit nekik, amikor a benti madárkáimnak szervíroztam a vacsorát : Gömböcke elő is jött szépen (Gombóckában nem vagyok biztos), de olyan sovány szegénykém, hogy rossz nézni. Lesben állnak az idegen galambok a nap minden percében, nem tudok már olyankor adni egy kis extra ellátmányt a “sajátjaimnak”, amikor a többiek ne vennék észre. Így aztán a kicsiknek alig jut eleség, hisz ők még csak ügyetlenül totyognak és téblábolnak a nagyok között, azok meg persze odébb lökik és elzavarják őket a magocskák mellől. Tegnapelőtt még vigyáztak rájuk a tubiszülők (akkor lettek bevezetve a társaságba, először merészkedtek ki a ládából), és gondoskodtak róla, hogy senki se zavarhassa meg a kicsiket az első önálló vacsorájuk közben – de ma már rá se bagózott Tubiapu a lányára, sőt inkább mintha maga is zavarta volna el szegénykét.  Nekem meg a szívem szakadt bele a puszta látványba – pedig talán csak az életre próbálja fölkészíteni a nagy galamb a kicsit. (Ha ugyan Tubiapu volt... Ez csak most jutott eszembe.) Mindenesetre kisgalambnak (sőt egyáltalán galambnak) lenni nem egy nagy főnyeremény, ezt már többször is megállapítottam. Pedig olyan édesek !
 
Na de menjünk sorjában !
Szó lesz még a galambokról, de előbb Csuvikáról akarok mesélni.
Pontosabban a vízről – illetve Csuvika ambivalens viszonyáról az iváshoz.
 
13_11_17_pancsi_2_02-15_06_01.jpgAzt már többször említettem, hogy Csuvicsek nem nagy barátja a víznek : amikor Csivi néha megmártózik a habokban (az itatót használva medencének), Csuvi Lovag úgy ordít mellette kétségbeesetten, mint aki biztos benne, hogy vakmerő kis barátnője a vesztébe rohan, és nem is fogja túlélni a pancsolást. Hát még, ha netán Csivi Boszi véletlenül le is fröcsköli őt ! Csuvika számára az maga a vég, menekül is eszét vesztve, és közben velem veszekszik, hogy miért nem csinálok már végre valamit, hát hiszen láthatom, hogy Csivike mit művel.
 
Szóval Csuvika nem egy halacska – nagyobb baj viszont, hogy az ivással is gondjai vannak.
 
15_04_19_062.JPGA hullámos amúgy sem arról nevezetes, hogy vedelné a vizet : keveset isznak ezek a madarak, és időnként hajlamosak még arról a kevésről is megfeledkezni. Csivikére ez nem jellemző, azt viszont egy kezemen meg tudnám számolni, hányszor láttam Csuvit kínálás nélkül, önszántából, itatóból inni közel három év alatt. Inkább csak esténként iszik, mikor ott állok a ketrec előtt, és szorgosan mártogatom a rácsos labdát bele a vízbe. Csuvika csak a labdáról szereti lenyalogatni a vízcsöppeket, meg a rágicsa-ágicsáról, amit rágcsálni nem is nagyon rágcsálnak a kakasülő fölött (ez egy bodzaág, és rágcsálásra a fűzfa jobban megfelelne), inkább csak arra szolgál, hogy legyen miről lenyalni a vízcsöppeket. A csöppeket én pöttyintem oda a kisujjamról, a szomjas csőröcskék pedig boldogan eltüntetik. Csivike iszik közben a tálkából is, mikor fölemelem a labdához, Csuvi ellenben ezerszer is jól meggondolja, hogy belevágjon-e egy ilyen veszélyes manőverbe. Hogy miért fél az itatótól, arról még elképzelésem sincs. Nem emlékszem, hogy valaha is megütöttem volna vele a kis pocakját, vagy bármi más baj érte volna az itató körül. Pedig valaminek biztos történnie kellett, ha az én vagány madaram ennyire ódzkodik az itatótól.
 
Ha mégis sikerül legyőznie a félelmét, Csuvika általában akkor adja ivásra a fejét, mikor már az éjszakai takaró is rajtuk van. Néha az a benyomásom, hogy alig várja szegénykém a takarót, mert amint rájuk terítem (és ilyenkor a következő műsorszám mindig az ivás), Csuvi szinte ráveti magát a kezemben tartott edénykére, és akár hosszú percekig vedel, szünet nélkül. Talán a kalitka fölötti kislámpa fénye tükröződik a vízben, azért várja meg Csuvika az ivással a takarót. Bár akkor sem értem, Csivikét miért nem zavarja ugyanez a tükörkép. Mindenesetre Csuvicsek mindig agyon van dicsérve, ha sikerül az itatóból innia.
*
15_05_27_007a.JPG
 
15_05_25_015a.JPGÁm mindez önmagában nem érne meg ennyi szöveget. Amiért egyáltalán előhoztam a témát, az olyasvalami, ami az edénytől való félelemnél is kevésbé érthető, legalábbis az én számomra. Vagy két hete figyelem, és egészen biztos, hogy nem tévedek : Hős Vitézem csakis és kizárólag olyankor iszik a csőre elé tartott itatóból este, ha Csivi Banya engedi őt a saját helyén aludni. Mikor helyet cserélnek (és erről mindig Csivi határoz, sose Csuvika), szegény Hercegem bele nem dugja a csőrét a felé nyújtott itatóba, erre mérget vehetek. Pedig hát ilyenkor is szomjas : többször is megindul a kis feje a víz felé, de utolsó pillanatban mindig visszaretten. Tegnap is csak néztem ámulva és sajnálkoztam : tárogatta a szárnyacskáit szegénykém, mert melege volt, vadul nyalta a labdáról meg a rágicsa ágról a vízcsöppeket – de az itatóba bele nem nyalt volna, világ kincséért sem. Nyilvánvaló volt, hogy szomjas, mégis hiába kínálgattam neki a tálkát. Ha viszont a saját helyén alszik, szinte mindig teleissza magát alaposan éjszakára. És ez így megy napról napra : most már jó ideje figyelem. Ha alhat a kakasülő bal oldalán, Csuvika boldogan iszik esténként, ha viszont a jobbszélre kényszerül, bele nem dugná a csőrét az itatóba. Tud erre valaki magyarázatot ? Elhiszitek egyáltalán, hogy mindez igaz ? Rég megállapítottam, hogy a hullámosok lelke nem egyszerű képlet – na de hogy ennyire ???
 
Visszatérve a galambocskákra : tegnapelőtt merészkedtek ki először a fészekből a kis drágáim – én meg persze majd’ frászt kaptam, mikor nem láttam őket sem a helyükön, sem az erkélyen. Pedig ott voltak : a fészek melletti sarokból pillogtak rám összebújva. (Sajnos, erről az édes jelenetről pont nincs kép. Hogy miért, azt el nem tudom képzelni.)
*
15_05_30_057.JPG
 
Este meg azért kellett hosszasan drukkolnom, hogy vajon sikerül-e visszamászniuk a fészekbe – hisz a láda magas, egy ilyen galambgyerekhez képest. De persze sikerült.
*
15_05_30_plusz_012.JPG
 
Tegnap már “rendesen” ki is jöttek, és próbáltak együtt enni a többiekkel.
>
15_05_31_015.JPG
 
15_06_01_008.JPGMára meg eltűntek...
Nem jöttek vissza estére sem a fészekbe. Pedig a tavalyiak (akik napra pont ugyanakkor születtek, mint ezek), még június hatodikán is a fészekben alhattak, és csak utána kezdte őket komolyan tanítgatni a repülésre Tubiapu. Ma meg még csak elseje van... Hogy pontosan mikor lettek elüldözve a tavalyiak, arra most így kapásból nem emlékszem – de hogy nem ennyi idős korukban, az biztos. Nagyon el is vagyok keseredve – és csak remélni merem, hogy legalább a láda mögött ott reszketnek szegénykéim. Nem vagyok benne biztos, de mintha egy hatalmas, mérges, idegen galamb rendezkedett volna itt az erkélyen estefelé. Csak az a baj, hogy a környékünk legtöbb galambja teljesen egyforma : ez a nagy is pontosan úgy nézett ki, mint Tubiapu. Igazában lehetett akár ő is – de valahogy más volt a viselkedése. Vagy csak én zakkantam már bele a galambokba meg az értük való aggódásba. Attól félek, el lettek üldözve a szülők, ezek a szerencsétlen, drága kis jószágok meg itt maradtak nekem árván és félkészen. Hiszen még repülni se tudnak ! Ki fogja őket megtanítani, mi lesz velük, ha netán jól gondolom ?
*
15_05_31_013.JPG
*
*
(2015)
Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :
*
*
*
*





6 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsozso9 2015.06.03. 14:45:17

Szia! Képzeld, Szotyi a kezemből is iszik! :) Már úgy vettem észre kb 5 napja nem ivott. Most,délután odanyújtottam neki a kezemből az itatótálját, és kortyolt vagy négyet. Igazad van,tényleg a hullámosok nyalogatni szeretik a vizet..ő is az edény falát nyalogatta először. Tegnap pedig engedte magát vinni az ujjamon.:) ma viszont ha hozzányúlok csíp...Apropó ,kalitka. Nálunk, a kisállatboltban is lehet kapni olyan kalitkát,amit mutattál.Ha jól emlékszem 4320 ft. A hullámos viszont 2000:( (tenyésztőnél 1500). Pedig jó lenne neki egy társ,egész nap egyedül van.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2015.06.03. 15:24:21

Biztos, hogy ugyanolyan és (legalább) ugyanakkora a kalitka ?
Vigyél centit és mérd le - mert kisebb semmiképp se legyen !
Amit javasoltam, az olyan méret, hogy még éppen megfelel.

Madárkát mindenképpen csakis tenyésztőtől vegyél !
Nem az ára miatt, hanem mert az a biztos.
Kérdezz rá a pontos életkorára
(egy rendes tenyésztő ezt tudja, ha nem is napra, de legalább hétre),
továbbá állapodj meg vele, hogy ha Szotyika nem fogadja el az új fiút,
pár nap után visszaviheted.
Ha ebbe nem megy bele, akkor nem igazi tenyésztő, mert nem szereti a madarait.

Legjobb volna ingyen elvihető, hobbimadarasnál született fiókát keresni.
Ehhez persze nagy szerencse kéne, és van is benne kockázat -
de az látszik a képekről, meg kiolvasható az előzetes levelekből, telefonokból,
hogy rendes ember-e a gazdi, és hogyan vannak tartva a madarak.

Mindenképp kellene társ szegény madárnak,
hisz bele fog betegedni az unalomba és a semmittevésbe -
pláne abban a csöpp kis ketrecben !
Mondjuk az nagyon jó, hogy jön a nyári szünet,
mert akkor több időd lesz szórakoztatni szegénykét -
de az még borzasztóan hosszú idő egy ilyen pici madárnak.
Megvárhattad volna a szünetet a hazahozatalával,
ha végiggondoltad volna, hogy neki mi a jó.
Én is az őszi szünet előtti napon hoztam haza annak idején az első madárkáimat,
hogy legyen időnk ismerkedni, barátkozni egymással.

Az mindenesetre szuper, hogy haverkodik veled a kis drága !
Kötözgess be neki a ketrecébe rágni való fűzfa vesszőket,
mert tényleg bele fog zakkanni abba, hogy napszámra nem tud mihez kezdeni magával !
(Olyan helyekre kötözd a rágicsákat,
hogy kényelmesen el is érje őket valamelyik botról !)

Zsozso9 2015.06.03. 19:29:59

Hát,már nincs annyit bezárva, tegnap és ma is ki volt engedve két órát. Hazajöttem suliból, az volt az első dolgom, hogy kinyissam a kalitka ajtaját. :) (persze nem úgy van hogy ő már rögtön száll is ki..vár mindig).Meg a szobához is szokik már. Első repülésnél mindenhova leszállt ahova tudott:padló, ágy... Második röptetésnél csak a karnison ült. Utóbbi két napban repkedett, utána a karnisra szállt. Megint repkedett, visszaszállt. Pihent. Na ma meg a szekrény tetejére is elindult felfedezőútra..:D Ja, és egyre könnyebb visszarkni. Rágcsálás: Nem tudom te milyen tojásos rudat szoktál nekik venni, de mi vitakraftot vettünk,ami olyan hogy "rágófára" vannak rásütve a magok. És mivel lefogyott róla a kaja és akkor is rágcsálta, bent hagytam neki. (amíg nem volt bent a tojásos rúd addig az ülőrúdját, a fűzfaágat is rágcsálta.) Kalitkáról még az eladót is megkérdeztem,hogy mekkora, meg a polcon egymás mellett volt a két kalitka (egy olyan ami nekem van, meg az a bizonyos SZILVIA kalitka) .A SZILVIA kalitka sokkal nagyobb, mint az enyém(vagyis olyan mint az enyém csak pl a tálcája más színű. Szóval Remélem érted.) Az ajtaja is középen van, kifelé nyílik. Szerintem ez az a kalitka ,amit javasoltál. Facebookon benne vagyok több hulis csoportban, mindegyikben vannak hirdetések: "kézhez szokott fiatal hullámosok eladók!" "fiatal hullámosok eladók". A csőrük vége még fekete! És még az áruk is olcsó.. Sőt mintha láttam volna ingyen elvihetőt is? (Nem biztos). De ezek mind hol vannak? Vecsés ,Gyál, Üllő... Hát nem a legközelebbi városok Csáthoz. Egy az,hogy ezek mind megveszem. De utána kellene pénz még a madárhomokra, ami kéthetenként elfogy, itt meg még a másfél kilós is 500 ft... Jó ,tudom vehetnénk netről is x kilót, kitartana sokáig.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2015.06.03. 20:40:46

Kéthetenként elfogy a madárhomok ???
Akkor valamit nagyon rosszul csinálsz, Zsófi !
Nálam a másfél kilós adag több hónapra elég, pedig két madaram van.
Mondtam, hogy külön kis etetőben szervírozd Szotyikának a homokot,
és esténként kínáld neki a kezedből.
Vélhetően magától is eszi néha napközben - olyankor este nem fog sokat kérni belőle.

Én a homokot kéthetenként cserélem a tálkában,
két csere közt csak kiszedegetem a tetejéről a maghéjakat, amik belehullottak,
naponta egyszer-kétszer.
Arra persze ügyelni kell, hogy olyan helyen legyen a homokos tálka,
ahol a madárka nem tud belekakilni.
A homok nem főeleség, lehetetlen, hogy két hét alatt elfogyjon !
De én a kilós eleségekből is csak egy-egy kilót veszek havonta
(igaz, háromfélét használunk párhuzamosan),
és az is bőven elég, nemhogy a homok.
Pedig Csuvika egy igazi evőgép. :-))

Az eleségeket is fölösleges naponta cserélni : azt is elég kéthetenként.
Jól tömd meg a tálkákat, hogy kényelmes legyen az evés a madárnak,
és naponta kétszer (amikor adsz neki enni) kiskanállal szedd le a tetejéről a maghéjat.
A többi maradhat : csak annyi pótlást tegyél rá, hogy megint tele legyen az etető.
Havonta kétszer dobd ki az egészet és adjál frisset, nehogy megdohosodjanak a magok.

Semmilyen eleségben meg ne bízz soha : legyen ehhez egy külön kis tálcád
(mondjuk egy műanyag doboztető, mert úgy jó, ha szögletes, abból könnyebb kiönteni),
és a magokat soha ne szórd be egyenesen az etetőbe,
előbb mindig a kis tálcán ellenőrizd, hogy nincs-e bennük valami nem oda való.
Én találtam már borsót, szotyit, mogyorót, faágat, kavicsot a magokban
(egy blogos havernőm meg üvegszilánkot) :
ezek mind életveszélyes dolgok, ha elég szeleburdi a madárka, és bekapja őket.
Csuvika egyszer már kis híján megfulladt, mert bekapott egy fél amerikai mogyorót.
Onnantól fogva ellenőrzöm szigorúan a magokat.

Nem FACEBOOK-csoportokban kéne begyűjteni az infókat a hullámos tartásával kapcsolatban,
mert annak nincs túl sok értelme,
hogy magadhoz hasonló gyerekektől vagy kezdő madarasoktól próbálsz okosabb lenni.
Ha tanulni akarsz, nézegesd a HÁZIÁLLAT MAGAZIN "Dr. Háziállat" rovatában
a hullámosokkal kapcsolatos válaszokat,
vagy keress a DÍSZMADÁR MAGAZIN-ban papagájos cikkeket.
Én szívesen segítek neked (amint látod),
de ha közben ellenőrizhetetlen forrásokból is okosságokkal tömik a fejedet,
akkor én ebből a játékból kiszállok, mert fölöslegesen nem tépem a számat.

Az új madárkát ott kéne beszerezni helyben, ahol Szotyikát vettétek.
De ésszel és okosan :
előbb legyen meg az új kalitka, legyen ügyesen berendezve,
legyen belé átköltöztetve Szotyika,
és ha már valamennyire az új helyét is megszokta, akkor jöhet a lakótárs.
Természetesen az új madárka a jelenlegi, kicsi ketrecben fog lakni jó pár napig,
míg ki nem derül, mit szól hozzá Szotyika.
Majd ha azt látod, hogy éjjel-nappal ott dekkol a kis ketrecen,
és hűségesen őrzi az új madárkát, akkor összeengedheted őket.

Lilcsicsi 2015.06.06. 13:10:44

Szia kedves Csivicsuvi!

Nevemből nem ismersz meg, de elmondom; én vagyok az, Csiripelő, Napsugár gazdája. Talán emlékszel még rá, és talán megbocsátást nyerek, hogy így elmaradtam. Azonban visszatértem és megpróbálom minél tovább követni Csiviék és Tubiapu életét.
A poszthoz hozzászólva nem ért meglepetés, az elmúlt közel öt évben talán ha húsz alkalommal láttam Napsugit inni. Elején még aggódtam, hogy "nem iszik eleget a gyerek". De ahogy te is mondtad, a hullámosok ilyenek.
Kellemes hétvégét kívánok,

Szégyellimagát Csiripelő

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2015.06.06. 14:05:53

Hogy ne ismernélek meg a nevedről, Csirip ???
Hisz az E-mail címedben is ugyanez a név szerepel !
Öreganyád (jelen esetben én) ugyan elég szkleró már,
de ANNYIRA még nem, hogy ne emlékezzen a blogos barátaira. :-))

Annyira örülök neked, hogy a hűtlenséged is meg van bocsájtva.
Tudod, miért ?
Mert azt hittem, Napsugit valami tragédia érte, és azért tűntél el.
Hogy nem így van, az akkora öröm, hogy mellette nem is látszik a hűtlenséged. :-))

Majd meglátjuk, mi sül ki a nagy fogadkozásból -
mindenesetre nagyon örülünk, hogy itt vagy.
Millió (csőr)puszit küldünk Napsuginak, és várjuk róla a beszámolókat !
süti beállítások módosítása