HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Jaj, ha ti azt tudnátok,
mennyire féltem én ma bemenni a kisszobába,
hogy abszolváljam az erkélyen a galambkák déli etetését !
Egész éjjel szakadt az eső,
de nem is szakadt, hanem dézsából öntötték -
ráadásul olyan hideg volt, amilyen tavaly még télen is ritkán :
bármennyire is bíztam a jó kis fészekben,
nagyjából kizártnak tartottam,
hogy a szegény Kisgoncik túléljék ezt a szörnyű éjszakát.
*
15_10_11-12_003.JPG
 
A szívem szakadt meg értük,
mert hiszen olyan kis tündérek, már majdnem kész galambok -
és persze bántott a lelkiismeret,
mert hiszen tudtam, hogy ha meghalnak, az csakis az én hibám.
Kellett nekem szülinapi ajándék...
Miért is nem dobtam ki őket friss tojás korukban ?
Akkor most nem szenvednének.
 
Totális pánikban és gyászban telt az egész éjszakám meg a délelőttöm :
amúgy is rossz kedvem volt,
úgy mentem délben az erkélyre, mint aki a vesztőhelyre készül.
Vittem a százezer nejlon zacskót meg a gumikesztyűket,
mert biztosra vettem, hogy két kis halott vár a fészekben.
Nagy volt a csönd az erkélyen egész délelőtt :
ez is arra vallott, hogy valami baj van,
mert az eső nem esett, ilyenkor randalírozni szoktak itt a galambkák.
Nem hallottam sem a kicsik édes kis hangját,
sem a szülőket, hogy tanitgatnák vagy kommandíroznák őket.
Biztos voltam benne, hogy ebből nem lehet más, csak temetés.
*
15_10_09_020.JPG
 
Ehhez képest az egyik kis halottam békésen álldogált a ládában,
és onnan tekintgetett bele a világba -
a másikat viszont tényleg nem láttam sehol.
Próbáltam észnél maradni,
nyugtatgattam magam, hogy el még nem repülhetett,
így ki sem eshetett az erkélyről,
hisz ahhoz már nagyon magasra kéne fölrepülnie :
gondoltam, talán bebújt a nagy láda mögé.
De egyedül ? Azért ez se tűnt nagyon valószínűnek...
*
15_10_11-12_007.JPG
 
Mindenesetre leguggoltam
(bár szabad szemmel is láttam, hogy senki sincs a láda melletti sarokban),
és csodák csodája : a masinám kijelzőjén rögtön megjelent a másik gyerkőc !
Fönt kuporgott a láda szélén, a sarokban.
Sem szabad szemmel (fölülről nézve)
sem a pici kis kijelzőn nem láttam őt egyáltalán, amíg álltam.
*
15_10_11-12_008.JPG
 
Hát akkor mégis megvannak ! Élnek !!!!
Édes-drága, ügyes-okos, stramm kis porontyaim !
Túlélték ezt a szörnyű éjszakát, aminél rosszabb már nemigen jöhet.
Hála a Galamb-Gondviselésnek,
meg a szuper kis fészküknek, ami megvédte őket !
*
Hogy mekkora kő (sőt valóságos szikla) gördült le rólam,
azt el se tudjátok képzelni – én meg nem tudom leírni.
Ma négyhetes az én kis szülinapi ajándékom, a húgocskája meg holnap lesz :
elkiabálni nem szeretném (Isten ments !!!),
de most már talán van rá esélyük, hogy igazi galamb lesz belőlük.
*
15_10_10_12a.JPG
 
Goncihugi (a kisebbik) már tegnap délután igazi amazonként viselkedett :
addig-addig nézte vágyakozva a nagyok falatozását,
míg halált megvető bátorsággal közéjük vetette magát, a láda pereméről.
(Kép erről sajnos nem készült,
mert - bár a kicsik egyáltalán nem félnek tőlem, meg se rezzennek,
ha közelítek feléjük a locsoló kannával vagy a magocskákkal -
addig Goncihugi sem ugrik le a betonra, míg a nagyok meg nem érkeznek.
Márpedig a nagyok addig nem jönnek, míg én jelen vagyok és nyitva az ablak.)
*
15_10_10_07.JPG
*
Gonciöcsi még ma is csak a fészekben sírt,
hogy ő is éhes, és nagyon szeretne a magocskák közé ugrani -
ám nem valami bátor legény szegénykém, neki ez még nem sikerült.
Csak nyújtogatja lefelé a kis nyakát, és közben zokog, hogy nem mer ugrani.
Így őt még a fészekben cumiztatják a szülei -
amiből persze Goncihugi se szeretne kimaradni,
mert bármilyen finomak is a magocskák, azért Anyuci jobbat ad a csőréből.
Annyira édesek, ahogy boldogan verdesnek a kis szárnyukkal,
mikor a szüleik etetik őket !
És hozzá az a bűbájos hangocskájuk ! Mintha egy kisegér sírdogálna...
*
kerek_15_10_12.jpg
 
Benti kis gazfickóimról is volna mit mesélnem – de valahogy most nem illik ide.
Majd valamelyik nap pótolom.
Annyit mindenesetre elmondok, hogy Csuvika lába (úgy tűnik) teljesen rendbejött.
Az eső őt is megbolondította : rajta van a bikaság szegénykémen,
Csivi Pipi nem győz menekülni felajzott lovagja elől.
De eddig még nagyobb baj nem lett ebből – maximum a lelkecskék sérültek.
*
15_10_07_005.JPG
*
*
*
(2015)
Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :
*
*
*
*





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása