HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Bizony, fogságba esett az én Hős Vitézem, a Szépséges Kékséges.
Nem hiszitek el, hogy hol...nem hittem én sem.
Nem ám a kalitkában (hisz ott csak én tudom fogságba ejteni),
nem is valamelyik váza fenekén (mert onnan meg ki tud mászni az ágakon),
nem is egy szekrény mélyén vagy fiókban (az ilyesmire nagyon figyelek) – nem.
Zárt helyen fogságba esni túlságosan egyszerű, arra bárki képes.
Csuvitéz ennél igényesebb : ő ott került csapdába,
ahol rajta kívül senki más nem lett volna képes erre a mutatványra.
Ugyanis a mászóka ejtette foglyul bamba butuskámat :
a teljesen nyitott, szinte minden irányban szabadon elhagyható mászóka.
*
16_04_21_062.JPG
 
Jó pár nappal ezelőtti a történet, csak nem volt alkalmam időben megörökíteni.
Saját időszámításunk szerint még korán volt, épp csak fölébredtünk.
A madárkák már kirepültek, én meg álltam a kalitka előtt,
szedegettem le az éjszakai kölesfürtöket, háttal a szobának.
Arra kaptam hátra a fejemet, hogy valamelyik kis gazfickóm eltévedt :
látni nem láttam, de HALLOTTAM, hogy nem oda repült, ahova szokott.
A szárnyacskák csattogásából pontosan érzékeltem,
hogy nem a mászókára érkezett a szekrény tetejéről, aki oda indult.
Csivike rémült ordítása már csak a bizonyság volt arra, hogy helyes a teóriám.
Ő nyilván látta Csuvikát, én viszont jó darabig nem vettem észre :
hiába szólongattam, szegénykém sehonnan se válaszolt,
nekem meg eszembe se jutott, hogy a mászókán kéne keresnem,
nem pedig a padlón vagy a szekrény melletti sarokban.
*
16_04_21_062a.JPG
 
Végül Csivike mutatta meg a helyes irányt : készségesen jött segíteni.
Lerepült ő is a mászókára az ágak magasából,
és azonnal igyekezett még lejjebb, ahogy csak a lába bírta.
Így fogtam fel végre, amit el sem akartam hinni :
Csuvika nem pottyant le vagy be sehová, csak attól lett a nagy riadalom,
hogy nem a tetején, hanem pár emelettel lejjebb érte el a mászókát.
Még csak nem is a padló közelében, hanem úgy középtájt.
De mivel nem oda indult, halálra rémült az ismeretlen környezettől,
és láthatóan fogalma se volt róla, hogy ilyen esetben mi a helyes lépés.
Hogy vannak szárnyacskái, amik simán visszavihetnék például a kalitkára,
azt ijedtében alighanem elfelejtette.
Csak ült ott értetlenül szegénykém, és várta sorsának jobbra fordulását.
*
16_04_21_061.JPG
 
Csivike eredetileg a megmentés szándékával indult Csuvika felé,
és el is jutott szerencsésen a fölötte lévő emeletig -
ám ott útjába került a gúlahinta, amit tavalyelőtt hozott a Jézuska.
Banyácskám segítő szándéka és együttérzése pontosan idáig tartott :
Csuvika sorsa ide vagy oda, a jó kis hinta akkora kísértés volt,
amekkorának semmiképp se tudott ellenállni az én segítőkész madaram.
Nemes célját feledve, kényelmesen elhelyezkedett a hintán
(ami eredetileg csak egy lépcsőfok lett volna a Csuvikához vezető úton),
és a továbbiakban legcsekélyebb jelét sem mutatta,
hogy ki akarná vezetni eltévedt lovagját a mászóka nevű labirintusból.
*
16_04_21_075.JPG
*
16_04_21_079.JPG
*
Vége sajnos nincs a történetnek :
a fényképek tanúsága szerint közel húsz percig tanácstalankodott Csuvika,
végig egy helyben csücsülve, nem mervén mozdulni semerre.
Szinte bizonyos vagyok benne, hogy végül mégiscsak Csivike szánta meg,
és ő indította el valahogyan, valamerre – biztosat azonban nem tudok,
mert sajnos előbb volt muszáj kimennem a szobából,
mintsem tétova Hercegem kiszabadult volna a szabadtéri fogságból.
Borzasztóan sajnáltam, hogy lemaradtam a probléma megoldásáról -
mindenesetre mire visszajöttem, Csuvika már bent méltatlankodott a kalitkában.
Ott sorolta szegénykém a sérelmeit, hogy mit tett vele az a csúnya mászóka.
*
16_04_21_066a.JPG
 
 
 
 
(2016)
Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :
*

 
 
 
 





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása