HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

Tegnap akkora csapás ért,
amekkorát nem éltem át a FREEBLOG elhalálozása óta.
Rémületemben és bánatomban szaladtam mindjárt a MICROSOFT segítőihez,
akikkel egyébként is sűrű levelezésben állok már egy hónapja.
*
Tőlük kértem tanácsokat és biztatást a WIN 10-re való átálláshoz,
még valamikor április közepén, és azóta is rágom az életüket a kérdéseimmel,
ha valami problémám adódik az új operációs rendszerrel.
Fantasztikus egy társaság :
kedvesek, aranyosak, türelmesek – és abszolút profik.
Most is nekik sírtam el a bánatomat, mindjárt frissiben :
idemásolom a leveleimet, szinte változtatás nélkül.
A válaszaikat közölni nincs jogom, de kitalálhatók az én szövegeimből.

*

Első levél :
*

Jaj, Kedves Segítők - most aztán tényleg nagy bajban vagyok!
Mi az, hogy bajban.... ami történt, az számomra egyszerűen tragédia. :-((

Mivel a madárkáim blogjait eredetileg a FREEBLOG-on vezettem,
a FREEBLOG pedig sajnálatosan elhalálozott,
más lehetőség híján azt találtam ki a döglött blogok elérhetővé tételére,
hogy fölraktam a ONE DRIVE-ra (akkor még SKY DRIVE) az összes régi mesét,
mivel szerencsére megvolt nekem minden, WORD-ben elmentve.
Körülbelül ezerkétszáz bejegyzésről beszélünk:
se föltöltögetni, se megosztani nem volt kis munka,
dolgoztam vele hónapokig, pedig még nem is értem a végére.
(Az első blogomból csak két és fél év érhető el a jelenlegi blogból.)

Mostani blogomban kreáltam szép kis tartalomjegyzékeket a két régihez,
és egyenként bepötyögtem a címekhez a ONE DRIVE-os elérhetőséget -
így a kedves olvasónak csak rá kellett kattintania a címre,
és máris előjött a kívánt régi bejegyzés, WORD-ben elmentve, a ONE DRIVE-on.

Véletlenül vettem észre, hogy most viszont nem jön elő semmi.
Elveszett több havi munkám - és főleg: elveszett a régi életünk.
Legalábbis az olvasók számára... mert remélem, nekem azért még megvan.
Bánatomban ezt most még nem is ellenőriztem.

Nem emlékszem, mikor akartam mostanában a régi blogjaimba belépni utoljára,
de (szinte) biztos vagyok benne, hogy a WIN 10 lehet a bűnös.
Talán megváltozott az elérési útvonal az átállással? Vagy mi történhetett?
Kezdhetem elölről a több száz bejegyzésem megosztását?
Ez baromi munka,
hisz külön-külön kell bepötyögnöm a tartalomjegyzékbe az új linkeket.

És micsoda blamázs!
Látom napok óta elégedetten,
hogy valaki az USÁ-ból szorgosan látogatja a CSICSU-BLOG tartalomjegyzékét,
ami ennek a jelenlegi blognak a közvetlen előzménye.
Azt hittem, rendszeresen olvas minket -
és erre kiderült, hogy csak bosszankodni jár hozzánk.
Mit kezdjek ekkora szégyennel, mikor nem is én vagyok a hibás?

Ne is próbáljatok vigasztalni....
Eddig is tudtam, hogy egy peches banya vagyok - na de hogy ENNYIRE???

Mi történhetett, szerintetek?
Hogy létezik, hogy a WIN 10-re való átállás tönkretette a blogomat?

A válaszokat igen bánatosan várom, de előre is köszönöm: Ági néni
*

Második levél :
*

UTÓIRAT AZ ELŐZŐHÖZ:

Az első rémület elmúltával kicsit megvilágosodtam,
így annyit módosítanék a szövegemen,
hogy a WIN 10-re való átállásnak nyilván semmi köze a problémámhoz,
hanem a ONE DRIVE megújulása okozhatta ezt a szörnyű meglepetést.

Viszont ekkora bakit a fejlesztők nem engedhetnek meg maguknak,
tehát egész biztos, hogy én csináltam rosszul valamit -
illetve nem csináltam semmit, és bizonyára éppen ez a baj.
Talán lett volna feladatom a megosztott fájljaim megmentése érdekében...
De mi? Mit nem tettem meg, amit kellett volna?

Már beletörődtem, hogy így jártam, és kész vagyok kezdeni mindent elölről -
de azért nem bánnám, ha kiderülne,
hogy ennél gyorsabban és egyszerűbben is orvosolható a problémám.

Az enyémnél szebb napot mindenkinek: Ági néni

*

Harmadik levél :
*

Nem, Kedves E. ás I. - sajnos nem arról van szó,
hogy nem találom az előző blogjaim bejegyzéseit a ONE DRIVE-on,
de még csak nem is arról,
hogy ezek között a dokumentumok között bármit is átneveztem volna.
A fájlok megvannak ugyanott, ahol eddig is voltak -
csak éppen nem működnek a hozzájuk korábban megadott linkek.
Pedig én semmit nem változtattam - ezt csakis a ONE DRIVE tehette meg.
A képek között valóban matattam már a megújult ONE DRIVE-ban,
de a dokumentumokhoz nem nyúltam.
Legalábbis remélem, annyira szkleró még nem vagyok,
hogy ne emlékeznék rá, mit csináltam. Kizárni ugyan semmit sem lehet nálam,
de azzal tisztában vagyok, hogy ha bármihez hozzányúlok,
megváltozik az elérési útvonal - már csak ezért sem valószínű,
hogy bármit is átneveztem vagy máshova pakoltam volna.

Itt van az egyik régi blog tartalomjegyzékének forráskódja:

*
tartalomjegyzek_html_kodja.jpg
*

Mint látjátok, itt helyes kis rövidített linkek szerepelnek,
mert a régi ONE DRIVE-ban volt lehetőség a link lerövidítésére.
Most viszont akárhogy nézem, nincs ilyen opció:
a megosztáshoz megadott linkek sokkal hosszabbak.

Lehet, hogy ez a baj???
De hát akkor süsse meg a ONE DRIVE: ezt nem teheti velem! Meg a többiekkel se...

Ha rákattintok egy-egy mesére a jó kis tartalomjegyzékemben, most ezt látom:
(Délelőtt még más volt a kép, de a lényeg ugyanaz.)

*
one_drive_hibajelentes.jpg*

Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy ez igaz lehet.

Nem akarom elhinni, hogy a ONE DRIVE lazán érvénytelenítette azokat a linkeket,
amiket korábban saját maga adott meg,
és amiket én jóhiszeműen, bizalommal használtam.
Hogy néz ki így most az én gondosan szerkesztett blogocskám?
Micsoda szégyen,
hogy ott díszeleg több száz belinkelt cím a régebbi blogok tartalomjegyzékeiben,
és egyik se működik, csak előugrik egy ilyen fagyi, a kívánt bejegyzés helyett.
Miközben (még egyszer mondom) minden maradt a helyén,
nem pakoltam át semmit, sehova.
I. járt már a blogomban, megtekintheti, hogy nem működik sem a CSICSU CSALÁD,
sem a BABAGÁJ-BLOG három belinkelt éve.

Tényleg nagyon bánatos vagyok,
bár fölérem ésszel, hogy vannak a világon ennél nagyobb csapások is.
Borzasztó hálás lennék, ha valaki tudna megoldást a bajomra.
Ha mást nem, az együttérzést is köszönöm : Ági néni

*
Legkedvesebb mentorom válaszából kiderült,
hogy sajnos rátapintottam a lényegre :
március közepétől nem érvényesek a rövidített linkek,
amiket én is használtam a régi blogok tartalomjegyzékeiben.
*
Negyedik levél :
*
 

Sajnos azt hiszem, Kedves I., erre a problémára már csak én találhatok megoldást.
Mese nincs: kezdhetem elölről a linkek bepötyögését a tartalomjegyzékeimbe. :-((

Ért már ennél nagyobb csapás is, amikor meghalt a FREEBLOG -
de most is ugyanazt érzem, amit akkor.
Az ember kiszolgáltatott, sajnos, és sose tudhatja,
meddig érvényesek az ilyen ingyenes szolgáltatókkal kötött egyezségek.
Mert egyik napról a másikra dönthet úgy a tulajdonos,
hogy neki már nem éri meg működtetni a portált,
egyik napról a másikra találhatja ki, hogy ami eddig jó volt,
az ezután már másképp lesz - és kicsit sem érdekli,
hogy hány ember mennyi munkáját löki a szemétre,
hány ember életét keseríti meg a döntésével.
Örüljünk, hogy egyáltalán van hova ingyen firkálni,
meg van hol ingyen és biztonságosan (?) tárolni a dolgainkat
(egyébként ebben semmi gúny, mert tényleg örüljünk) -
csak éppen nem tudhatjuk, meddig tart a jó világ,
mikor vész el váratlanul minden, ami addig öröknek mutatta magát.
El vagyok keseredve - nem is a veszteség, nem is a plusz munka,
hanem a szolgáltatók megbízhatatlansága miatt.

Nagyon is elképzelhető,
hogy kaptam értesítést a ONE DRIVE-tól a várható változásokról,
amit egy laza mozdulattal nyilván a kukába söpörtem, mint érdektelent -
ám a lényegen nem változtatott volna az sem,
ha komolyan veszem a figyelmeztetést.
Mert ha egyszer megszűntek a rövid linkek,
akkor mindenképp újra kellett volna szerkesztenem a tartalomjegyzékeket,
mindegy, hogy időben, vagy kissé megkésve.

Úgyhogy megvan a programom a következő néhány hétre.... Hurrá ! :-((

*

Ez pedig már egy mai levél :
*

Nem írok a ONE DRIVE ügyfélszolgálatának, Kedves I.,
mert már beletörődtem sorsomba,
és mérgemben meg bánatomban megoldottam a problémát, saját hatáskörömben.
Vagyis föláldoztam az éjszaka nagyobbik részét,
és nekiálltam új linkekkel ellátni a BABAGÁJ-BLOG-ot,
mert úgyse tudtam volna aludni,
míg nem teszek valamit sorsom jobbra fordulása végett. :-))

A CSICSU CSALÁD-ot mára hagytam (most lettem kész, két perccel ezelőtt),
de egyelőre annak sincs részletes tartalomjegyzéke,
csak havi bontásban adtam meg az új elérhetőségeket.
Jó lesz addig, míg meglesz a másik -
mert azért a részletes tartalomjegyzékhez jó sok idő kell.
De így is előjönnek a mesék szépen, ha a kedves olvasó rákattint egy-egy hónapra.

Nagy örömet szereznél vele,
ha alkalom adtán ellenőriznéd itt-ott a régi blogokat,
hogy biztosan nem tudsz-e belenyúlni a mesékbe.
Csak remélni merem, hogy nem voltam figyelmetlen (még hajnalban se, hahaha),
és nem adtam szerkesztési lehetőséget egyik bejegyzéshez sem.

Úgyhogy végül is helyreállt a világ rendje (nagyjából) -
de azért nem kívánom senkinek azt a rémületet és bosszúságot
(meg a rengeteg plusz munkát), amit tegnap átéltem, a ONE DRIVE árulása láttán.

Mindenesetre köszönöm a támogatást és a segítő szándékot -
mert ez önmagában is nagyon sokat jelent nekem.

*

Hát így jártunk...
Nyilván nem csak én, hanem rajtam kívül sokan mások.
Kommentárt inkább nem is fűznék a dologhoz.

*

*

*

(2016)

Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :

*


*






Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása