HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Igen, jönniük kéne végre az elbliccelt meséknek, amikre sose került sor,
mert mindig történt valami náluk fontosabb, amiről éppen be kellett számolnom.
Most meg kicsit félve kezdek a firkáláshoz,
mert a legutóbbi bejegyzésbe valósággal belebetegedtem :
itt ültem a gépnél gyakorlatilag egész nap, és ez kissé soknak bizonyult.
Szegény bal könyököm (ami amúgy is selejtes, van rajta egy szép nagy zsírdaganat)
úgy elzsibbadt a sok támaszkodástól meg behajlítva tartástól, hogy azóta sincs jól.
El is tiltottam magam a gépnél való ücsörgéstől – na de ki bírja ezt megállni ?
Egy életem, egy halálom – a blognak azért mégiscsak mennie kéne.
Viszont mindenkinek a türelmét kérem, akinek magánlevéllel is tartozom.
*
16_09_20_027a.JPG
*
16_09_20_027b.JPG
 
Kezdem a legkorábbi restanciámmal, mert attól biztos mindjárt jókedvre derülünk :
még szeptember 20-án történt, hogy Csivike TÉNYLEG birtokba vette a szívecskéjét,
amit még május közepén kreáltam neki, a hazajövetelének negyedik évfordulójára.
(Akit érdekel az akkori mese, megtalálja EZEN a linken.)
Arany Tündérboszorkányom az új dolgokkal való ismerkedést nem kapkodja el :
négy hónapnak és két napnak kellett eltelnie, mire Őnagysága úgy találta,
hogy ideje az ajándékát birtokba is vennie, nem csak futólag szemlélgetni néha.
Csuvika már régen használja, mint létrát, de Csivike korábban nem merészkedett rá.
Most viszont nem csak rámerészkedett, de annyira tetszett is neki az új játéka,
hogy még a vakut se bánta, vidáman engedte magát fényképezni.
(A képek szinte mind aznapról valók.)
Én meg veregettem a saját vállamat, hogy lám-lám, mégiscsak jót találtam ki -
viszont az igazsághoz tartozik, hogy Csivi azóta se mászott újra a szívecskéjére,
nyilván azért, hogy játékgyártói mivoltomban el ne bízzam magam túlságosan.
*
16_09_20_013.JPG
*
16_09_20_013a.JPG
 
Csuvikáról is van egy tündéri filmecske, amit eddig nem mutattam,
de kár lenne kihagyni : annyira édes (és annyira lelkes) az a csöpp kis lovag,
ahogy győzködi szíve hölgyét, aki aztán hagyja is magát etetéssel kényeztetni.
Az időrendet mégse sikerült tartanom, mert most látom,
hogy a videó még szeptember első felében készült – de azért csak nézzétek !
*

 
A többi elmaradt beszámolóm sajnos se nem vidám, se nem bájos :
idáig nem egy sikertörténet sem a jódos víz, sem a probiotikum.
Igaz, utóbbit csak hétvégenként kapják a madárkák :
hogy lesz-e haszna, fogalmam sincs, de inni nem valami szívesen isszák.
*
16_09_20_010.JPG
 
A jódos vízzel meg hogy jártunk...?
 
Mivel abból a doki egy teljes havi kúrát írt elő,
én viszont ettől egy kicsit megrémültem, úgy döntöttem
(de ezt már írtam is valahol korábban), hogy két hét után szünetet tartok.
Ez így is lett : azóta eltelt újabb két jódos hét, most megint épp szünet jön.
Viszont közben megszavaztam azt is, hogy azért legyen meg a doki igaza :
ha ő harminc napot gondolt helyesnek,
akkor összesen hat hétig fogják a jódos vizet kapni a madárkák,
csak nem egyszerre, hanem két hét után mindig egy hét szünetet tartva.
(Egy hétből csak öt napon kapják a BETADINE-t, így jön ki a harminc nap.)
Most fejeztük be a negyedik hetet : következik egy hét szünet,
aztán belevágunk az utolsó, kéthetes kúrába.
Hogy volna bármi hatása, azt eddig sajnos nem látom - hacsak nem a potyadékon.
*
16_09_20_021.JPG
*
16_09_20_021a.JPG
 
Bizony, jól kitolt velünk a BETADINE !
Illetve velem – mert ugye nálam van a kassza.
 
Azt már meséltem, hogy megrémültem a pottyantmányok körüli tócsáktól,
és ezt a jódos víz számlájára írtam – ám pechemre úgy alakult,
hogy volt egy reggel, amikor Csivike alatt találtam tócsát, Csuvi alatt meg nem.
Akkor éjjel nem egyforma kölest kaptak :
Csuvika egy bizonyos YOYÓ-t evett, Csivike meg az INTERSPAR-os névtelent.
Naná, hogy rögtön gyanúba fogtam az INTERSPAR szépséges kölesét,
és aznap este ügyeltem rá, hogy mindketten YOYÓ-t kapjanak.
Nem is volt reggelre tócsa egyik madárkám alatt sem – vagy ha volt is, kicsike.
*
16_09_20_017.JPG
 
Szóval akkor a SPAR-os köles a bűnös – gondoltam én a nagy eszemmel,
és rögtön likvidáltam az egész, már felbontott köles-állományt (nem keveset),
a helyére pedig beszereztem egy teljes kilónyit a jónak vélt YOYÓ-ból.
Még jó, hogy a fel nem bontott SPAR-os csomagokat nem dobtam ki -
így is elég sokat pocsékoltam el, teljesen fölöslegesen, mint később kiderült.
Ugyanis amikor mindez játszódott, épp a BETADINE-os szünet hetében voltunk -
csakhogy én erről megfeledkeztem, mert olyan baromi okos vagyok.
Annál jobban csodálkoztam (pedig hát igazában nem is),
amikor véget ért a jódszünet, és újra megjelentek a tócsák a madárkák alatt,
hiába ettek most már kizárólag YOYO kölest, amit jónak véltem.
Azóta már rehabilitáltam a SPAR megmaradt készletét is,
mert világos, hogy nem a köles a bűnös a tócsás pottyantmányokban.
Nyilvánvalóan a jódos víz csinál valami galibát – de más bajt nem látok,
csak ezeket a kis tócsákat a potyadékok körül.
Talán hagyni kéne a fenébe az egészet – de hát ekkorát a doki nem tévedhet.
Márpedig ő azt mondta, hogy ártani nem árt a jód, legföljebb nem is használ.
*
Hát most itt tartunk...
Használni eddig még nem használt – hogy nem is árt, azt pedig csak remélem.
*
16_10_02_020.JPG
 
A mai napról sajnos nincsenek jó híreim, sőt rosszak vannak :
Csivike se jött ki lakosztályából se ma, se tegnap, egy pillanatra sem,
Csuvika pedig ma kétszer is lepottyant a kalitka fenekére,
sőt már tegnap este is így járt szegénykém.
Az első két esetnél nem voltam közvetlenül jelen,
csak távolabbról hallottam, hogy mi történt :
nem is nagyon figyeltem föl rá, Csivike számlájára írtam a dolgot.
A mai második lepottyanásnál viszont ott álltam a kalitka előtt :
Banyácskám teljesen ártatlan volt, fönt ült a kakasülőn,
Csuvika meg mégis zuhant, mert nem sikerült átugrania egyik botról a másikra.
Hogy mi akar ez lenni, már tényleg el se tudom képzelni.
Vagy vak ez a kismadár, vagy valami nagyon komoly baj van vele.
Betegnek viszont változatlanul nem tűnik : jár a kis csőre egész nap,
lelkesen udvarol, eszik szépen, egyáltalán nem gubbaszt, nem is rosszkedvű.
Inkább Csivike van elpilledve, de ő meg talán vedlik, ha jól látom.
>
16_09_20_025.JPG
 
Mindenesetre borzasztóan el vagyok keseredve.
Szinte biztosra veszem, hogy friss levegőből van hiányuk szegénykéimnek,
illetve Csuvikát kikészíti az este és reggel esedékes becsomagolás,
amikor százezer pokrócba bugyolálom a kalitkát, amíg szellőztetek.
De hát mit csináljak ???
Alapos betakargatás nélkül nem engedhetem rájuk az öt-hat fokot !
Szegény Csuvicsek viszont megfullad a sok takaró alatt,
hiába hagyok nekik bőségesen rést fölül, pont ott, ahol ülnek.
Ha nem szellőztetnék, akkor meg a rossz levegőtől fulladna meg, velem együtt.
Csivike meg így is prüszköl, minden szellőztetésnél, mert ő a meleget szereti.
 
Hiába imádom a telet meg az őszt, nem tudom, hogy fogjuk végigcsinálni,
ha szegény Csuvicsek bele akar pusztulni már most, az elején.
*
16_09_20_029.JPG
*
16_09_20_028a.JPG
 
 
 
(2016)
Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :
*

*
*





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása