HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Viccesnek és vidámnak terveztem ezt a mesét : azt akartam elújságolni nektek,
hogy Banyácskám itthonlétének 1925. napján látta elérkezettnek az időt arra,
hogy kívülről is alaposan megtekintse lakosztályát, öt év és bő három hónap után.
Péntek volt (tegnapelőtti a történet) : a nyakamat tettem volna rá,
hogy léleklátó boszikám kizárólag azért nem hajlandó hazavonulni a kalitkába,
mert nálam is jobban tudja, hogy MUSZÁJ vásárolni mennem,
neki viszont más tervei vannak a délutánra, nincs kedve órákig raboskodni.
Hogy esetleg más gátolja a hazamenetelben, az meg se fordult a fejemben.
*
17_08_27_011.JPG
 
Bosszankodás helyett nekiálltam fényképezni :
gondoltam, legalább ennyi hasznom legyen abból,
hogy ezúttal Csivike rabosított engem, nem pedig én őt.
Reméltem, hogy tündéri képek fognak születni,
hisz Banyácskám olyan helyeken sétafikált, ahol egyébként sose szokott.
Igazában úgy kezdődött az egész fényképezősdi,
hogy Csivikém megint a bal hátsó sarokbotot rángatta,
és ezt hallva ugrottam fel, hogy megörökítsem a szorgoskodását.
Legnagyobb ámulatomra azonban üres volt a sarok, Csivit nem láttam sehol.
Eltartott egy ideig, míg felfogtam, hogy kívülről mozgatja ugyanazt a botot,
ugyanis az úgy van fölszerelve, hogy fele a kalitka külső oldalán díszeleg.
Mire lefényképeztem volna, Csivike már fölhagyott a rángatással,
de azért magát a botot meg tudom mutatni nektek.
*
17_08_27_004.JPG
 
Negyedóra alatt ötvenöt képet lőttem Csiviről : kattogtattam folyamatosan,
a képek közti szünetek hosszát csak a vaku töltési sebessége szabta meg.
Közben föl se néztem a fényképezőm aprócska kis monitorjáról,
olyan piciben meg nem láttam, hogy bármi baj lenne a kalitka körül.
Bár ha fölnézek, akkor se valószínű, hogy észrevettem volna másfél méterről,
mi is akadályozza valójában szegény kis tündéremet a hazamenetelben.
Ráálltam egy sínre (hogy ő most incselkedni akar velem),
és eszembe se jutott, hogy esetleg távolról sincs igazam, rossz vágányon állok.
*
17_08_24_034.JPG
 
Pedig bizony úgy volt – és még csak azt se mondhatom,
hogy nem lett volna miért gyanakodnom.
Hisz a fenti képecskét már előző este készítettem : nagyon is jól tudtam,
hogy az a kis fűzfaág, ami legbelső lépcsőként szolgált, hamarosan eltörik.
Mégse vettem észre, hogy ez már megtörtént :
mikor Csivikém nagy nehezen hazavergődött,
én meg lefényképeztem a végre fölfedezett, kettétört lépcsőt,
még akkor is azt hittem, hogy hazafelé mentében tört el a hatalmas feneke alatt.
Hogy nem így volt, hanem már akkor is törötten lifegett,
mikor én azt hittem, hogy Csivike csak a bosszantásom végett nem megy haza,
azt csak egy nappal később vettem észre, mikor kiszedtem a gépből a képeket.
*
17_08_25_060.JPG
 
Hogy mennyire sajnálom azóta is szegény kis tündéremet, azt el se tudom mondani.
Nem látszik ugyan a képein, hogy különösebben kétségbe volna esve
(bár a vége felé azért már igen), de mindenképp borzasztó érzés lehetett,
hogy nem képes hazajutni, és ráadásul a buta Mami nem segít rajta,
hanem ész nélkül kattogtat és örül a képeinek, amikről azt hiszi, hogy vidámak.
Csináltam nektek képeskönyvet, mert ennyi képet nem nyelne be a BLOG.HU.
Igaz, így is jó kövér lett a fájl – remélem, azért hajlandó lesz elfogadni a rendszer.
Kattogtatni nem kell, megy tovább magától, nyolc másodpercenként lapoz.
*
csivi_pipi_hazon_kivul.gif
 
Sajnos Banyácskám IQ-ja odáig nem terjed,
hogy összefüggést fedezzen föl a pénteki szenvedései és a lépcsőgyilkolás között.
Az a kis lépcső, amit a képeken láttok, másfél napig volt szolgálatban.
Az elődje kettőig, de az utódja már nem bírt ki egy teljes napot sem.
Amit péntek délután betettem, azt szombat délelőttre kettérágta Csivike.
*

 
*

 
És ha azt hiszitek, hogy egyedül Csivi fárad ezzel a feladattal, akkor tévedtek.
Csuvika igen lelkes tanítványnak bizonyul, ő sem akar kimaradni semmi jóból :
   -

 
Én meg verem a fejem a falba, mert egyszerűen nincsenek már ágacskáim,
fogalmam sincs, miből csinálok lépcsőt, ha a jelenlegit is szétcincálják.
Lépcső nélkül pedig tényleg nem tudnak hazamenni.
Kijönni még csak kijönnek valahogy, de befelé nincs hova ugraniuk.
Röppenni meg nem tudnak, hisz a kitárt szárnyuk nem fér el az ajtóban.
Tiplirudat kéne venni, azt biztos nem rágnák ketté,
vagy ha mégis, hát lehetne belőle akármennyi tartalék -
na de hol kapok én tiplirudat, mikor sehol egy barkácsbolt ?
Utoljára Csillaghegyen láttam olyan üzletet, ahol árultak ilyesmit -
de annak is sok-sok éve, és hol vagyok én már azóta Csillaghegytől.
A jövő hétre épp elég plusz programnak az orvoslátogatás -
hogy mi lesz velünk, ha közben tényleg elfogynak a potenciális lépcsők, nem tudom.
*
17_08_24_009.JPG
 
De azért ennél nagyobb bajunk soha ne legyen !
Majd ha túléljük a karomvágást, nyakamba veszem a várost tiplirúd után.
Addig pedig csodáljátok Csuvikát,
aki most megmutatja nektek, hol és hogyan szeret sziesztázni délutánonként.
Sok puszit küld minden rajongójának, és kéri szerda délutánra a drukkolást.
*

 
 
 
(2017)





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása