HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Tiszta szégyen, Kedveskéim :
ez a mese nem is két-, hanem háromrészesre sikeredett.
Nem csak a szöveg sok, hanem képet is annyit szeretnék mutatni,
hogy nem bírja el szegény BLOG.HU.
Nem linkelem be a következő, illetve előző részeket :
most megtaláljátok őket az új bejegyzések dobozában itt oldalt,
később pedig a tartalomjegyzékben.
*
20171115_052.JPG
*
Végül pedig tekintsétek meg Csivike takaróját, amit a 2000. napjára kapott,
és amit két este már használtunk, miután kimostam és megszáradt.
Ezzel is hogy jártam... Hoztam a szokásos formámat, vastagon.
*
20171115_019.JPG
*
Teljesen ártatlan, szolid kis takarónak látszott a drága -
és erre átrendezte nekem a fürdőszobát, mire befejezte a tisztálkodást.
Dög nehéz, hatalmas MIELE mosógépem van, eszembe se jutott, hogy baj lehet.
De lett.
Hallani is hallottam, hogy nemigen szereti a gép ezt a takarót,
de nem mentem ki megnézni, mit művelnek egymással,
hisz úgyse tudtam volna csinálni semmit, ha már egyszer elkezdtem mosni.
Mire aztán lefutott a program, a kád és a fal egyben volt ugyan,
de a dög nehéz, trampli gépem beállt háromszögben a sarokba.
Csak bámultam megkövülten, és nem akartam hinni a szememnek.
Most aztán mi lesz ?
Hisz én ezt a gépet meg se bírom mozdítani !
Így viszont nem maradhat, mert nem tudom használni sem őt, sem a kádat.
Egy darabig jajveszékeltem és átkoztam a szokásos formámat
(mindezt úgy hajnali kettőkor), ám aztán nekigyürkőztem,
hogy elvégezzem szépen, amire garantáltan nem vagyok képes.
Azt hittem, beledöglök, da a gép MAJDNEM a helyére került.
Messze nem tökéletes, de azért használható ő is, meg a fürdőszoba is.
A hülye takaró meg két napig száradt, mert nem is lett rendesen kicentrizve.
Úgyhogy jól eltrafáltam, melyik pokrócot kell megvenni az INTERSPAR-ban.
Lehet, hogy mosva többé az életben nem lesz, de egyelőre jó puha és meleg.
Ez alatt biztos nem fáznak majd a madárkák a legnagyobb télben sem.
Még hozzányúlni is jólesik, mikor fölterítem a kalitkára szellőztetéskor,
annyira kellemes a selymes tapintása, és fűt egy pillanat alatt, mint a kályha.
Lehet, hogy "egyszeri használatos" szegényke, de egyelőre nagyon megfelel.
*

*
A fenti filmecskét ráadásnak kapjátok : irtó édesek a madárkák,
hogy nem akarnak a kamera előtt enyelegni,
de azért ellenállni se bírnak egymás vonzerejének.
Épp ezért folyton tollászkodnak-vakaróznak (tudva, hogy azt nem filmezem),
de közben öt másodpercenként összeszaladnak egy-egy puszira.
A kis furmányosok !
Ki akarták cselezni a Mamit, de a Mami kitartó volt és nem sikerült.
*
20171115_053.JPG
*
*
*
*
(2017)





2 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

druszika 2017.11.18. 20:27:57

Szép, hosszú mesét kaptunk megint, képekkel, videókkal tarkítva. Nagyon aranyosak a Madárkák, ahogy örülnek a hazatérésnek. Érdekes,hogy rögtön kirepülnek amikor a szobájukba visszakerülnek. Szegénykéim hogy meg lehetnek ijedve a külvilágtól. Utazás, rendelő, orvosi kezelés, újra utazás. Nem is csodálkozom,hogy örülnek a megszokott környezetnek és ezt ki is mutatják. Csuvikának jót tesz egy ilyen kaland, utána szinte megtáltosodik az örömtől, kirepül, felszalad a létrán, látszik rajtuk a boldogság. A doki véleményét nem kérdezted Csuvika hajnali rohamáról?
Az egérke kitessékelésével kapcsolatban nem jutott eszembe semmi használható ötlet. Valószínűbbnek tartom, hogy egérről és nem patkányról van szó. Szerintem az egér könnyebben felszalad a falon, mint egy patkány. Viszont azt nem hiszem,hogy galamb tojást el tudná vinni. Amíg nem találkozol vele, addig csak találgatni tudunk róla.
Szép a takaró, amit Csivike kapott, látszik rajta, hogy jó puha, meleg lehet alatta. Nagyon jól mutat a kalitkán. Kár, hogy azzal is meggyűlt a bajod. Az én mosógépem is szokott ugrándozni centrifugáláskor. Berezonálnak a falak, remeg a bejárati ajtó, olyan hangja van, mint egy repülőnek.
Majdnem elolvadtam attól a gyönyörűséges videótól Csivike és Csuvika enyelgéséről. Annyira édesek, ahogy tollászkodnak, tornáznak, adnak egy puszit egymásnak, Csuvika a kis fejecskéjét hozzászorítja a bothoz. Látszik rajtuk a boldogság, és hogy szeretik egymást.
Változatlanul imádom és szeretném megpuszilgatni azt a két kis okos, gyönyörű Madárkát.

druszika 2017.11.18. 20:28:04

Szép, hosszú mesét kaptunk megint, képekkel, videókkal tarkítva. Nagyon aranyosak a Madárkák, ahogy örülnek a hazatérésnek. Érdekes,hogy rögtön kirepülnek amikor a szobájukba visszakerülnek. Szegénykéim hogy meg lehetnek ijedve a külvilágtól. Utazás, rendelő, orvosi kezelés, újra utazás. Nem is csodálkozom,hogy örülnek a megszokott környezetnek és ezt ki is mutatják. Csuvikának jót tesz egy ilyen kaland, utána szinte megtáltosodik az örömtől, kirepül, felszalad a létrán, látszik rajtuk a boldogság. A doki véleményét nem kérdezted Csuvika hajnali rohamáról?
Az egérke kitessékelésével kapcsolatban nem jutott eszembe semmi használható ötlet. Valószínűbbnek tartom, hogy egérről és nem patkányról van szó. Szerintem az egér könnyebben felszalad a falon, mint egy patkány. Viszont azt nem hiszem,hogy galamb tojást el tudná vinni. Amíg nem találkozol vele, addig csak találgatni tudunk róla.
Szép a takaró, amit Csivike kapott, látszik rajta, hogy jó puha, meleg lehet alatta. Nagyon jól mutat a kalitkán. Kár, hogy azzal is meggyűlt a bajod. Az én mosógépem is szokott ugrándozni centrifugáláskor. Berezonálnak a falak, remeg a bejárati ajtó, olyan hangja van, mint egy repülőnek.
Majdnem elolvadtam attól a gyönyörűséges videótól Csivike és Csuvika enyelgéséről. Annyira édesek, ahogy tollászkodnak, tornáznak, adnak egy puszit egymásnak, Csuvika a kis fejecskéjét hozzászorítja a bothoz. Látszik rajtuk a boldogság, és hogy szeretik egymást.
Változatlanul imádom és szeretném megpuszilgatni azt a két kis okos, gyönyörű Madárkát.
süti beállítások módosítása