HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő

*

csuvi_2000_4_jav.jpg

*

csuvi_2000_3.jpg

*

csuvi_2000_2.jpg

*

csuvi_2000_1_szov.jpg

*

*

*

(2018)






5 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

druszika 2018.01.30. 10:03:16

Drága, Édes Csuvika!
Nagyon boldog és szép 2000. napot kívánok. Sok-sok puszit küldök és egész nap folyamán Téged ünnepellek.
Gyönyörű lett a köszöntő oldal, Mamikád kreativitása nem mindennapi.
Isten éltessen még sokáig!
Drusza

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2018.01.30. 10:27:35

@druszika: Köszönöm, Drága Drusza Néni !
Nem is gondoltam, hogy már kora délelőtt ünnepelni fog engem valaki.

A Mami sajnos még nem ünnepel, azt mondja, előbb rendet kell csinálni, és majd utána.
Pedig én már nagyon kiabálok, hátha úgy gyorsabban telik az idő,
mert állítólag lesz ma nekem mindenféle meglepetés, és már nagyon kíváncsi vagyok.

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a köszöntést , millió csőrpuszit küldök :

Csuvika

druszika 2018.01.30. 19:05:39

Kíváncsi vagyok én is a meglepetésekre. Biztos valami izgalmas, vagy nagyon finom ajándék lesz.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2018.01.30. 20:00:14

@druszika: Jaj, Drusza.... könnyezik a szemem, és szinte egyáltalán nem látok.
Nem tudom, mikor leszek képes elmesélni Csuvika ünnepét, aminek még nincs vége.

Igazság szerint lelőni sem akarom a majdani mesét,
de azért annyit elmondok (ki ne fúrja az oldaladat a kíváncsiság),
hogy délelőtt óriási sikere volt a tojásos rúdnak, este meg még nagyobb egy új nasinak.
Ezt nem rendeltem (föl se tűnt a honlapon), csak véletlenül akadtam rá tegnap az üzletben.
Illetve nem én akadtam rá, hanem a boltos hölgy ajánlotta,
amikor arra próbáltam rábeszélni, hogy rendeljen nekünk PRESTIGE SNACK-et.
Azt sajnos nem fog rendelni (a részletekbe nem mennék bele, meg nem is igen értem az okot),
viszont mutatott egy ránézésre hasonló készítményt, aminek hírét se hallottam soha.
Kínomban megvettem, hátha csoda történik és beválik a SNACK helyett nasinak.
Arra azonban én se számítottam, ami most a vacsoraosztásnál kiderült :
ez a keverék nem csak külsőleg hasonlít az áhított SNACK-re, hanem az illata is szinte ugyanolyan.
Fogalmam sincs, minek a szaga dominál, de nagyon kellemes illat, én is szívesen szagolgatom.
Hát még a madárkák !!!
Úgy vetették rá magukat első pillanatban, mintha tényleg az imádott SNACK-jüket kapták volna.
Én meg azóta se tértem magamhoz, és el sem akarom hinni, hogy ekkora szerencsénk volt, illetve van.
Úgyhogy Csuvikának tényleg volt ajándék ma bőven, mert ő egy kis haspók,
és borzasztóan örült a tojásos rúdnak is meg ennek az újabb csodanasinak is.
Egyéb ajándékot is kapott bőven, de azok nem olyanok, amiket most rögtön használni tudna,
és megenni sem lehet őket, ami Csuvika felől nézve komoly hibájuk.
Majd meglátod, ha egyszer eljutok odáig, hogy elmeséljem rendesen a kétezredik napot.

Hogy ez mikor lesz, nem tudom.
A szememtől függetlenül is szeretnék már egy olyan napot, amikor a világon semmit nem kell csinálni.
Egy-egy bejegyzés (képekkel, filmekkel együtt) legalább nyolc-tízórás elfoglaltság,
ha rossz passzban vagyok, az is csak munka, nem pedig öröm.
A rohadék időjárás pedig semmit sem tesz annak érdekében, hogy kicsit magamhoz térjek.
Ma délután huszonkét (!!!!!) fokot mutatott a hőmérő a kisszoba erkélyén :
hogy miket mondtam és miket kívántam ennek a megőrült világnak,az legyen az én titkom.
Úgyhogy drukkolj egy kis hidegért, mert ebbe, ami most van, bele fogok dögleni.

El kéne készíteni végre az ünnepi almás tojást a madárkáknak, de mozdulni sincs erőm.
Ünnepelni meg pláne nincs, hisz tele vagyok méreggel és utálattal az egész világ iránt.
De majd ha nem süt végre ez a rohadék nap, észhez térek, ne félj !

druszika 2018.01.31. 20:17:41

Javasoltam a Vendégkönyvben is, hogy csinálj magadnak pár pihenő napot. Azt hiszem,hogy nem ártana kicsit elvonulni és magaddal törődni. Nagyon örülök, hogy Csuvika boldogan falatozott a csemegékből. Ez igazi ünnep volt számára. Nem is vártad ezt a csodát, hogy a Snack helyett találsz másik finomságot, amit szívesen esznek a Madárkák.
Remélem, hogy sikerült szervíroznod az ünnepi almás tojást is. Nem tudom milyen idő jön, de talán nem lesz ilyen meleg.
Tényleg pihenj egy kicsit, biztosan a szemednek is jót tenne.
süti beállítások módosítása