HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Jól drukkoltak Blogocska barátai,
akik további kirepüléseket kívántak Csuvikának :
hatottak a bátorító üzenetek, itt ülök bezárva egész nap.
Még az csak, hogy vásárolni kéne.... (Mert tegnap elblicceltem.)
Mosogatni is kéne, hajat mosni is kéne, pedikűrözni is kéne, reggelizni is kéne -
ám ezek mind olyan tevékenységek, amiket a szobán kívül kellene végeznem,
ráadásul nem is két percig tartanak – én meg nem merem itt hagyni Csuvikát.
*
18_03_06_07.JPG
*
Ugyanis előadta a kis drágám szóról szóra a tegnapelőtti műsorát :
míg én kimentem begózni, Ő Urasága rávette magát az újabb csavargásra,
és mire bejöttem a konyhából, ő már a mászóka közepe táján mászott serényen fölfelé.
*
18_03_06_40b.JPG
*
Megint beletelt jó pár pillanatba, míg elhittem, hogy jól látom, amit látok.
Nem számítottam erre az újabb meglepetésre, pláne nem mindjárt a nap legelején.
Ugyanis még éppen csak levettem róluk az éjszakai takarókat,
nem volt öt perce, hogy kinyitottam a kalitka ajtaját :
ilyenkor mindig kimegyek bagózni, de ők nem szoktak ennyire korán kirepülni.
Vagy legalábbis mostanában nem... mert régebben persze előfordult.
*
18_03_06_20.JPG
*
Úgy terveztem, hogy ama bizonyos bagó után rájuk is csukom az ajtót,
legföljebb Csivikének engedélyezek egy gyors kört a szobában,
nehogy véletlenül fogságba ejtsenek, és ne tudjak menni vásárolni.
Csuvika viszont másképp döntött.
Bizonyára nem találta helyesnek, hogy zuhogó esőben óhajtok mászkálni,
ezért gondoskodott róla, hogy garantáltan megóvjon a bőrig ázástól,
hiszen ha ő kint van, egész biztos nem mehetek sehova.
*
18_03_06_06.JPG
*
Mindenesetre ügyesen megoldotta a kis disznó,
hogy a kirepülését megint ne lássam.
Fogalmam sincs, hogyan jutott el a mászókáig – mint ahogy tegnapelőtt se tudtam.
(A tegnapelőtti napunkat a vendégkönyvben meséltem el.)
Fitten, gyorsan és vidáman igyekezett fölfelé a mászókán,
amikor már visszajöttem a szobába – nyomát se láttam rajta ijedségnek.
Pedig szinte bizonyos, hogy lepottyanás lett a kirepülés vége -
mint ahogy később láttam is őt lezuhanni sa mászóka magasából,
mégpedig a saját hülyeségem következményeképpen.
Illetve mit tudom én.... annyira kiszámíthatatlan egy ilyen kismadár !
*
18_03_06_39a.JPG
*
Nem gondoltam, hogy baj lesz a dologból (hisz akkor nem tettem volna),
de elkövettem azt a hibát,
hogy próbáltam fölhívni Csuvika figyelmét a hidacskára, amit még sose használt,
és ami átvezetné őt a mászókáról a szekrény tetejére.
Csivike pont fönt trillázott az ágain, és Csuvika is oda vágyott, látszott rajta.
Hogy segítsek neki, közelítettem a mutató ujjamat a hidacska felé,
és közben magyaráztam, hogy mire is volna jó az a szép hosszú ág.
*
18_03_06_11.JPG
*
Hozzá sem értem a bothoz vagy a mászókához,
Csuvika pedig a komód felőli oldalon ücsörgött, a kezemtől jó fél méternyire
(vagy talán inkább volt az egy méter is),
mégis megrémült szegénykém, hogy mit akarok tőle, és zutty – lepottyant.
Azóta is átkozom magam, hogy miért kell nekem mindig, mindenbe beleszólni -
de igazában nem nagyon értem, mi volt olyan félelmetes ebben a helyzetben.
Mindenesetre borzasztóan sajnáltam szegény kicsikémet,
és nem győztem kérni a bocsánatot – de hát sokra ment vele.
*
18_03_06_36.JPG
*
Azóta viszont túl vagyunk egy sokkal veszélyesebb mutatványon,
amiből meg nem lett semmi baj, pedig a pánik nagyon is érthető lett volna.
Csivike hazarepült, és Csuvika sírdogálni kezdett a mászókán, hogy jönne ő is.
Nyilván úgy képzelte, ahogy tegnapelőtt volt :  hogy én hazahozom őt mászókástul.
Igen ám – csakhogy a mászóka oda volt kötve a kis híddal a szekrényhez.
Mégpedig jó alaposan, hogy biztonságos legyen :
a millió csomót kikötni nem kétperces munka, és nem lehet észrevétlenül csinálni.
Mit fog szólni hozzá Csuvika, aki ugyebár attól is lepottyant,
hogy az ujjamat csak közelítettem a kis hídhoz ?
Megint le fog pottyanni szegénykém...
De akkor is le fog pottyanni, ha nem szerelem le a hidacskát,
és hagyom, hogy segítség nélkül próbáljon hazajutni a kalitkába.
Vagyis nincs jó megoldás.
Megint átkoztam a hülye fejemet, hogy minek is raktam föl a hidat.
*
18_03_06_32a.JPG
*
De azért mégiscsak megpróbálkoztam a leszereléssel.
Közben Csivike is visszajött a mászókára : gondoltam, mellette bátrabb lesz Csuvika.
Így is lett.
Megvártam, míg a lehető legtávolabbi ponton parkol le Hős Vitézem,
aztán kezdtem nekik magyarázni, hogy mit fogok most csinálni és miért.
Végig szóval tartottam őket,
míg próbáltam a lehető legkevesebb mozdulattal kikötni a csomókat,
és leszedni a botocskát, lehetőleg a mászóka mozdítása nélkül.
Egyáltalán mem hittem, hogy sikerül, biztos voltam az újabb lepottyanásban.
De tévedtem – hála Istennek meg Csivikének.
Nem ijedt meg, nem repült el egyik madárkám sem, a hidat szerencsésen levettem.
Most már tehát mozdítható ismét a mászóka – viszont hazajönni nem akar senki.
Illetve szegény Csuvicsek alighanem akarna,
de Csivike nem mozdul, így aztán kitart mellette ő is, pedig már biztosan éhes.
*
18_03_06_17.JPG
*
Nekem meg megint elszállt egy napom a semmibe.
Nem bánom – de azért kissé már nyugtalanít, hogy mennyi dolgom volna.
Holnap sajnos rabosítva lesznek a madárkák, nem jöhetnek ki egyáltalán,
mert még egy ilyen áristomos napot nem engedhetek meg magamnak.
Megszakad a szívem értük – de hát pillanatnyilag az a helyzet,
hogy vagy ők raboskodnak miattam, vagy én, őmiattuk.
Holnap kénytelenek lesznek az előbbi esetet gyakorolni, mert muszáj vásárolnom.
*
18_03_06_16.JPG
*

*
*
(2018)
*
*





2 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

druszika 2018.03.06. 20:16:17

Hűha, nagyon hosszú ideig kint voltak a Madárkák a mászókán. Olvastam a Vendégkönyvben, hogy nemrég tértek vissza a kalitkába. Ez a mai raboskodásod nagyon váratlanul történt, sajnállak érte, de mindenképpen jó hír. Nem is tudom elképzelni, hogy az a kicsi madár felmászik a létrán olyan magasra. Hihetetlen akaraterő van benne. Hát igen, ha holnap el kell menned, akkor nem is szabad kinyitnod a kalitkát, mert megint fogságba ejtenek. Egyre jobban rákapnak újra a mászókán ücsörgésre. Lehet, hogy Cincike jelenléte miatt szoktak le róla, és mostanra tudatosult bennük, hogy már nincs veszély. Úgy néz ki, hogy be kell vezetned valamilyen raboskodási menetrendet. Egyik nap Te, másik nap a Madárkák. Nem hiszem hogy megártana nekik egy kis pihenés, hiszen eddig önként vállalták, hogy hónapokig ki sem dugták a csőrüket. Amikor hazaérsz, kinyitod a kalitka ajtaját és kijöhetnek, ha nem is egész napra, de egy kis időre. /Hacsak nem sértődnek meg a bezárás miatt/
Szegény kis Csuvika, szerencse, hogy nem történt baja a leeséskor, és hogy nem ijedt meg újra a híd leszerelésekor. Aranyosak lehettek, ahogyan Csivike bátorította a hős kis vitézt. Annak ellenére, hogy néha megijed, nagy hőstettet visz véghez az utóbbi napok kirándulásaival.
Nem hitted volna, hogy még valaha a mászókán udvarlást tudod videózni.
Holnapra jó vásárlást és ügyintézést kívánok. /Erről jut eszembe: megint érvényesíttetnünk kell a Telenor kártyás fizetést./
Aludjatok jól a mozgalmas nap után.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2018.03.07. 18:22:11

@druszika: Drága Drusza - csúnyán elcsúsztam az idővel,
Dáginak leírtam a vendégkönyvben, hogy miért - nézd meg !

Nem hinném, hogy Cincike emléke gátolta volna a madárkákat a kirepülésben.
Inkább a közelgő tavasznak meg a csodalötyiknek tudom be a váratlan föléledésüket.
Ma sajnos nem volt módjuk viháncolni, hisz egész nap raboskodtak.
Most már kijöhetnének, vagy másfél órája nyitva az ajtó - de hiába.
Sajnos csivikém így működik : ha reggel nem jöhet ki, totális elkeseredésbe zuhan,
és délután már hiába kapja meg a lehetőséget, általában nem él vele.
Borzasztóan sajnálom szegénykémet, de hát nem ülhetek mindig itthon (bár nem volna ellenemre).
Úgyhogy a mai nap az ördögé, megszenvedték szegénykéim nagyon a csavargásomat.
Reggel volt olyan veszekedés, később meg sírás-rívás, hogy a szívem szakadt belé.
De hát mit csináljak.... néha muszáj vásárolni, másképp éhen döglünk.

Rohanok etetni - már régen kellett volna.
Teljesen szét vagyok esve, szétfolyik az idő a kezem közt - rohadék melegfront !
Legszívesebben lefeküdnék aludni, és novemberig föl se ébrednék.
De azért puszilunk mind a hárman.

Inkább a vendégkönyvbe írj, mert itt szinte semmit se látok.
Igaz, hogy már ott se sokat.
süti beállítások módosítása