HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
15_02_16_013.JPGImádott (és alig elkényeztetett) csöppnyi boszorkányom szó szerint értette a közlést, mely szerint övé a csaknem kilónyi PRESTIGE köles, amit itthon létének ezredik napjára kapott – márpedig ha az övé, akkor nyilván azt csinál vele, amit akar, elvégre ettől tulajdon a tulajdon. Mivel én nem egészen úgy képzeltem a dolgot, mint ahogyan ő, kis híján sírva fakadtam (a röhögéstől), amikor észleltem a Valentin-nap délelőttjén, mit művelt a méregdrága köles egy fürtjével a boldog tulajdonos.
 
Ez épp egy szép hosszú, egészben fölrakott fürt volt. Sajnos az a baj az egyébként minden szempontból kiváló PRESTIGE kölessel, hogy nekünk pont nem jó a mérete : egészben való kínáláshoz fölöslegesen hosszúak a fürtök, kettévágva meg már éjszakai kölesnek is nagyon rövidek. Az mindenesetre egy teljes fürt volt, ami Csivikémnek eszébe juttatta, milyen rég nem játszott már kölesgyilkolósat. Talán mert nem volt elég drága hozzá a régi kölesünk. Sokkal érdemesebb olyan kölest gyilkolni, ami sokba került, mert akkor a Mami nem csak a szeméthegyek miatt óbégat, hanem még a kukába vándorolt pénzét is fölhánytorgatja.
 
15_02_16_129.JPGPedig nem is hánytorgattam föl semmit : úgy találtam, hogy a Valentin-nap reggelén igenis kijár Banyácskámnak ennyi kis extra ajándék, hogy kedvére szétdobálhassa a köleske apró fürtjeit. Sikerrel megörökítettem a rombolás eredményét a kalitka fenekén, sőt még olyan képet is sikerült lőnöm, ahol együtt látható a Mester és a műve – az pedig meg se fordult a fejemben, hogy lesz majd még ennél nagyobb szerencsém is, meg tudom mutatni a blogban magát a rombolást. Pedig így alakult. Másnap estére Csivikémet annyira elkapta a munkaláz és a dobálás öröme, hogy nem bánta a filmezést, lazán hagyta magát megörökíteni, hiába adott Csuvika vészjeleket a szekrény tetejéről, hogy vigyázzon, mert vakuveszély van.
*

 
Itt az ideje tehát, hogy mozizzatok egy kicsit – úgyis nagyon régen mutattam filmeket a madárkáimról. Most viszont dolgoztattam egy kicsit a filmezős gépecskémet, ha már így eszembe jutott : Csuvikáról is lőttem két aranyos filmet, mert éppen adódott rá alkalom. Az egyiken kölest majszol : nincs benne semmi különleges, csak olyan édesen lakmározik.
*

 
A másik filmecskén a Valentin-napi tojásos rudat pusztítja Ő Urasága :
*

 
Csivikéről ma délelőtt is született egy rövid filmecske, amint éppen újabb darabkát rág le a mászóka legmagasabb ágából – ám ezt már nem teszem be ide, mert attól tartok, túl sok lesz a videó : akit érdekel, megnézheti az INDÁ-n, az alábbi linken. Sajnos nem egy csúcsvideó, mivel teljesen alkalmatlan fényviszonyok között készült, kislámpák mellett.
*

Így fogy el a mászóka

Amúgy idebent semmi újság – azon kívül, hogy Csuvika alighanem tavaszt érez, és ettől még a szokásosnál is sokkal bolondabb szegénykém. Az állandó ordítozásától alighanem megőrülnek lassan a szegény szomszédok (velem együtt), drága kicsi tündérkém pedig beletörődött, hogy újabban éhesen kell aludni mennie, mert zakkant lovagja egyszerűen nem engedi vacsorázni, evés helyett is csak udvarol és erőszakoskodik, fáradhatatlanul.
 
15_02_18_009.JPGEnnél nagyobb baj, hogy az erkélyen hasonló a helyzet : Tubiapu tavaszt érez, és alighanem fészkelni készül. Februárban !!! Én meg majd temethetem a megfagyott kisgalambokat, ha komolyan gondolja. A szívem szakadt meg ma délben szegény kis éhes kosztosaimért : idáig eltüntették békével mindennap az ebédjüket pár perc alatt, ma meg hiába szórtam nekik a szokásosnál jóval több eleséget, még egy óra múlva is ott díszelgett érintetlenül az egész, mert Tubiapu ott járkált peckesen a korláton, és dúlva-fúlva elzavart mindenkit, aki netalán közelíteni merészelt. Egyedül állta a sarat vagy harminc ellenséggel szemben, sikeresen.
 
cinkek_15_02_18_kicsi_jav.jpgHa úgy vesszük, Tubiapu egy hős – ám én kicsit se bírtam díjazni a teljesítményét, mert pont a legrosszabbkor jött rá a harcolhatnék. Ugyanis tegnap iszonyatos kalapálás, túrás-fúrás volt a közvetlenül mellettem lévő, szomszéd erkélyen, és emiatt a galambocskák nem tudtak ebédelni, hiába szórtam ki nekik a szokásos ellátmányukat, egy csöndesebb pillanatban. Majd’ belepusztultam délután, amikor mentem vásárolni, hogy szerencsétlen madárkáim lent vártak a kapu előtt, mint tavaly ilyenkor, én meg nem tudtam adni nekik semmit, hisz az utcán már hónapok óta nem etetek. De tegnapig nem is lett volna kit, hisz a galambkák hamar megtanulták, hogy nem ott és nem akkor kapják az ebédet, sose vártak a kapu előtt, mióta az erkélyre szoktattam őket. Most meg ott voltak, és csalódniuk kellett bennem. Még este is betege voltam, hogy biztos sokan éhen maradtak – bár persze addigra már eltűnt az erkélyről az eleség. Csak hát aki nem vette észre időben, hogy mikor szűnt meg a kopácsolás, az nyilván lemaradt a lakomáról. Ezért is raktam ki ma kicsit több magocskát a szokottnál – erre ma meg Tubiapu miatt nem tudtak enni szegények.
*
Hogy aztán mi lesz itt a nyáron, amikor majd (állítólag) beszüntetem a galamb-éttermet, abba egyelőre még bele se szeretnék gondolni.
*
*
15_02_16_138.JPG
*
*
*
(2015)
Ennyiszer néztétek ezt a bejegyzést :
*
*
*





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása