HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Gyönyörűen kezdődött az idei karácsony,
aztán gyönyörűen is folytatódott – a vége meg még annál is gyönyörűbb lett.
(Remélem, nem kiabálom el, mert egy kicsi még hátravan belőle :
karácsony másnapjának délutánján kezdem a mesét.)
*
16_12_25_39.JPG
 
A szenteste reggelén fehéren fogadott az udvar, amikor kinéztem az ablakon.
Egyáltalán nem ígértek havat az időjósok, nem számítottam rá,
megint alig hittem el, hogy jól látom, amit látok.
Nem volt igazi hó, és pár óra múlva nem is maradt belőle semmi -
de azért mégiscsak megmutatta magát,
és némi jóindulattal lehetett azt mondani, hogy akkor idén fehér lett a karácsony.
Igazában nem lett fehér, csak a reggele, de ahhoz pont elég volt,
hogy jól induljon a nap, és fölébredjen bennem a karácsonyi hangulat.
 
Ahhoz sajnos nem volt elég a havacska,
hogy a madárkáknak kedvük támadjon kirepülni,
de kirepülés nélkül is akadt elég öröme a Jézuska napjának.
*
16_12_25_63.JPG
 
Karácsonyra nagyjából ugyanazt kapták a picinyeim, amit Mikulásra :
lefényképeztem ugyan az ajándékos zacskójukat a karácsonyfa alatt,
de nem hiszem, hogy túl sok látszana majd belőle.
PRESTIGE fürtös köles, PRESTIGE SNACK (a kedvenc nasi),
tojásos rúd és egy új rácsos labda díszeleg a zacskóban,
mellette pedig (az legalább látható) egy tükrös virág,
mert a jelenleginek az egyik levelét már csak az imádság tartja,
lassan alighanem megadja magát Csivike nagy feneke alatt.
*
16_12_26_128.JPG
 
A fa alá tehető ajándékokon kívül meghozta a Jézuska az alma-karácsonyfákat,
és persze almás tojást is készítettem estére, ünnepi vacsorának.
*
16_12_25_109.JPG
*
almas_tojas_16_12_26.jpg
 
Késő délután kezdtük bontogatni az ajándékokat : elsőként a tojásos rudat,
aminek a mikulási elődje még fönt lifegett a helyén, de már majdnem üresen.
Magát a cserét némi rosszallással fogadták a madárkák,
ám utána annál nagyobb örömmel vetették magukat az új rudacskára.
*
16_12_25_208.JPG
 
Csodálatosképpen most az alma-karácsonyfáknak is nagyon örültek
(ez nincs mindig így), csipegették rendesen mind a ketten az ágait.
*
16_12_25_108.JPG
 
Ellenben az almás tojás ezúttal nem volt akkora siker, mint szokott lenni.
A képek ugyan nem ezt mutatják, de valójában alig ették az én kis falánkjaim.
Pedig az almás tojás a verhetetlen kedvencük, de most valamiért nem ízlett nekik.
*
16_12_25_160.JPG
*
16_12_25_149.JPG
 
Az imádott nasiból még bőven tart a mikulási adag, az újat föl se bontottuk.
A rácsos labdácskát viszont igen, és be is akasztottam a régi helyére,
miután kellőképpen átszereltem, hogy használható legyen.
Szegény Banyácskám épp hogy csak meg nem siratta a régit...
Kettőjük közül ő a rácsos labda lelkesebb rajongója,
és nagyon zokon vette, hogy most másikat kap a megszokott helyett.
Azóta már megbarátkozott vele, de órákig hozzá sem akart nyúlni az újhoz.
*
16_12_25_178.JPG
 
Este a fürtös köles megint csak nagy siker lett,
pedig azt is nagyon szeretik, amit egyébként kapnak, amikor nincs ünnep.
-
16_12_25_191.JPG
 
Csivi Mester különösen örült az új köleskének,
mert ezen valahogy jobban el vannak különülve az apró kis fürtök, mint a másikon,
és pompásan lehet evés helyett gyilkolni és szanaszét dobálni őket.
A méregdrága PRESTIGE kölest !
De hát Istenkém... azért van az ajándék, hogy a célszemély örüljön neki.
Ha Csivike a szétdobálásnak örül, hát dobálja szét !
Dobálta is tegnap a drágám, időt és fáradságot nem kímélve -
de azt hiszem, erről nem csináltam képeket, mert épp mással voltam elfoglalva.
*
16_12_25_194.JPG
 
Ha kirepülés nem is volt egész nap, mégis nagyon szép lett a karácsony esténk.
A madárkák el voltak foglalva az alma-karácsonyfákkal meg a tojásos rúddal,
én pedig a boldognál is boldogabb voltam attól,
hogy Blogocska legkedvesebb barátai mind itt voltak velünk,
egész este jöttek-mentek a kommentek és a levelek.
Köszönöm mindenkinek, akit illet.
Nem is tudom, mikor volt ilyen szép karácsonyunk.
*
16_12_25_135.JPG
 
Akárhogy számolom : Csivikével és Csuvikával ez már az ötödik.
Olyan hihetetlen ! Hisz ők nekem még mindig “új” madárkák...
Még mindig úgy érzem, hogy Csipikével és Csupikával sokkal tovább éltem együtt -
pedig velük is csak hat karácsonyt értünk meg.
Csivikéékkel meg már ötöt.... Lassan utolérik a másik kettőt... Remélem.
*
cspicsupi_16_12_26.jpg
 
A tegnapi nap madár-szempontból érdektelen volt :
mivel délelőtt nem repültek ki a picinyeim,
egy hirtelen ötlettel vendéget hívtam délutánra.
Be ugyan nem csuktam a kalitka ajtaját, de pontosan tudtam,
hogy a számukra idegen szárnyatlan jelenlétében úgyse jönnek ki.
Nem is jöttek – mire meg a vendég elment, már vacsoraidőben voltunk.
Régebben röpködtek ugyan akár késő este is,
de mióta gondjaik vannak a repüléssel, már az is nagy szó, ha délelőtt kijönnek.
*
16_12_25_104.JPG
 
Ha Csivike tudna beszélni emberül, már mondaná is a magáét,
hogy micsoda butaságokat írok, hogy merem így rágalmazni őt.
Még hogy gondjai ! Kinek vannak gondjai a repüléssel ?!
Mert hogy neki nincsenek, az biztos !
Hát ki röpködött ma oda-vissza a kalitka és a mászóka között, ha nem ő ?
Hisz kirepült legalább hatszor, már maga se számolta !
Erre mondom én, hogy gondjai vannak a repüléssel ?!
*
16_12_26_024.JPG
 
És valóban : ma megismétlődött a karácsony előtti csoda.
Sőt nem csak ismétlődött, hanem fokozódott,
mert nem csak Csivike cikázott számtalanszor keresztül a szobán,
hanem Csuvika is kirepült, délelőtt is meg délután is, minden baj nélkül.
 
Első körben ugyan a kötélhágcsóján érkezett haza, mint mostanság legtöbbször,
de a második kiruccanásánál még csak erre sem volt szüksége,
mert sikerült a mászókáról a kalitka alatti tálcára repülnie.
Onnan meg már olyan gyakorlottan ugrik föl az ajtóba (létra nélkül),
mintha világéletében a tálcáról közelítette volna meg a bejáratot.
*
maszcsuvi_16_12_26.jpg
 
Erre aztán már végképp nem is tudom, mit mondjak.
Nagyon elkényeztet engem a Jézuska az idén - csak el ne kiabáljam !
Hogy Csuvika egy nap kétszer is kirepüljön....
ez már annyira szép, hogy komolyan el se merem hinni.
Csak kapkodom a fejem, hogy ébren vagyok vagy álmodom.
De hát nem álmodom, mert álomképeket nem tudnék betenni ide, a blogba.
*
16_12_26_027.JPG
 
És persze Csivikéről se feledkezzünk meg,
hisz az sem akármilyen öröm, hogy ő tényleg teljesen normálisan röpköd,
bő másfél hónapnyi raboskodás és egy november végi, kudarcos próbálkozás után.
Hogy nála mi okozta a bajt (a függönycserén kívül), azt aztán végképp nem tudom.
De akármi is volt a gondja, úgy tűnik, hogy már megoldódott.
A Jézuska visszahozta neki a régi önmagát, nekem pedig a régi Csivikémet.
*
16_12_26_056.JPG
 
Mi ez, ha nem karácsonyi csoda ?
Hol van az az ajándék, ami ennél többet érne ?
Hol van az a vagyon, amennyiért meg lehetne venni a madárkák röpködős kedvét ?
 
Ember nincs a Földön, aki szebb ajándékokat kapott erre a karácsonyra, mint én !
Szentestén Blogocska barátainak figyelmét és ünnepi köszöntéseit,
előtte és utána pedig a madárkáim váratlan föléledését.
Mit kívánhatnék MÉG ? A világon semmit.
Ez is jóval több, mint amit reméltem.
*
*
Lefilmeztem nektek a karácsonyfámat, mert fényképeken nem mutat.
Igaz, hogy így se - de talán egy fokkal jobb.
*

 
 
 
(2016)

 

*





17 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi701 2016.12.27. 21:50:02

Kedves Ági néni!

De örülök, hogy ilyen csodálatos volt a karácsonyotok!

A kis drágáid mennyi mindent kaptak! Az egyik közeli fotón, ahol Csivike és Csuvika falatoznak, határozottan nevetni látom őket, nagyon édesek. A többi képen is, ahol nasiznak, mosoly van az arcukon.

Csivi pipi és Csuvi Lovag megint kirepült! Veletek örülök a jó hírnek, ez tényleg csodálatos! Csak így tovább Csivike és Csuvika!

Nagyon szép lett a karácsonyfád! Ezen a videón tényleg sokkal jobban látni, hogy milyen, főleg a közeli felvételeken. Nagyon szépen lett feldíszítve, nem csodálom, hogy sokáig is tartott a díszítés, ahogy az egyik előző mesédben írtad.

Örülök, hogy én is hozzájárulhattam egy kicsit ahhoz, hogy ilyen boldog karácsonyod legyen. Azt kívánom Neked, hogy minden karácsonyod legalább ilyen boldogan teljen, mint ez a mostani.

Jóéjszakát Neked és a kis drágáidnak!
Ildi

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2016.12.28. 01:17:55

@Ildi701: Ugye, Ildikém ?
Azon a legfölső tojásos képen Csivike szerintem röhög. :-))
És valóban : a jó falatokra mindig vigyorognak. Pedig a madárnak állítólag nincs mimikája.

Nem kicsit járultál hozzá a karácsonyesténk szépségéhez.
Mindnyájatok jelenléte nagyon is sokat jelentett, és hatalmasan örültem nektek.
Mindig örülök, de karácsonykor különösen. Hálás is vagyok érte mindegyikőtöknek.
Hús-vér emberek társaságát én már nemigen igénylem, de a virtuális barátok nagyon fontosak.
Nekem pont ilyen az ideális karácsony : csak a madárkák legyenek velem valóságosan,
de a blogban meg levelekben, képeslapokban legyenek itt a szárnyatlanok is.
Nem is nagyon hittem benne, hogy egyszer ez így összejön, de mindig is erre vágytam, évek óta.
Ha lesz még következő karácsonyom, azt is ilyennek szeretném. :-))

Ennek az ideinek a boldogságához persze a madárkák is hozzátették a magukét -
és képzeld el, hogy még mindig nincs vége, még mindig tart a csoda.
Ma is kirepültek mindketten a kis drágáim :
Csuvika csak egyszer, de Csivike gyakorlatilag egész nap kint volt.
Valamikor este fél kilenckor repült ki utoljára. :-))
Ő tisztára olyan, mint fénykorában volt :
be nem áll a csőre, fúr-farag-rombol, és teljesen normálisan, boldogan röpköd.
Hogy negyvennégy napig miért nem tette, és mitől volt szinte búskomor, az az ő titka.
A körülményekben nem változott a világon semmi, november eleje óta, mióta nem repült.
Kivéve ugye a fenti képeken látható, félelmetes függönyt...
De hát élete első három évében Csivike nem is látott más függönyt, csak ezt !
Akkor sose jutott eszébe, hogy félni kellene tőle. :-))

A karácsonyfát boldogan nézegetjük minden este :
vacsoraosztáskor fölkapcsolom az égőcskéit, és lefekvésig úgy is marad.
Érdekes módon most nem félek tőle. Nincs is mitől, de már tavaly se volt, mégis féltem. :-))
Soha nem égtek nálam órákon át, folyamatosan a karácsonyfa fényecskéi.
Pedig már tavaly is elemesek voltak, abszolút veszélytelenek.
Úgy látszik, én is javultam valamicskét erre a karácsonyra, nem csak a madárkák. :-))

Nálatok bírja még a tuja ?
Itt most iszonyú szél van - Isten ments, hogy felétek is ilyen legyen !
Szegény tujáról biztos letépné a gyönyörű dekorációt...

Ildi701 2016.12.29. 20:16:29

Kedves Ági néni!

A kis drágáidhoz a Vendégkönyvben szólok hozzá.

Hallottam, hogy Pesten milyen erős szél volt. Itt nem, úgyhogy a tuja díszítésével sincs semmi baj. Tényleg nagyon szép este, amikor kigyúlnak rajta a fények. De ma este megint sötét maradt, mivel lemerült benne a ceruzaelem. Tölthető elemet használunk, ez egyébként tovább is bírja, de még így is csak 2 napig világít. Napelem is van rajta, ez érzékeli, ha beesteledik, és ekkor kezd el világítani az égő. Nem tudom, miért nem a napelem adja az áramot, de lehet, hogy nem termelne elég energiát hozzá, nem tudom. Holnap kicserélem az elemet egy feltöltöttre.

Jóéjszakát Neked és a kis drágáidnak!
Ildi

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2016.12.30. 00:35:02

@Ildi701: Ceruzaelemmel működik a tuja világítása ?
De hát hány füzér van rajta ?
Én ceruzaelemesből még csak tíz- és húszdarabosat láttam.

Ne is mondd az elemet !
Képzeld, milyen vicces dolog történt nálunk :
a SPAR saját márkás ceruzaelemeivel fényképeztem végig az egész karácsonyt !
(Első nap 237 kép, második nap 142, ha jól emlékszem.)
Ebből az elemből négy darab háromszáz forint,
és ráadásul nem is újak voltak, hanem olyanok, amiket már tavaly használtam az égőkhöz. :-))
Ilyen a világon nincs !
Feltűnt már máskor is, hogy a SPAR-nak egész jók az elemei - na de hogy ennyire ?!

Mindez pedig úgy történt, hogy kiszenvedett az okos kis töltőm,
újabban már nem akarta etetni az elemeket, pár perc után kikapcsolt.
Borzasztóan sajnáltam, de hát örökké nem tarthat, szolgált hat évet, elég intenzíven.
Így a Jézuska kénytelen volt hozni nekem új töltőt, a hozzá tartozó elemekkel -
ám azokat nem akartam használni addig, míg el nem jön a karácsony.
A régi elemek közül meg már egy se működött, mert ugye nem volt mivel megetetni őket.
Ezért kaptam elő kínomban két közönséges kis SPAR ceruzaelemet (ráadásul használtat),
egy vagy két nappal karácsony előtt, hogy jó lesz az ideiglenesen, a kedvenc gépembe.
De igazában magam se gondoltam, hogy tényleg jó lesz,
mert még sose használtam fényképezőgépet közönséges ceruzaelemmel.
Pedig jó lett, sőt túl jó : el is felejtettem, hogy mivel működik szegény gép,
és vidáman végigfényképeztem vele a szenteste napját meg a következőt. :-))
Csak mikor kimúlt a két kis elem, akkor kaptam a fejemhez, hogy Úristen, ez SPAR-os !
Hát így jártunk.... Százötven forintból született egy kazal karácsonyi kép.
Sőt még annyiból se, mert mondom : ezek nem is új elemek voltak. :-))

A karácsonyfám égői is mind a tavalyi (már tavaly is használt) elemekkel mennek,
noha természetesen idén is vettem egy csomót.
Naponta körülbelül hat órát égnek a fényecskék, de az elemek még remekül bírják.
Öt füzér van a fán (két húszdarabos és három tízes), az tíz darab elem.
Dög nehéz tőlük a karcsú kis karácsonyfám. :-))

Nem sajnálod a tölthető elemeket égőkre pocsékolni ?
És nem félsz, hogy a kinti hideg megárt az aksiknak ?
Szerintem jövőre nyugodtan próbáld ki a teljesen közönséges ceruzaelemet,
mert nálam kiválóan működik, a legolcsóbb fajta.
Nem tudom, hol laksz, de ha év közben jársz valahol, ahol van SPAR üzlet,
vegyél pár csomaggal az ő saját márkás elemeikből !
Megteheted bátran, mert jó hosszú a szavatosságuk.
Nekem a tavalyiak 2019-ig, az ideiek 2021-ig jók.
Szerintem kár az aksikat a hidegben gyötörni,
mikor a legolcsóbb elemmel is működnek az égők.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2016.12.30. 00:55:38

*
*
*

*
Most
akkor írok
ide nektek egy
komment-karácsonyfát.
De
mi legyen
hozzá a szöveg?
Valamivel csak ki kellene
tölteni szegény fának a pocakját!
Kár,
hogy csak
most jutott eszembe.
Sajnos már elmúlt a karácsony,
így nem annyira jó ez a gyermeteg poén,
mint amilyen pár nappal ezelőtt még lehetett volna.
De
azért
helyes
fácska,
neeeem?

Na jó..... Megyek aludni. :-))

Ildi701 2016.12.31. 00:23:21

Kedves Ági néni!

Nagyon ötletes ez a kis komment-karácsonyfa! Nagyon ügyin "megrajzoltad".

A tuján mindössze egy füzér van, és egy elem kell hozzá.
Köszi szépen az infot a Spar ceruzaelemről, ki fogjuk próbálni mi is.

Jóéjszakát Neked és a kis drágáidnak!
Ildi

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2016.12.31. 00:44:29

@Ildi701: Egy füzér ez a millió égő ???
Hát hány darabos ? Létezik elemesben ilyen hosszú égősor ?
És egyetlen elemmel működik ? Ilyet még nem is hallottam ! Mindig tanul az ember... :-))

Akkor persze elhiszem, hogy zabálják az égők azt az egyetlen kis elemet.
Nálam a tízdarabos füzéreket is két elem működteti. Úgy nyilván könnyebb sokáig tartani. :-))

Klári Bodó 2016.12.31. 11:58:49

Szia! Ez a betű-karácsonyfa elkisér jövő ilyenkorig (ha még élek), annyira tetszik. Most boldog új esztendőt és a legjobb egészséget kívánom szárnyasoknak és szárnyatlanoknak egyaránt.
K.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2016.12.31. 12:11:32

@Klári Bodó: Köszönöm, Klárikám !
(De jó, hogy itt vagy ! :-))

Jövőre majd jobbat kaptok (szintén, ha még élek, és ha még látok is),
mert már rájöttem, hogy mit kellett volna másképp csinálni.
Ezt már nagyon álmosan kreáltam, szegénykét, egy hirtelen ötlettel. :-))

Mi is kívánunk neked nagyon boldog új évet - és ha lesz mit, majd küldünk is.
Egyelőre még se újévi képeslap, se ötletem hozzá.
Süt a nap, nem vagyok formában. :-))

Klári Bodó 2016.12.31. 18:03:13

Ági, mindig olvaslak. Ha tudsz valamit Andreáról, írj mélt.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2016.12.31. 18:09:14

@Klári Bodó: Akkor miért nem szólalsz meg soha, Klárikám ???
Inkább szidjál, vagy gúnyolj, vagy nevess ki - csak ne hallgass !
Ha rendszeresen olvasol, valami közöd biztos van hozzánk...

Jaj, Klárikám.... semmit se tudok Andiról.
Bíztam benne, hogy te igen..... :-((

Ildi701 2016.12.31. 20:20:35

@csivicsuvi: Kedves Ági néni!

Nem tudom, hány égő, most így ránézésre legalább 40 égő van a füzéren. Ma kicseréltem megint az elemet, de nem gondoltuk, hogy majd kétnaponta elemet kell cserélni benne. Jövőre kipróbáljuk amit ajánlottál, a Spar saját ceruzaelemeit, azzal biztos tovább fog világítani.

Jóéjszakát Neked és a kis drágáidnak!
Ildi

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.01.01. 00:37:17

@Klári Bodó: Ajánlom figyelmedbe a vendégkönyvet is, Klárikám.
Nálunk inkább ott zajlik az élet. Nagyon jó kis társaság van itt, majd meglátod.
És boldogan befogadunk bárkit a blogos családba, aki jó szívvel közelít. :-))

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.01.01. 00:42:33

@Ildi701: Azért ennyi égőhöz ne várj csodát egyetlen árva kis elemtől,
még akkor se, ha SPAR-os. :-))
Nem is értem, hogy tud működni egy szál elemmel ilyen rengeteg égő.

BŰÉK ! Már 2017 van ! :-))

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.01.01. 00:46:00

Sajnos BŰÉK lett a BÚÉK az előbbi kommentemben, Ildikém -
de emiatt már nem törlöm ki az egészet. :-))

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.01.01. 02:38:35

@Klári Bodó: (Már följebb is van egy válaszom neked, Klárikám.)
Küldtem levelet egy FREEMAIL-es címedre - nem tudom, az él-e még.
Ha nem kapod meg, értesíts (és adj más címet, levélben) !
süti beállítások módosítása