HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Az este megsajnáltam Csivikémet,
aki már borzasztó bánatos volt az egész heti raboskodástól,
mert a héten úgy jött ki a lépés, hogy szinte mindennap mennem kellett valahova.
(Egyetlen kivétel a csütörtök volt, de akkor persze nem akart röpködni senki.)
*
17_07_15_043.JPG
 
Hogy kicsit jobb kedvre derítsem Őnagyságát,
kötöztem új spárgát az egyik középső ülőbotra, ami az ő kedvenc munkahelye.
Mindig is spárgával volt rögzítve az a botocska, de most pár napja már nem,
mert a régi madzag végképp megadta magát Csivike szorgos csőrének,
csupa szösz volt az egész, ami Banyácskám szempontjából sem egészséges,
a hangyákat tekintve meg pláne nem, mert nekik pompás kis búvóhely.
Ha jól látom (csak el ne kiabáljam), nem a magokra vevők a hangyák,
hanem a vízre – az itató pedig pont ott van Csivi kedvenc spárgája mellett.
Vagyis az agyoncincált madzagot pár napja leszereltem,
és hamarjában csak egy kölescsipeszt raktam a helyére, hogy leszorítsa a botot.
Csivikémet pedig a legsötétebb kétségbeesésbe kergettem ez által,
hisz nem elég, hogy sokat volt bezárva, még munkát se talált magának a börtönben.
*
17_07_15_038.JPG
 *
17_07_15_032.JPG
*
Tegnap aztán megembereltem magam végre, és este pótoltam a hiányokat.
Kapott új spárgát nem csak a szóban forgó ülőbot, hanem Csuvika létrája is,
mert az sem igen menekülhet a valamit folyton romboló csőröcskéktől.
Az első ijedség után (hogy mit keres a kezem a kalitkában)
hamar megértették, hogy miben mesterkedem (magyaráztam is nekik végig),
és Boszikám ismét ámulatba ejtett a hatalmas eszével,
mert talán két perc se telt el a kötözgetés befejezése után,
és ő már ott rágta a vadi új madzagot, mint aki biztos benne, hogy az az övé.
Sőt !
Volt egy tündéri pillanat (inkább pár perc), amikor Csuvika is csatasorba állt,
és ő meg a saját kis létráján kezdte gyilkolni a szintén új spárgát.
Erről sajnos nem maradt dokument, mert még nagyon az elején történt,
és én nem akartam elriasztani őket a fényképezéssel az új játéktól.
Később meg már Csuvika átigazolt a fürtös köleshez,
mert az mégiscsak finomabb, mint a spárga.
*
17_07_15_058.JPG
* 
Csivike örömének egyébként legfényesebb bizonyítéka a rengeteg kép és a videó,
amit lőttem róla munkálkodás közben, hisz eléggé utálja a fényképezkedést,
nagyon elfoglaltnak és elvarázsoltnak kell lennie ahhoz,
hogy még a vakuveszély se tántorítsa el az éppen aktuális feladatától.
Pedig a körülmények távolról sem voltak ideálisak :
valami embernek indult állatok buliztak itt az udvarban,
kora estétől éjjel fél kettőig ment az iszonyatos dajdaj és üvöltözés.
Kicsit talán hallatszik is a háttérzaj a filmecskén,
bár Csuvika ott van tíz centire a masinámtól, így az ő szövege a hangosabb.
*

 
Kaptok aztán még egy filmecskét (Csuvi-rajongók örömére).
mert a keddi napot külön el kell mesélnem,
annyira édesek voltak az én (időnként) szófogadó picikéim.
*
17_07_15_017.JPG
 
A hétfői raboskodás miatt borzasztóan sajnáltam őket,
hisz muszáj volt már reggeltől csukva hagynom a kalitka ajtaját,
nem kockáztathattam, hogy ne tudjak időben elindulni a fogászatra.
Utána még vásárolni is mentem, úgy délután négyig be voltak zárva szegénykéim.
Tudtam, hogy szerdán se lesz jobb dolguk, mert a könyvtár is kötelező program.
Kedden is lett volna csavarognivalóm, de a madárkákra bíztam a döntést,
mert a szívem szakadt meg értük, hogy folyton csak raboskodnak.
Ki is repültek már negyed tízkor (kivételesen korán ébredtünk),
én meg csak vártam, hogy mi sül ki ebből, a nap további részét illetően.
*
17_07_15_016.JPG
 
Ami történt, azt alig akartam elhinni : délre szépen hazavonultak,
nemhogy erőszak, de minden kérés és könyörgés nélkül,
mint akik tudják és méltányolják, hogy nekem még más dolgom is van.
A filmecske 11:56-kor készült : délre boldogan rájuk csukhattam az ajtót.
*

 
Kijönni sajnos nem jöttek ki azóta sem : Csivi se sokat, Csuvika meg egyáltalán.
Nem túl jó idáig a hónap mérlege : hetedikén és tizenegyedikén repült ki Csuvika,
meg volt még elsején egy suta kis próbálkozása, amikor azonnal vissza is mászott.
*
17_07_15_039.JPG
 
Ami pedig a szereléseket illeti : igyekszem nem lemaradni Csivike mögött,
és szükség esetén (ha nagyon muszáj) én is megteszem, ami tőlem telik.
Ahogy már a vendégkönyvben talán említettem,
pár napja rendbe hoztam az új fehér lámpa felfüggesztését,
hogy ha már megvan, legalább használni tudjuk.
Meg hiányzott is nekem a rusnya kicsi a konyhából.
*
17_07_15_005.JPG
 
Nem volt túl nagy durranás az újabb szerelés :
rövidebb és kövérebb csavarokat kellett vadásznom, de a helyük már megvolt.
Szerintem sikerült abszolút stabilra betekernem őket,
de azért a biztonság kedvéért kitaláltam mást is :
a felfüggesztő lapocska fölé betekertem még egy csavart,
olyat, aminek karika a feje, így biztos nem engedi elmozdulni azt a lapocskát.
Ugyanis maga a lámpa elég nehéz, és a kampókkal pont az volt a baj,
hogy a nagy súly elhúzta rajtuk oldalra a lámpát,
a felfüggesztő lapja pedig egész ferdén állt,
félő volt, hogy egyszer csak leugrik a bal oldali kampóról.
Hát most már biztos nem fog leugrani, mert meg se tud moccanni szegény.
Nem tudom, a képen ez mennyire lesz látható, de higgyétek el becsszóra.
*
17_07_15_011.JPG
*
17_07_15_057.JPG
*
Aki szeretne még pár percig olvadozni a gyönyörűségtől,
kattintson itt jobb oldalon az INDA-ÍZELÍTŐ-re,
abban is a KÉNYEZTETEM CSIVIKÉMET című filmecskére.
Még elsején készült, de mindennap ez megy nálunk, reggeltől estig.
 
 
(2017)
 
 





15 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilcsicsi 2017.07.20. 19:03:56

Hát ezt nem hiszem el.

Mikor már éppen azt írtam, hogy végre visszajött az internetem, és amikor elküldtem volna a jó hosszú megjegyzésemet, elszállt az egész mert már megint nem volt jel. Így még azt se tudom, megkaptad-e. Már szinte arra sem emlékszem, mit írtam, mert annyi mindenről beszéltem. Nem baj, most megpróbálom újra.

Szóval!
A mesét már vasárnap elolvastam, de éppen a metrón ültem, azóta pedig semmi időm nem volt hogy válaszoljak. Most amikor a kis videócskákat is meg akartam nézni, az internet - ami később megint elment - nem is engedte betölteni őket. Még mindig tölt... elvileg.

Csivike pont olyan mint Napsugi! Ő is amikor dolgozik, akkor nem lehet megzavarni semmivel, rágja a spárgát, a szőlőágat (azóta vetem be, mióta nálad is olvastam, hogy szeretik), a kölest, az uborkát, az almát, az ujjamat. :) És milyen kis édes, tudja már hogy mire készülsz, és hallja mit magyarázol neki. Nálunk ez kicsit nehezebb, mert amikor beteszek neki valamit, akkor vagy támadásnak veszi a lakása ellen és elkezd csípni ahol ér, vagy éppen örül nekem és ide-oda ugrabugrál, lehetőleg pont oda, ahova éppen szerelnék valamit. De aztán persze boldog, amikor a várva várt új munkaeszköz megérkezik!

Nagyon meleg lesz most egész héten, igyál nagyon sok vizet kedves Szárnyatlan, és nagyon vigyázz amikor kimész a napra. Fejfedő, naptej és mindig legyen nálad víz! Vigyázzatok magatokra Madárkáim! Puszillak benneteket!

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.07.20. 19:07:51

@Lilcsicsi: Hamarosan jövök, Csirip ! :-))
Nem akarom elkapkodni a választ. :-))
Addig nézd a vendégkönyvet - bár persze már biztos nézted.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.07.20. 21:12:15

@Lilcsicsi: Jaj, szegény Csirip - te egy igazi hős vagy !
Én tegnap délelőtt jártam így, hogy elszállt a Druszának szánt, szép hosszú szövegem -
de bizony nem írtam újra, hanem dugámba dőltem bánatomban egész napra. :-((

A jó tanácsokat hálásan köszönöm - tündér vagy, hogy így törődsz öreganyáddal. :-))
Hétfőig nem lépek ki a a lakásból (legalábbis így tervezem), pontosan a hőség miatt.
Salátából és tejből vélhetően kifogyok közben, de annyi baj legyen !
Ezek miatt nem érdemes útnak eredni, más meg nagyjából minden van, kitart hétfőig.
Sőt tejből van itthon tartós is tartaléknak, csak azt nem annyira szeretem.

Fehér kalap nélkül egy lépést sem teszek tavasztól őszig, ebben biztos lehetsz. :-))
Rettenetes példány, én varrtam úgy húsz évvel ezelőtt egy öreg lepedőből,
mert jó nagy fejem van, nemigen lehet rá sapkafélét kapni, pláne nem nőit. :-))
A naptej már nem stimmel : nem tűrök magamon semmilyen krémet vagy egyéb trutyit,
nagyon utálom még az érintését is minden ilyesminek. :-))
Az úti vizecske meg megint nem stimmel,
mert sajnos ha megiszom, úgy tíz percen belül ki is folyik a másik végemen. :-))
De az ÁRKÁD-ban jó hűvös van, ott mindig pompásan lehűlök, míg vásárolok.
Utána szinte jól is esik kijönni a napra - mire meg nagyon kimelegszem, itthon is vagyok.

Te is nagyon vigyázz magadra az önkénteskedés közben,
mert az biztos veszélyesebb, mint a vásárlás !

Ami Napocskád házőrző tevékenységét illeti :
úgy látszik, én el vagyok kényeztetve, mert engem sose támadnak a picinyeim,
ha betörök a lakosztályukba - legföljebb fölmenekülnek a tükrös virág leveleire,
a kalitka hátsó falára, ha nem értik, hogy éppen mit akarok.
De ha értik, ügyet se vetnek rám.
Minden este lemosom nedves papírtörlővel az összes ülőbotjukat meg ülőrúdjukat,
továbbá cserélem alattuk (reggel is) a szalvéta-lepedőt :
annyira nem érdekli őket a matatásom, hogy Csuvika még az enyelgést se hagyja abba közben.
Legföljebb átugranak egy másik botra onnan, ahol éppen takarítok.
De sokszor még azt se... Én teszem a dolgomat, ők meg csőröznek, akár hozzájuk is érhetek. :-))

Támadni csak az esti búcsúpuszinál szokott Csivike, ha éppen rossz napja van.
Leginkább eső, vagy bármilyen, komolyabb időváltozás előtt.
Olyankor szétveti szegénykémet a méreg, és puszi helyett megharapja a kisujjamat.
Most éppen hétfőn jártam így - pedig előtte egy félórával még azt se tudta,
hogy mórikálja magát nekem a frissen felkötözött spárgája mellett.
Egész komolyan meghámozta a kisujjamat, csak mára jött helyre, még tegnap este is fájt.
Nem értettem, hogy miért kaptam ki, de végül arra jutottam,
hogy alighanem a letakarás ellen tiltakozott - jogosan.
Ugyanis hétfőn én még hűvösnek ítéltem az estét (gondoltam, a hajnal még hűvösebb lesz),
és ráterítettem a kalitkára a lepedőt, ami hőségben csak mellé van lógatva,
hogy felfogja előlük a monitor vagy az olvasólámpám fényét.
Ez lehetett Csivikém szívfájdalma, biztos a letakarás ellen tiltakozott, és azért büntetett meg.
Tegnap és tegnapelőtt már nem takartam le őket, nem is történt semmi baja a kisujjamnak. :-))

Nem tudom, válaszoltam-e mindenre, de azt tudom, hogy most megyek falni valamit.
Millió puszi Napocskád szépséges kobakjára !

Lilcsicsi 2017.07.22. 14:06:23

Nehezményezem, hogy csak Napocskának küldesz puszit, de ám legyen, természetesen átadom neki!

Nemsokára ígérem, jövök egy hosszabb - valódi válasszal -, addig is megyek, megkukkantom a vendégkönyvet, lássam miről maradtam le :)

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.07.22. 14:11:01

@Lilcsicsi: Jóóóóvannnna, hát neked is, sokat ! :-))
Én is épp elnézést akartam kérni, hogy majd csak később válaszolok,
ugyanis itt ülök órák óta, és most már illene beágyazni meg valamit reggelizni. :-))

Majd elmesélem, mivel fogadott Blogocska ma reggel.
Röviden : szinte meg volt halva az egész. Mostanáig restauráltam. :-))

Lilcsicsi 2017.07.26. 21:56:51

Kedves Szárnyatlan! Itt vagyok, itt vagyok!
Köszönöm a puszikat, nagyon örülök nekik!

Képzeld mi történt! Azt már te is tudod, hogy problémázott az internetünk, hol volt, hol nem, aztán egyszer csak teljesen megadta magát. Akkor, amikor már neked sem írtam. Egyébként megjegyzem, folyamatosan próbálkoztam, a hozzászólásomat mindig elmentettem, nehogy elszálljon egy újabb frissítésnél. Úgyhogy a vendégkönyvbe szerintem majd be is rakom, ne vesszen kárba!

Elromlott a modemünk... egyik napról a másikra! Szerencsére hétfőn jött a kis szerelő, és mosolyogva kicserélte nekünk egy újra. Állítólag ezek egyik napról a másikra adják be a kulcsot! Újra van netünk! Oh, és felvettek az egyetemre!!! :) Hurrá hurrá!

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.07.27. 02:57:04

@Lilcsicsi: Csirip - ez csodás !
Most nem csak egy sima puszit, egész pusziesőt küldök neked.:-))
Hogy egyetemista lettél, ez fantasztikus ! Hisz most voltál hatodikos !:-))

Gratulálj a szüleidnek a jól sikerült lányukhoz,
és köszönd meg nekik szépen, hogy pont ilyennek neveltek, amilyenre sikeredtél ! :-))
Ez nem is teljesen vicc :
sose felejtsd el, hogy innentől kezdve felnőtt vagy,
és az egyetemi éveket már ajándékba kapod a szüleidtől.
Én legalábbis azért igyekeztem mindig a maximális ösztöndíjat kiérdemelni a főiskolán,
hogy a szüleimnek minél kevesebb pénzükbe kerüljek -
elvégre mondhatták volna azt is, hogy érettségi után már menjek szépen dolgozni.
(Fel se merült ilyesmi, de azért tudtam, hogy így is lehetne.
Arról meg fogalmam sincs, hogy manapság osztogatnak-e még tanulmányi ösztöndíjat.)

Ha jól választottál, gyönyörű évek előtt állsz !
Kívánok neked nagyon sok sikert, jó tanárokat és jó barátokat az új életedhez.

Lilcsicsi 2017.07.29. 11:15:42

Kedves Csivicsuvi!

Köszönöm a kedves szavaid és a rengeteg puszit!!!

Nagyon hálás vagyok a szüleimnek, főleg azért, mert mivel államira nem sikerült bejutnom (460 volt a ponthatár, nekem 414 lett), vállalják, hogy az önköltséges szakot finanszírozzák Nekem. Anya azt mondta, hogy ez természetes, de én igyekezni fogok, hogy vagy kapjak ösztöndíjat (sajnos manapság ez minimális, és kevesen kapnak), vagy vegyenek át államira, de ha nem sikerül, akkor igyekszem diákmunkával kipótolni. És persze nagyon fogok igyekezni!

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.07.29. 12:33:07

@Lilcsicsi: Hááát, Csirip.... így ez már nem akkora öröm.
Pénzért "bevásárolódni" az egyetemre nem ugyanaz, mint saját jogon bekerülni.
Okosabb lett volna olyan szakkal beérned, ahol elég a felvételhez az eddigi teljesítményed.

Megnéztem a ponthatárokat : a te karodon 460 az állami, 347 a fizetős.
Ez óriási különbség : tartok tőle, hogy a képzés színvonala is ennek megfelelő.
Ha pedig így van, nehéz lesz a fizetősről az államira átkerülni.
De ne legyen igazam : te csak hajts ezerrel, hátha sikerül.
Jó volna, mert a fizetős egyetemekről biztosan nehezebb elhelyezkedni, mint az államiakról.

Mindegy - végül is az ingyenes képzésben is lehet linknek lenni,
és a fizetős egyetemen is lehet komolyan, szorgosan tanulni.
Majd elválik, hogy mi sül ki belőle, mire végzel.

Lilcsicsi 2017.07.30. 19:03:30

Hát, ez nagyon kedves volt, köszönöm...

Nos, ha itthon akarnék elhelyezkedni, az önéletrajzomon, se a diplomámon nem fog látszódni, hogy én az adott egyetemet/szakot fizetősön vagy államin végeztem, ebből a szempontból nincs különbség. Másrészt viszont én eleve külföldre szeretnék menni, ahol aztán tényleg nem nézik ezt. Ebből a szempontból viszont még jobb is az önköltséges, ugyanis akkor nincs röghöz kötés, rögtön mehetek el, nem kell itt dolgoznom öt évig.

Igen, nagyon könnyű elúszni sajnos. :(
De persze ez rám nem lesz igaz! :)

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.07.30. 19:46:17

@Lilcsicsi: Maradjunk a madárkáknál, Csirip.
Úgy tűnik, az életről nagyon mások az elképzeléseink.
Ami persze nem csoda, hisz nagyanyád lehetnék.

Lilcsicsi 2017.08.01. 00:14:34

Igen, a nagyanyám, akit szeretek, talán pont ezért is esett most olyan rosszul, amit írtál. Bár... szinte már megszoktam.

Hogy vannak a madárkák? Napsugi elég hallgatag volt a héten, nem is csoda, hiszen alig voltam itthon. Muszáj kárpótolnom érte!

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.08.01. 10:56:22

@Lilcsicsi: Hogy nem ütött meg a guta az éjjel, Csirip, azon őszintén csodálkozom.
De nem sok hiányzott hozzá, az biztos.

Miután lefektettem a madárkákat, a te kommentedet még simán beengedtem,
aztán el is kezdtem rögtön írni a választ.
Szép hosszú lett, írtam egy jó félórán keresztül (talán még tovább is).
Elküldeni viszont már nem sikerült - és naná, hogy PONT MOST nem másoltam ki a küldés előtt.
Pedig szoktam, még a sokkal rövidebb szövegeket is.
Kiderült, hogy miközben írtam, megszűnt az internet-kapcsolatom.
Mégpedig alaposan, mert hiába próbálkoztam újraindítással,
elzárással és újra bekapcsolással, nem sikerült visszavarázsolnom.

A rohadék július (hetedik hónap) még az utolsó éjszakáján is betartott nekem.
Ez meg a tizenharmadik komment ennél a bejegyzésnél...
Hogy az ég szakadjon a szerencseszámokra ! Azok nekem mindig csak bajt hoznak.

Most még dühösebb vagyok, mint az éjjel voltam :
akkor viszonylag simán tudomásul vettem, hogy ez van, és elmentem olvasni.
Igazában amúgy is azt szerettem volna, vacilláltam is, hogy bekapcsoljam-e a gépet.
Jobb lett volna, ha nem, mert megspóroltam volna magamnak ezt az újabb gutaütést.
Még azt is jobban elviselném, ha most se lenne internetem
(bár persze kicsit sem örülnék neki),
mert akkor nem az lenne a helyzet, hogy csak PONT AKKOR tűnt el,
amikor nekem a legnagyobb szükségem lett volna rá - direkt az én bosszantásomra.
Úgyhogy most megint nagyon utálom ezt az egész rohadt világot,
amiben mindig minden úgy van, ahogy a legkevésbé kellene lennie.

Amúgy a madárkák és a hőség viszonyáról szólt az elszállt szövegem,
de jó kis komment volt, belelendültem a témába, mint rendesen.
Újraírni nem fogom (legalábbis egyelőre), mert nagyon dühít, hogy így jártam vele.

Majd ha kicsit lenyugodtam, jelentkezem. :-))

Lilcsicsi 2017.08.02. 14:18:43

Mély levegő, lassan kifúj!
Ki a rosszat, be a jót!

Én is a múltkori esetből "okulva" inkább minden komment küldés előtt ellenőrzöm, van-e internetkapcsolat, s csak azután küldöm el, ha nincs akkor inkább elmentem külön és megvárom amíg visszatér hozzám az internet.
Tudom milyen agyvíz-forraló az ilyen, de próbálj nyugodt maradni, kerüld a hirtelen stresszt! :)

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2017.08.02. 14:23:57

@Lilcsicsi: Én meg a nyugalom.... hehe !
Amúgy pedig nyugis és lusta banya vagyok, de sajnos KISSÉ indulatos. :-))

Nemsokára lesz új mese - ha addig ide nem olvadok a gép alá. :-))
süti beállítások módosítása