HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Mit szóltok csavaros eszű, előrelátó kis madárkámhoz ?
Mit gondoltok, mit csinál ezen a képen ?
*
18_02_11_008.JPG
*
Nem tudjátok ?
Hát őrzi a kijárathoz vezető utat,
nehogy véletlenül Csivike elfoglalja kedvenc trónusát,
amikor majd visszatűzködöm az ajtóba a lépcsőket, vacsoraosztás után.
*
18_02_11_020_jav.JPG
*
18_02_09_037_jav.JPG
*
A cél érdekében képes volt az egész vacsoraosztást az ajtó közelében végigülni.
A zabocskából még alaposan belakmározott (mindig az az első fogás),
de a többi tálka tiszteletére már nemigen jött föl :
útközben, ahogy elhúzott mellette a kezemben a tálka a friss magokkal,
vetett rá egy pillantást, és ha érdekelte a dolog, följebb jött egy emelettel.
De igazában egyik hamit se találta fontosabbnak, mint az ajtó fölötti őrködést.
Nagyon megviselhette szegénykét a tegnapi szerencsétlensége,
amikor is úgy alakult a dolog, hogy Csivike több órára bezárta őt a kalitkába,
mert nem volt hajlandó elmozdulni arról a picike kis ágdarabról,
ami a legbelső lépcső a kijáratnál, és amin mindketten imádnak ücsörögni.
*
18_02_06_009_jav.JPG
*
18_01_31_005_jav.JPG
*
A tegnapi nap sajnos ilyenre sikeredett :
előbb Csuvika zárta be hosszú órákra Csivikét, aztán meg Csivike Csuvikát.
Mégpedig nem rosszindulatból vagy bosszantási szándékkal :
máskor okos gazfickóim egyszerűen nem bírták felfogni az általános tunyaságban,
hogy ha csak egyetlen lépcsőfokkal kijjebb ugrana az, aki éppen az ajtóban ül,
máris oda tudna ülni a másik is a tornácra, és nem lenne semmi baj.
Nincs kizárva, hogy Csivike végül ezért töltötte ma a kalitkában az egész napot,
ugyanis tegnap rászóltam szegénykémre és beljebb tessékeltem,
amikor untam már hallgatni Csuvika órák óta tartó sírását, hogy nem jöhet ki.
Szegény Boszikám talán úgy értelmezte az esetet,
hogy neki egyáltalán nem szabad az ajtóban ülnie, ezért ma már meg se próbálta.
Mert bármilyen hihetetlen, Csivike alapvetően jó kislány, sőt kifejezetten stréber,
szereti mutatni és hangsúlyozni, hogy ő mennyivel jobb madár, mint Csuvika.
Kicsi korukban ez tényleg így volt, és Csivike szeretné, ha még mindig így lenne.
*
18_02_11_015.JPG
*
Zárójel bezárva – gyerünk vissza Csuvikához !
A vacsoraosztás igazán nem kétperces műsor,
hisz nem csak kiosztom a tálkákba a friss magocskákat,
hanem a madárkák (ma speciel csak Csivike) nagyjából végig is eszik a menüt :
annyi baj legyen – Csuvika türelmesen kivárta.
El nem mozdult volna őrhelyéről,
nehogy véletlenül Csivike kaparintsa meg az ő kedvenc ülőkéjét.
Hát nem egy furmányos fickó ???
Pedig amúgy igazi kis evőgép, de ma inkább lemondott a vacsoráról,
csak hogy biztosan kiülhessen az ajtóba vacsora után.
(Majd a lefekvéshez való készülődésnél nyilván bepótolja a mulasztást.)
*
18_02_11_017.JPG
*
Amúgy vedlik szegénykém megint kegyetlenül – és ha jól látom, Csivike is.
Tegnap le is fényképeztem a kalitka fenekét, mert csak ámultam a látványon.
Nem láttam még én se a képet, de alighanem tollacskákkal van tele a lepedő.
(Nem lett jó a kép, nem érdemes megmutatni.)
Mindenesetre a vedlés Csuvikát nem viseli meg, bár délelőtt ő is elég csöndes volt.
Most viszont (este kilenckor) már zeng tőle a ház.
*
18_02_11_csivike_strandol_xvid_avi_3_jav.png
*
Rémülten ugrottam föl a helyemről szinte azonnal, ahogy leültem ide írni :
Csuvika magán kívül ordított, valami olyan hangon, amilyet sose hallottam tőle,
de rögtön világos volt, hogy végveszély van, tragédia történt, itt a világ vége.
Mivel nem sokkal előbb tűzködtem be nekik almaszeleteket a csipeszekbe,
azt hittem, talán az alma pottyant be egy etetőbe, vagy netán valaki fejére.
Ehhez képest Csuvika épségben ült az egyik bot közepén, és ott jajveszékelt.
Beletelt pár pillanatba, míg felfogtam a pánik okát : Banyácskám fürdött az itatóban.
Mégpedig hosszan és boldogan, fütyülve Csuvika totális rémületére.
Nem tudom, mi bajuk a hímecskéknek a vízzel,
de ez ugyanígy működött Cipikéék idejében is : Csipike fürdött, Csupika ordított.
Se Csupikát, se Csuvikát nem láttam soha fürdeni,
sőt Csipikéék fiókái közül is csak a lányokat.
*

*
Banyácskám tehát estére kicsit föléledt – hála Istennek !
Ért még a pancsinál nagyobb öröm is :
miután jól fölfrissítette magát a strandolással, végre kirepült !
Legalább két hét óta először.
Szomorú, hogy a kirepülés már Csivikénél is nagy újság és öröm – de hát az.
Úgyhogy amilyen bánatosan indult ez a mai nap, olyan jó lett a vége.
(Remélem, nem kiabálom el, mert még nincs teljesen vége.)
*
18_02_09_040.JPG
*
*
*
(2018)





10 komment



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

druszika 2018.02.12. 20:29:11

Hihetetlen, hogy milyen okosak a Madárkáid! Mindketten ugyanoda szeretnének ülni, de lehet, hogy csak versenyeznek, ki tudja a másikat bezárni a kalitkába. Szerintem Csuvika még fondorlatosabb is Csivikénél. Addig sír, amíg a segítségedet el nem éri. Most is arrébb küldted szegény kis Csivit, mert nem bírtad a sírást. Bezzeg Csivike szótlanul tűrt, amikor Ő volt bezárva. De, hogy annyira figyelik egymást, hogy inkább nem esznek, ez már a zsenialitásuk.
Látni a kis fejükön a vedlés tüneteit. Nemsokára már kiállnak a tüskék is. Lehet, hogy azért mártózott meg Csivike. Jól esik neki a hűvös víz. Csodálom, hogy Csuvika ebben nem utánozza. Habár ha a fiúkák nem szeretnek fürdeni, akkor csak a
kiabálás marad.
Nagyon jó hír, hogy Csivike végre kirepült, valami mégis csak jó hatással van rá.
Ennél jobb csak az lenne, ha mind a ketten a mászókán pihennének. Vagy ne legyek ilyen telhetetlen, ez is nagyon szép teljesítmény volt.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2018.02.13. 17:49:57

@druszika: Jaj, Drága Drusza.... ez a mai sem a mi napunk.
Odakint olyan semmilyen, reménytelen eső, idebent meg totális letargia.

Csuvika az imént ment volna valahova, szegénykém, de csak hatalmas lepottyanás lett belőle.
Nem tudom, mit csinált vagy mit akart, pedig itt ülök egy méterre a kalitkától.
Csak a szörnyű csattanásra kaptam föl a fejemet : biztos voltam benne, hogy a padlón kell keresnem.
Ma tragikusan nem látok : már ott voltam a kötéllétrája mellett,
és még mindig nem fogtam föl, hogy nem ott van, máshol kell keresnem.
De hol ? Hiszen akkorát csattant !
Csattant vagy sem – végül a kalitka ajtajában találtam meg szegénykémet.
A becsapódás hangjából ítélve valószínű, hogy a tálcára pottyanhatott (ahova még soha),
csak én nem vettem észre, mert nem oda néztem, hanem a padlóra.
Mondom, hogy ma szinte egyáltalán nem látok.
(A kommenteket már rég nem a kis ablakban írom, hanem lóbetűkkel, piszkozatban.)

Úgyhogy nem tudom, mi történt...
Hogy ki akart repülni Csuvika, vagy netán Csivike lökte le, aki megint egész nap be van zárva.
Sőt azt se tudom, hol csattant akkorát szegénykém : kívül, a tálcán, vagy a kalitka fenekén.
A szokatlan hangból ítélve talán inkább a tálcán.

Nagyon ideje volna már a kalciumos kúrának...
Talán pár napon belül meg is hozza az unokaöcsém a CALCIUM COLUMBÁ-t,
amit remélhetőleg majd megisznak a madárkák.
De sajnos akár meghozza, akár nem, leghamarabb március elején adhatom az újabb elixírt,
mert valamennyit mégiscsak ittak a picinyeim az utált löttyből, és fennáll a túladagolás veszélye.
(Nem a kalciumot, hanem a D-vitamint lehet túladagolni, ami benne van mindkét lötyiben.)

Úgyhogy semmi jó hír, bár azért rossz sincs –
legalábbis lehetne rosszabb is, ha Csuvika szerencsétlenebbül esik.
Totálkárosak vagyunk mind a hárman – megint enyhül az idő, a franc egye meg !
Volt az az egyetlen, jó kis hidegfrontos nap, amikor a mesét írtam :
azóta megint csak lézengek, mozdulni sincs kedvem, folyton csak aludnék.
Ráadásul nem is látok – ez a legszörnyűbb. Olvasni már szinte egyáltalán nem tudok.
A kommentjeidet úgy olvasom, hogy kimásolom őket levélnek,
aztán elolvasom ARIAL BLACK-kel, 24-es betűmérettel.
Próbáld ki a leveleződben, hogy ez mekkora ! :-))

De azért puszilunk szeretettel – csak kissé agyoncsapottan.

druszika 2018.02.13. 19:57:33

Drága kis Csuvika próbálkozik a repüléssel és nem sikerül neki. Azt hittem pedig, hogy a csoda lötyik jó hatással lesznek rá. Úgy látszik arra még várni kell. Nem is feltételezem, hogy Csivike lökte volna le. /Vagy nagyon jóhiszemű vagyok, hogy rögtön felmentem Csivikét?/ Szerencsére most sem lett baja, de nem egy biztonságos dolog ez a sok lepottyanás.
Úgy veszed észre, hogy az utóbbi időben még jobban romlott a szemed? Újságot olvasni tudsz? Bizonyos napokon rosszabb, vagy már folyamatosan? Valamit talán kellene lépni, ha tudnának segíteni a látásod javításában. Tudom, könnyű tanácsot adni, a kivitelezés nagyon sok olyan dologtól függ, amit nehéz megoldani.
Ebben a szürkeségben csak aludna az ember, nekem sincs kedvem semmihez.
Legalább pihenjetek egy jót a nagy ijedtségre.
Puszi, Drusza

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2018.02.14. 00:55:50

@druszika: Dehogy tudok olvasni, Drága Drusza ! Pont ez a legnagyobb bánatom.
Tíz-tizenöt percig látom a betűket, aztán jön a homály. Kész röhej.

Én is tudom, hogy ezzel a problémával kezdeni kell valamit, csak hát nem olyan egyszerű.
Éppen a madárkák miatt.
Viszont lépni is miattuk kellene, mert lassan nem tudom ellátni őket.
Most nem akarok ebbe belemászni, de iszonyú teher rajtam, hogy mi legyen.

Én nem vagyok benne olyan biztos, hogy nem Csivike lökte le Csuvikát.
Legalábbis később már ő ült az ajtóban. :-))
Szegénykém egész nap raboskodott, lehet, hogy eddigre lett elege.
Csuvikának meg sajnos nem sok kell a lepottyanáshoz, sokszor esik le magától is.
Ezt is okozhatja a kalcium-hiány, de a B-vitamin hiánya is, ami bőven van a csodalötyiben.
Épp ezért nagy örömmel láttam, hogy Csuvika ma többször is ivott belőle szépen.
Még elég híg változatnál tartunk, de mindennap emelem az adagot egy picit.
A másfél millilitertől én félnék : odáig szeretnék eljutni, hogy tele legyen a fecskendő.
Az egy milliliteres, de annál több fér bele egy-két tizeddel.
Plusz még ami kívül ráragad... nem sok fog hiányozni a másfél milliliterhez.

Csak közben majd nagyon kell figyelnem a hatását.
Csivike ma este úgy ücsörgött egy darabig, mintha fájna a kis pocakja.
És bizony pottyantani nem láttam, hiába figyeltem -
igaz, ő máskor is ritkábban és diszkrétebben potyogtat, mint Csuvika.
Lehet, hogy csak én képzelem be magamnak a problémát,
mert a csodalötyi hatásai között nem nagyon örültem annak a pontnak,
hogy szilárdabbá teszi a székletet.
Nekünk erre nincs szükségünk – pláne szegény Csivinek, aki néha szinte kavicsokat potyogtat.
Rém bánatos lennék, ha emiatt kéne majd ettől az elixírtől is elállnunk.
Valahogy ettől én sokat várok – de ha székrekedést csinál, megette a fene.

Csuvikát én is borzasztóan sajnálom a lepottyanásai miatt,
de szerencsére a hullámos nem egy törékeny madár.
Ezzel még kezdő koromban nyugtatott egy tenyésztő, és úgy tűnik, jól mondta.
A csodalötyiken kívül mást nem tudok tenni Csuvikáért,
mert ha bezárom, attól csak szenved, potyogni viszont a kalitkában is tud.
Azért persze nyugodtabb vagyok, ha be van zárva – de hát úgy nem lehet élni.
Arról nem beszélve, hogy egyedül nem tudom rabosítani, csak Csivivel együtt.

A lepottyanás nem volt olyan nagy ijedség, később meg egész jól alakult az este.
Megint Csuvika okozott nagy örömet, amit legszívesebben azonnal elmeséltem volna -
de nem vágtam bele, mert ma muszáj lenne korán lefeküdnöm, holnap zsúfolt napom lesz.
Meg valószínűleg holnapután is – úgyhogy nem tudom, mikor jutok nyugodtan a géphez.
Csak nehogy addigra történjen valami, ami elrontja a mesélős kedvemet !
Jobb volna mindent frissiben előadni, de hát nem mindig lehet.
Ennyi szöveggel persze már akár el is mesélhettem volna, milyen ügyes és okos volt Csuvika -
de képek nélkül nem sok értelme lenne a szövegnek, a képekkel meg órákig kell pepecselni.
Úgyhogy egyelőre hidd el csak így becsszóra, hogy Csuvikád egy géniusz !
(Na jó.... annyira azért nem volt ma zseniális, de nagyon ügyes és figyelmes.)

druszika 2018.02.14. 20:30:17

Nahát, ilyen csúnya dolgot feltételezeni rólam, hogy Csuvika zsenialitására képes bizonyíték kell? Tudom én, hogy milyen okos, ügyes madárka és sok örömet tud okozni Neked. Szerencsére a sok lepottyanást is elég jól viseli. Remélhetőleg a csoda lötyi nem fog kaki problémát csinálni. Múltkor szegény Csuvika is hogy megszenvedett ezzel a szilárdsággal, és tavaly Csivike is. Mikorra megbarátkoznak a csodaszerrel, gondolkozhatsz a beszüntetésén. Újabb dilemma.
Remélem, hogy a mesélős kedved nem fog elromlani teendőid intézése közben.
Ha sok dolgod van, aludj és pihenj.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2018.02.14. 21:25:51

@druszika: Attól megoldódik a sok dolog, ha alszom és pihenek ??? :-))
Ki fogom próbálni ! Egyébként a madárkák nem szeretik, ha napközben aludni látnak.

Majd még jövök, de ennyit muszáj volt most rögtön idepötyögni.
Csuvika viszont ordít, hogy szerinte már a kalitka előtt kéne ácsorognom.

Na jó.... annyit még azért elmondok gyorsan, hogy panasz van Ő Uraságára.
Már tegnap is gyanakodva figyeltem, ma meg egész kétségbe estem, hogy milyen kis macsó lett.
Csivi szinte egyáltalán nem tud enni mellette, mert félpercenként fejbe csapja.
De nem ám csak úgy tessék-lássék, hanem durván, tiszta erőből.
Csivi meg tűri.... ez is érdekes. Eszében sincs tiltakozni vagy visszaütni.

Alighanem költési idő van, és úgy látszik, ez akkor is érvényes, ha ők nem fészkelnek.
Ugyanis Csipikééknél úgy figyeltem meg, hogy költési időben a szerepek fölcserélődnek :
az addig házsártos és erőszakos banyából engedelmes jó kislány válik,
a csupa szív, kifejezetten papucs hím pedig kiállhatatlan zsarnok lesz,
aki üti-vágja mindaddig imádott és kényeztetett asszonykáját.
A szerepcsere addig marad, míg a fiókák ki nem repülnek,
utána visszaáll a világ rendje, megint az asszony viseli a nadrágot, a következő fészkelésig.

Lehet, hogy ez a rend nyomokban akkor is érződik a madárkákon, ha nem is alkotnak egy párt ?
Mindenesetre nem ismerek csuvikára.
Rászólni is hiába szóltam rá vacsoraosztásnál, az se használt.
Sőt le is zavartam a keze4mben tartott etetőről : fütyült rá, rögtön visszaugrott.
Pedig máskor az ilyesmit tudomásul veszi, nem száll szembe velem.
Nagyon a sarkára állt a kis drága - nem tudom, mit érez, hogy ilyen nagyfiú lett. :-))

De most már tényleg megyek etetni.

druszika 2018.02.15. 19:59:26

Na, most kiderült, hogy néha nem tudom hol áll a fejem. Fogalmam sincs, hogy mit akartam írni az utolsó mondattal. De nem úgy gondoltam, hogy a pihenés megoldja a gondokat. Az alvás már inkább, addig sem kell a valósággal foglalkozni, csak a felébredés ne lenne néha.
Úgy látszik, hogy Csuvika érzi a tavaszt és ilyenkor "kedveskedik" úgy, hogy fejbe csapkodja szegény kislánykát. Érdekes, hogy költési időszakban így megváltozik a magatartásuk. Most Csuvika az úr a háznál jól kiosztja a nőszemélyeket. Tényleg macsó lett, neki nő ne parancsolgasson, legyen az Madárka, vagy Szárnyatlan. Nagyon aranyos lehet, ahogy uralkodni akar.
Csivike tudomásul is vette az erőviszonyok alakulását és szépen alkalmazkodik a zsarnokhoz. Neked még szokni kell ezt, hogy ki az erősebb.

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2018.02.16. 13:38:19

@druszika: Tényleg nagyon vicces picinyke szerelmed,
mikor mind az öt dekájával meg van győződve róla, hogy ő a világ ura. :-))

Elvileg lesz ma új mese, de gyakorlatilag nem hiszem, hogy látod majd este.
mert szégyenletesen későn ébredtünk, utána meg nehezen akart beindulni a nap.
Most már akár hozzá is foghatnék, ám iszonyú éhes vagyok,
és az evés elrabol legalább két órát a drága időből.
Sokat is tötyögök a szendvicseim kellő szépségű megalkotásával, lassan is eszem,
utána meg jó darabig nem tudok a géphez ülni, mert nem bírja a bendőm a görnyedést.
Pedig nem akarnék megint hajnalig a blogon kotlani, de nagyon úgy néz ki, hogy az lesz a vége.

Csuvi Uraság szövegel ezerrel : meg van elégedve, hogy +itt lát a gépnél.
Fantasztikus egy fazon : nem is én vagyok az igazi számítógép-függő, hanem ő.
Azzal hízelegtem magamnak, hogy én kellek az ő komfortérzetéhez, ám tegnap kiderült, hogy nem.
Olvastam a rekamién késő délután, Csuvika pedig bent dekkolt a kalitkában,
mint ilyen estekben legtöbbször.
Hiába csalogattam, nem jött ki : azt hittem, azért, mert nem ülök a helyemen.
Mikor az olvasást kénytelen voltam feladni, mert a szemem sztrájkba lépett, benyomtam a gépet.
Még nem ültem le ide, készültem odakint bagózni.
Csuvikának viszont ez teljesen mindegy volt :
abban a pillanatban, amint lehajoltam a gép kapcsolójához, ő már rohant is le az ajtóba,
elfoglalta kedvenc trónusát a tornácon, és nagy hangon kezdett örvendezni,
mintha csak mondaná, hogy "na végre".
Úgyhogy mese nincs : Csuvikának akkor kerek a világ, ha zúg mellette a számítógép. :-))

druszika 2018.02.16. 20:18:09

Nagyon érdekes amit írtál Csuvika számítógép függőségéről. Szinte ugyanez volt a helyzet Pehelykével. Szeretett az ágyamon a paplan alatt aludni, de amikor megnyomtam a gép bekapcsoló gombját, és elkezdett zúgni, abban a pillanatban előugrott. Attól kezdve nem volt már nyugalmam. Enni, inni kért, piszkálgatott a kis mancsával. Úgy látszik, hogy a mostani állatkák jó közérzetéhez hozzátartozik a számítógép zúgás.
Remélem, hogy jó étvággyal megebédeltél és csak utána fogtál hozzá az új meséhez.
Sok puszi Nektek. Szép estét!

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2018.02.16. 20:30:42

@druszika: Nem ebédeltem, Drága Drusza : reggeliztem :-))
Ebédelni most fogok, ha úgy vesszük, hogy a nap második étkezése az ebéd. :-))

Most lett kész az új mese - de még csak a szöveg.
Most megetetem előbb magamat, aztán a madárkákat, akiket aztán ugye le is kell fektetni :
szerencsés esetben éjfélre jutok újra géphez, vagyis hajnali három előtt biztos nem lesz alvás.
Sajnos a képekkel nagyon sok a munka, mire bekerülhetnek a blogba.
De képek nélkül meg mit érne az egész ? :-))

Pehelyke szerintem simán féltékeny volt a számítógépre.
süti beállítások módosítása