HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Egész biztos, hogy nem vagyok normális :
az éjjel majdnem megöltem Csuvikát.
*
19_01_10_064.JPG
*
Mert nekem fontosabb a monitor kinézete, mint az ő drága kis élete...
Ha belegárgyulok egy munkába, szó szerint se látok, se hallok :
tegnap pedig igencsak sikerült megfeledkeznem a világról,
mert új képet akartam kreálni a zárolási képernyőhöz.
Advent előtt egy enyelgős képecske díszelgett ott, természetesen még Csivikével -
az ünnepek múltával azonban igyekszem tudomásul venni,
hogy Csivike már nincs, be kell érnem a szingli Csuvikával,
nem csak a valóságban, hanem a gépem különféle nyitó és záró oldalain is.
Kurzort is olyat választottam a karácsonyi után, amin Csuvika egyedül röpköd.
*
19_01_10_056.JPG
*
Mivel Csuvikáról nem találtam olyan képet,
ami önmagában megfelelt volna a záró képernyőhöz,
így tudtam, hogy nekem kell kitalálnom és összehoznom valamit,
amin Csuvika is jól mutat, meg a dátum, idő felirata is rendesen látszik.
(Ennek a helye, mérete, színe adott, nekem kell hozzá alkalmazkodnom a képpel.)
Reggel óta izgatott a feladat, és borzasztóan el voltam keseredve,
hogy mosással, mosogatással, vásárlással kell töltenem a drága időt,
mikor nekem ezeknél százszor fontosabb dolgom volna.
Neki is álltam szinte azonnal, mikor végre hazaértem délután a csavargásból,
de valahogy nem ment a dolog, nem akart összeállni a képecske.
(Enyhül a hideg, nyilván attól kezdek használhatatlan lenni megint.)
Így nem is lettem kész a kábé huszadik variációval, mire Csuvit le kellett fektetni.
Sebaj – majd befejezem éjjel, úgyse szoktam vele egy időben ágyba bújni.
*
Mire végeztünk az esti szertartásokkal,
persze már alig vártam, hogy visszaülhessek a géphez.
A szellőztetés után éppen csak bekapcsoltam a konvektort,
levettem Csuvikáról a “télikabátot”, a legfölső, legmelegebb takarót,
és máris letottyantam a helyemre, hogy belevesszek a félbehagyott munkába.
“Normál menetben” ilyenkor kimegyek még elszívni egy cigit,
és mikor visszajövök, leveszem Csuvikáról a következő takarót,
a konvektort pedig följebb tekerem egy kicsit.
Most ez nem történt meg (“majd közben” – gondoltam én),
és nem történt meg még nagyon sokáig :
egészen addig, míg Csuvika le nem pottyant az ötezer takarója alatt.
Mert bizony megfeledkeztem az ő további “kicsomagolásáról” is,
mint ahogy azt se vettem észre, hogy magam már kockára fagytam,
hisz a konvektor még mindig egyes és kettes között állt,
ahogy a szellőztetés utáni hidegben bekapcsolt.
*
Hogy mindezt értsétek, látnotok kell a millió takarót,
amit már egyébként is meg akartam mutatni, magyarázatául annak,
hogy télen bizony igen hosszúra nyúlnak az esti és reggeli szertartásaink.
Itt vannak tehát a képek : ma reggel csináltam őket,
fordított sorrendben, nem “öltöztetés”, hanem “vetkőztetés” közben.
Az első képen azért van teljesen nyitva a barlang,
mert szegény kicsikém akkor is lepottyant,
épp, mikor a félig csukott barlangját akartam fényképezni.
*
19_01_10_034.JPG
*
19_01_10_031.JPG
*
19_01_10_029.JPG
*
19_01_10_023.JPG
*
19_01_10_016.JPG*
19_01_10_013.JPG
*
19_01_10_012.JPG
*
19_01_10_009.JPG
*
Amikor megfeledkeztem a világról és benne Csuvikáról,
még csak a legfölső takaró volt levéve róla,
a piros paplankája, meg minden, ami alatta van, rajta maradt.
Hát persze, hogy egy idő után lepottyant szegénykém : nyilván elfogyott a levegője.
Legalábbis én erre tippeltem első rémületemben,
és ugrottam föl eszemet vesztve, hogy mi van vele.
Azt hittem, talán elájult vagy még annál is rosszabb történt, de erről szó se volt :
mire kicsomagoltam szegénykémet a sok takaróból, ő már félúton járt fölfelé.
Én meg legszívesebben kitekertem volna a saját nyakamat,
hisz ekkora baromságra, ilyen gondatlanságra nincs mentség és nincs magyarázat.
Iszonyúan sajnáltam szegény kicsikémet, mert már este is volt egy lepottyanása :
alighanem az ajtóba akart kiülni, kedvenc trónusára, de nem sikerült neki.
Olyan keservesen sírt, és olyan sokáig !
Hogy neki már semmi se sikerül,
akárhova indul, mindig a kalitka fenekén találja magát,
már el se mer mozdulni a két fölső botról, mert úgyis mindig baleset a vége.
Csuvika stramm legény, ritkán borul ki, de most nagyon odavolt.
Nem győztem vigasztalni, biztatgatni – és erre tessék :
pár órával később én okoztam a következő lepottyanását.
*
19_01_10_047.JPG
*
Legalábbis az éjjel azt hittem – és talán van is benne valami.
Most azonban már nem vagyok ebben olyan biztos,
ugyanis miközben megírtam ezt a bánatos beszámolót,
Csuvika vagy hatszor lepottyant, fényes nappal, takarók nélkül.
Meg olyan kis csöndes és bánatos is szegénykém...
Itt tehát más baj is van – alighanem megyünk az orvoshoz.
De az már egy más mese lesz – mára érjétek be ennyivel.
*
19_01_10_021.JPG
*
*
*
19.01.10.





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása