HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Nem vagyok egy következetes gazdi, hiába tudom, hogy úgy volna jó -
de talán az is valami, hogy  időnként belátom a tévedéseimet.
Semmi se lett abból, amit megfogadtam tegnapelőtt este :
annyira szörnyűre sikeredett a lefekvés előtti befogás,
hogy annál rosszabbak az éjszakai pottyanások se lehetnek.
Ráadásul épp a kakasülőn trónolt szegény kicsikém,
pedig nem szokott oda fölmászni, csak amikor már terítem rá a takarót.
Még örültem is neki, hogy ott van, mert pár nappal ezelőtt sikerült nagyon ügyesen,
lepottyanás nélkül levadásznom őt ugyanerről a helyről.
Igen ám - csakhogy akkor még nem számított semmi rosszra,,
az volt az első alkalom, hogy preventíve átrámoltam őt a kis ketrecbe.
Most viszont már résen volt szegénykém, és persze, hogy kicsusszant a kezemből.
Így nem spóroltam meg neki még azt az arasznyi távolságot sem,
ami a második emeleti ülőkék és a kakasülő különbsége :
ugyanonnan zuhant le szegénykém, ahonnan éjszakánként szokott.
Aztán meg még vagy ötször, különféle magasságokból, mire sikerült befognom.
Tiszta horror volt az egész, mindkettőnk számára,
és mire mégis a kis ketrecben kötött ki szegény kis áldozatom,
beláttam, hogy nem vagyok normális : készakarva okozok bajt és pánikot,
ahelyett, hogy kivárnám, míg muszáj őt befognom, akaratomtól függetlenül.
Továbbra is félek attól, hogy esetleg nem ébredek föl éjjel a sírására,
ám ez az utolsó befogás akkora cirkusz volt és akkora rémület,
hogy nem óhajtom minden este ismételni, mert beleroppanunk mind a ketten.
Ha lepottyan Csuvika, átrakom a kis ketrecbe - de magától essen le, ne miattam.
 
Tegnap este le is pottyant szegénykém,
már a szellőztetés után, takaró alatt, közvetlenül villanyoltás előtt,
de mégse lett átköltözés a dologból.
Úgy iszkolt föl a létráin, mint akit kötélen húznak :
mire felfogtam, hogy lepottyant, már vissza is ért a kakasülőre.
Éjjel hallottam gyanús hangokat a kalitka felől, valami matatást a rácson,
de puffanás nem volt, sírás pláne nem, így föl se gyújtottam a kislámpámat,
csak füleltem még egy darabig, de hamar csönd lett,
reggel pedig a kakasülőn ébredt Csüvika.
*
19_11_12_008.JPG
 
Nem csak ott ébredt, szinte azóta is ott ül.
Nagyjából ebédidőben járunk, és az én kis evőgépem még nem is evett a kezemből,
mert akárhányszor odaléptem a kalitka elé, mindig a kakasülőn találtam.
Ez azért vicces, mert meg se tudnám mondani,
mikor mászott föl utoljára napközben az ágyikójába - hónapok óta biztos nem.
Most meg ott töltötte az egész délelőttöt, eszében sincs lejönni a magasból.
Tegnap jutott eszébe, már estefelé, hogy fölmásszon oda soron kívül :
mintha csak mutatni akarta volna nekem, hogy nincs semmi baj a kakasülővel,
ne akarjam tőle megmenteni éjszakára, hisz láthatom, hogy nem pottyan le.
Vagy mintha pótolni akarná a kis ketrecben töltött éjszakákat...
Akármiért is, de ott van, és láthatóan roppant elégedett, hogy lefelé nézhet rám.
Én meg annak örülök, hogy bővült a tartózkodási helyeinek száma,
hisz gyakorlatilag két ülőkén telik az élete, változatosságnak néha a sarokbottal.
Hogy legalább a kakasülőre is fölmászik, az mindenképp öröm,
mert annyival is többet mozog, még ha veszélyes is a nagy magasság.
 
Mindenesetre érdekes volna tudni, mi jár a kis fejében,
mi vezérelte őt fényes nappal oda, ahova világéletében csak aludni járt,
ritka kivételektől eltekintve.
 
19_11_12_011.JPG 
 
 
19.11.13.





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása