HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
Rosszul kezdődött a mai napja szegény kicsikémnek :
mindjárt reggel zuhant egy nagyot, minden érthető ok nélkül.
Alighanem ő is úgy találta, hogy súlyos méltánytalanság érte,
és hosszabb időre elbúsult, elhallgatott,
mert nem értette, mi és miért dobta le őt a botról.
 
Pedig olyan jókedvűen ébredt, békés és nyugalmas éjszaka után !
Napok óta nem pottyant le éjjel (legalábbis nem tudok róla, de észre szoktam venni),
sőt most már a takaró ellen se tiltakozik, mióta kicsit hidegebb van odakint.
Pedig a zöld kis vászonlepedőt pár napja lecseréltem egy téli flanelre,
és igencsak tartottam tőle, hogy Csuvika ezt majd erősen zokon veszi.
De nem : inkább még örült is a cserének,
mert a fehér flanel hiába vastagabb, jóval több fényt enged át, mint a zöld vászon.
*
19_11_27_010.JPG
 
Egy-két éjszaka (vagy talán több is) már eltelt a flanel barlangban,
és nem történt benne semmi különös, egészen tegnapelőtt estig.
Akkor viszont úgy döntött az én madaram, hogy keres magának új ágyikót,
nem akar a kakasülőn éjszakázni, ahol világéletében aludt.
Fölmászott a bal hátsó sarokbotra (amit amúgy igen ritkán látogat),
és olyan szépen elhelyezkedett rajta, mint aki többé le sem akar jönni onnan.
Nem hittem, hogy akkor is ott marad, mikor bezárom a barlangot a szellőztetéshez.
Annyira nem hittem, hogy szellőztetés után rémülten kerestem őt a kalitkában :
nem láttam a kakasülőn, biztos voltam benne, hogy lezuhant, míg én kint bagóztam.
Ilyenkor már sötét a szoba, csak egy icipici lámpa világít, én meg ugye vak vagyok :
akárhogy meresztgettem a sasszememet, sehogy se találtam Csuvikát.
Ő meg nem szól ám, hiába szólongatom : szerinte sötétben már csöndben kell lenni.
Kénytelen voltam újra fölgyújtani egy-két lámpát
(pedig tudtam, hogy ez is megbocsájthatatlan rendbontás, és kikapok érte),
mert mindenáron látni akartam, hol kószált és hol akadt el hős vitézem.
Hát sehol.
Ült szépen a bal hátsó sarokban, ahová a szellőztetés előtt bevackolta magát.
Onnan hunyorgott rám szemrehányóan, hogy mi ez a fényesség, villanyoltás után.
Teljesen komolyan gondolta, hogy ő most a sarokban alszik - és úgy is lett.
 
Azt hittem, csak pillanatnyi hóbort volt ez a szokatlan éjszaka, de meglehet, hogy nem,
ugyanis tegnap megint ugyanarra a sarokbotra kutyorodott föl Csuvika este.
Tegnapelőtt még ellenálltam a kísértésnek,
de tegnap már voltam olyan gonosz, hogy le is fényképeztem.
Közben nem győztem kérni a bocsánatot -
és nem is lett belőle baj, szegény kicsikém nem ijedt meg.
*
19_11_27_008.JPG
*
Úgyhogy eddig két éjszakát töltött a bal hátsó sarokban -
hogy miért, azt csak ő tudja.
Talán belátta, hogy szellőztetéskor a kakasülön most már tényleg hideg van,
é keresett magának egy védettebb, melegebb zugot, nagyon okosan.
Idáig világos - csak azt nem értem, hogy egész éjjelre ott marad a sarokban.
Hisz hetek óta pont az volt a problémája mindig, hogy kevés a levegő.
Lehet, hogy most már éjszakánként is fázik ?
Annyira igyekszem kedvére tenni a fűtéssel, hogy már neki is hideg a szoba ?
Vagy a kakasülővel támadt valami gondja ?
Ki tudja... mindenesetre Csuvika két napja új ágyikóban alszik.
*
19_11_27_012.JPG
 
 
 
 
19.11.27.





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása