HTML

CSIVICSUVI

Ez a blog csak tartaléknak indult, a FREEBLOG sűrű haldoklásainak idejére, ám most már úgy tűnik, hogy állandónak lehet tekinteni. Jobb híján WORD-ben az alábbi linken olvashatók a CSICSU CSALÁD meséi, mivel máshol már sajnos nem érhetők el. Jelenlegi blogom annak folytatása.

FELBONTÁS
1024x768


Javasolt böngésző:
MOZILLA FIREFOX

Csivicsuvi rádió

Ha szeretnél
egy kis csiripelést
hallgatni a mesékhez,
kapcsold be a rádiót !

 

ENNYIEN
VAGYTOK ITT

 


free online users counter

utolso_datum_kicsi_jav.jpg
Az idő megállt
2021 január hetedikén,
délután fél öt körül.

A blog címkéit
legalul találjátok,
itt, a jobb oldali sávban.

Új kommentek

  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: A lényeget meg kifelejtettem, nagy örömömben. Igen: Csuvika gyönyörű madárka volt.... (2021.01.21. 21:50) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Bősze Nelli: Arany Nellike! Képes voltál regisztrálni a kedvemért?! :) Nem hiszem el! Ilyen a v... (2021.01.21. 21:23) 520. VÉGE
  • Bősze Nelli: GYÖNYÖRŰ a búcsú-videó... Szép a dal is, de a legcsodásabb a kismadarad. A "feleség" és szép volt,... (2021.01.21. 20:24) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Köszi, Ágika. Meglepődtem, mert már elfelejtettem, hogy "rendes" kommentet is tudsz írni,... (2021.01.18. 15:17) 520. VÉGE
  • Igád: Szép a búcsúztatód, az összefoglalód képekben. A zenét ismertem, de csak a dallamát. Jó választás.... (2021.01.18. 14:04) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Köszi, Gabóka. Téged szeretett Csuvika, mindig részt vett a társalgásban, ha telef... (2021.01.15. 22:21) 520. VÉGE
  • fogszobrász: Drága Csuvika, hát elment végleg!! Az a vigasz ilyenkor, hogy jobb ez már így neki, mert szerintem... (2021.01.15. 21:12) 520. VÉGE
  • csivicsuvi: @Igád: Minden hétre rendelek, Dágicska, csak a mostanira nem tettem, mert még időben kitaláltam,... (2020.06.02. 18:37) 518. SOVÁNY
  • Igád: Hát fogszobrász nem irigyellek ebben az öltözékben. Meg jobban is félnék - az eszem tudja, hogy ne... (2020.06.02. 15:34) 518. SOVÁNY
  • csivicsuvi: @fogszobrász: Gabóka, ne röhögtess : az általad küldött kép LE VAN KICSINYÍTVE, hisz teljes való... (2020.06.01. 21:19) 518. SOVÁNY
  • Utolsó 20

RÉGI VENDÉGKÖNYV



csivi_szamlalo.jpg

ENNYI NAPOT
ÉLTÜNK ITTHON

 csuvi_szamlalo.jpg

CSUVIKA EGYEDÜL ÉLT

csuvika_egyedul_kicsi.jpg

 

 NAPIG

booked.net
+22
°
C
+25°
+19°
Budapest
Csütörtök, 12
Péntek
+25° +15°
Szombat
+26° +17°
Vasárnap
+24° +15°
Hétfő
+24° +16°
Kedd
+20° +17°
Szerda
+23° +15°
7 napos előrejelzés

Címkehasználat

Mielőtt egy címkére kattintanál,
feltétlenül olvasd el EZT !

Címkék

Ágak (9) Ajándék (53) Alma (5) Almafigurák (17) Almás tojás (16) Alvás (12) Amazon (4) Baj (58) Baleset (14) Bánat (8) Banyamadár (39) Barkács (15) Befogás (13) Biztonság (10) Blog (22) Bojtkirály (11) Bosszúság (4) Bünti (3) Cirkusz (6) Csipike és Csupika (12) Csiv-IQ (12) Csivibaj (8) Csiviségek (52) Csőr (6) Csőrkoptató (12) Csuv-IQ (12) Csuvibaj (37) Csuviláb (6) Csuviságok (49) Csuvitéz (10) Csuvi Lovag (28) Cuki (4) Doki (53) Durci (3) Eleség (10) Elixír (5) Enyelgős (13) Evés-ivás (48) Evőgép (3) Ezermester (23) Faxni (6) Felszerelés (42) Féltékeny (10) Frász (48) FREEBLOG (12) Furmány (9) Galamb (55) Galambfióka (32) Gondolatolvasó (1) Gyász (13) Hálószoba (4) Harc (3) Hinta (19) Hízelgős (7) Holdkór (2) Hőség (9) Időjárás (47) Irigy (3) Játék (20) Juszt se (5) Kalitka (19) Kapcsolat (46) Karantén (2) Karom (18) Képeslap (46) Köles (11) Kötélhágcsó (1) Kötél ülőke (4) Levél (17) Lifegő (13) Makranc (6) Mászóka (28) Más madárkák (7) Mindennapok (7) Mosolyszünet (7) Nyúlszív (17) Odú (12) Off (29) Öröm (16) Összenőve (2) Panasz (8) Pancsi (6) Pech (3) Potty (10) Punnyadt (2) Rágicsa (12) Rapli (3) Rejtély (15) Rigor (14) Roncsgazdi (6) Rontó-bontó (27) Röpp (16) Sirám (55) Szadi (6) Szállítás (25) Szkleró (14) Szökős (2) Szülinap (9) Takarítás (16) Takaró (6) Tojásos rúd (21) Ülőrúd (3) Ünnep (96) Vedlés (18) Vendég (1) Vészmadár (4) Videó (5) Vihar (8) Viselkedés (68) Zakkant (13) Zsandár (10) Címkefelhő
asztal.jpg
*
Napok óta készülök firkálni valamit szegény Blogocskába, de sose sikerült hozzájutnom.
Nem tudom, milyen front van fölöttünk, de hogy nem nekem való, az biztos.
Mint egy alvajáró : csak azt nem rontom el, amibe bele se fogok.
A tárgyak pedig összeesküdtek ellenem : ezt a szöveget úgy ötödször kezdem el írni,
mert a levelezőm (ahol a piszkozatok születnek) fogta magát és sztrájkba lépett -
mint ahogy sztrájkba lépett a napokban a megszokott zene-lejátszóm,
sőt a vendégkönyv oldaldoboza is :
tegnap órákig vacakoltam vele, míg sikerült ünnepire cserélnem a nyitóképet.
Pedig (még) nem vagyok ennyire hülye, csak a frontok csinálnak belőlem zombit.
*
19_12_04_008_k.jpg
*
19_12_04_008q.JPG
*
Zombiságom napjait leginkább dekorálgatással töltöttem :
összeraktam a szobában az adventi sarkot, földíszítettem a bejárati ajtót,
és (főleg) ünnepi díszbe vágtam a vendégkönyvet meg a számítógépet.
De mindezt hogyan ?
A világon mindent elrontottam,
vagy ha véletlenül mégse, hát ötször annyi ideig tartott elkészülni vele, mint máskor.
Az eredményről készült képeket beszórom nektek ide a bekezdések közé,
Csuvikáról úgysem igen készülnek fotók mostanában, nem akarom ijesztgetni.
A koszorúnak kinevezett gyertyatartót direkt átraktam a kisasztalra tegnap este,
hogy legyenek róla sötét hátteres képek is,
mert a fehér fal előtt az angyalkát én bizony még képeken se látom.
(A valóságban egyáltalán semmit se látok az egész gyertyatartóból,
de hát nincs mit tenni, máshova nem rakhatom, a fal meg fehér, és az most nem jó.)
*
19_12_04_024_k.jpg
*
Szegény Csuvicsek jobban bírja a frontokat, mint én :
féltettem őt nagyon, hogy az erős lehűlés majd (szó szerint) földhöz vágja,
de szerencsére nem lett igazam - vagy legalábbis nem annyira, mint gondoltam.
Tényleg potyog szegénykém mindennap, néha naponta többször is, 
de egyik pottyanásából se lett sírás vagy fetrengés a kalitka fenekén.
Kicsit csodálkozik és méltatlankodik, hogy mi ez a merénylet már megint,
de rögtön ugrik is föl, keresi a létráját, és szalad vissza a második emeletre.
Amúgy meg be nem áll a csőre, szónokol nekem egész nap, ha itt vagyok mellette.
*
19_12_01_030.JPG
*
Tegnap volt szerencsém közvetlen közelről látni egy pottyanását,
de nem tudtam megmenteni szegénykémet, hiába láttam, hogy le fog esni.
Ugyanis épp bent volt a kezem a kalitkában, benne a zabos edénykével.
Hogy ott voltam kéznél, az kapóra jött volna, ám a zabos tálkát nem dobhattam el,
és mire visszabénáztam a helyére, szegény picikém már mászott is visszafelé.
Láttam, hogy hanyatt fog esni, valahogy hátratántorodott a boton :
egy darabig tartotta magát hanyatt fekvésben a bot alatt,
így pont kényelmesen alá tudtam volna nyúlni, ha nincs a kezemben a zab.
De hát ott volt, így Csuvika zuhant egy nagyot, mikor már nem bírta tartani magát.
Szegény kicsikém !
Csak nézett rám szemrehányóan, hogy miért nem segítettem,
megsértődött, és nem volt hajlandó folytatni a vacsorát.
*
19_12_04_054.JPG
*
Egyébként feltűnően jól eszik mostanában az uraság :
talán ő is azt érzi, hogy kemény lesz a tél.
Szilvi mondta nemrég, hogy Gombóckája mértéktelen falánkságra kapcsolt,
és feléjük úgy tartják, hogy ha a macska ész nélkül zabálni kezd késő ősszel,
akkor hosszú és hideg lesz a tél.
Bár úgy volna ! 
Ezért vagy másért, mindenesetre Csuvikának is remek az étvágya mostanában.
*
19_12_04_056.JPG
*
Hogy megjött végre az igazi hideg, igazi mínuszokkal,
most már a takarók ellen se tiltakozik hős vitézem,
sőt potyogni se potyog szellőztetések idején, meg éjszaka sem.
Csak el ne kiabáljam ezt is !
Mert azt talán mondanom sem kell, hogy mióta beszámoltam az új ágyikójáról,
nem aludt azon a sarokboton egyetlen egyszer sem.
Ez már csak így van, sajnálatosan : mihelyst leírok valamit, az máris nem igaz.
Újabban megint a kakasülő az ágyikó, pedig ott aztán hideg van szellőztetéskor,
akárhány takarót dobálok is föl szegény kalitkára.
Márpedig dobálok (illetve tűzködök) rendesen :
csak röhögök magamon reggel meg este, a szellőztetések előtt,
hogy beletelik félórába is, míg mindent elrendezek szépen a hideg ellen.
Szegény picikém meg tűri....
Okos madárka : tudja már, hogy megfagy, ha nem engedi magát rendesen betakarni.
*
19_12_04_046.JPG
Hát így állunk, úgy nagyjából.
Várjuk a Mikulást : remélem nem jön közbe semmi, és ideér majd időben.
*
19_12_04_025.JPG
*
19_12_04_032.JPG
*
zarolasi_kepernyo_k.jpg
*
-
*
19.12.04.





Szólj hozzá!



INNEN LÁTOGATTATOK


Részletekért kattints a térképre!


ENNYISZER VOLTATOK ITT
AZ ELMÚLT 24 ÓRÁBAN





BLOGFORGALOM





visszavarunk





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása